És miért nem adigeföld”utaznak - ez egyszerű!

„De tényleg?” - azt mondta a barátom.

Gondolkodni, hogy hogyan töltik nyaralás, elkezdtem böngészni a weboldalak utazásszervezők. Kiderült, hogy a május végén nem a legjobb időt a pihenésre. Tárt karokkal mi is csak arra várnak Törökország és Egyiptom.

De néhány személyes szempontok nem akartuk, hogy. Bár én nem elrejteni, annál inkább át a javasolt ország piramis, annál meglátogattam a gondolat, hogy, miután az összes, akkor látogasson el Egyiptomba. A legvalószínűbb, hogy vonzza a Vörös-tenger és annak lakóit.

Abban az időben, a tenger szinte mindig hideg. És megállapodtak, hogy menjen a tengerbe, és nem úszni benne - egy kétes öröm. Gondolt egy nyaralást szeretne, úgy döntöttünk, hogy jobb ott, ahol a csend, a természet és kevés ember.

Barátok és a család reagált a lehetőséget szkeptikusak. És mindez azért, mert ők maguk nem voltak ott. Arra a kérdésre, „Miért mész oda?” Azt válaszolta: „Azt akarom» 🙂 És nem bántam egy cseppet. Ez egy csodálatos hely. Lenyűgöző a természet: a fenséges hegyek, vad folyók, vízesések és hideg színek. Mindig van valami a virágzó, egyik a másik után, még több növény próbálják díszíteni ezt a helyet.

És miért nem adigeföld”utaznak - ez egyszerű!

Most a táborról. A cím semmi szokatlan - „White River”. Kis- és ugyanakkor egy nagy terület. Összesen 10 ház, 1 kávézó, medence és szökőkút óriás békák. Az adminisztrátor volt a honfitársa, olyan melegen üdvözölt minket. Egyébként szeretném megjegyezni goodwill a teljes személyzet.

Megnéztük egyetlen szoba az első emeleten, a ház. Érdemes megjegyezni, hogy a fürdőszoba és WC a szobában, ami nagyon kényelmes. A kempingben fiatal, mindössze 2 éves, így minden új, a szépség és a tisztaság. Ettünk a kávézóban a helyszínen, ahol változatos menüt otthoni főzés mutatták viszonylag kevés pénzért.

Az első nap volt ismerkedési - ülni és élvezni a kilátást. A megjelenés tényleg volt valami: minden oldalról a hegy gerincén Azish Tau, Una-Ros, Kopasz-hegy. Ő is hallotta a zajt a bugyborékoló folyó Belaya. És az emberek ... senki. Természetesen nagy hatással volt ránk. És mi a levegő, mmm! A adigeföld lélegezni nagyon jól 🙂

A második napon vettünk a kerékpárokat. Miközben mentünk, az ég enyhén felhős felhők. Reméljük, hogy minden fog kerülni, de még mindig ugyanabban az időben került esőkabátok, hogy vásárolt Voronyezs ebben az esetben. És csak megy előre!

A közelben található a leghosszabb függőhíd egész White River. Megálltunk, hogy a kép. És akkor kezdődött a zuhany alá, a víz folyt fal kíséretében fülsiketítő mennydörgés és villámlás. Meg kell tisztelegni esőkabátok - mentett. Úgy döntöttünk, hogy visszatérjen. Képzeld el a jelenetet: zuhanyozó, két kerékpár a zöld esőkabát, az utazás és a nevetés. Ez volt irreális érzelmek!

Jó esőzések Adygeya csak az a tény, hogy ezek a rövid életű. És miután ez feltétlenül kisüt a nap. És amikor kijött, folytattuk a biciklizés. Olyan jól csak menni az úton, anélkül, hogy az adott útvonalon. Pedál, élvezni a tájat, a hangot egy hegyi folyó.

És miért nem adigeföld”utaznak - ez egyszerű!

A következő napon, megbeszéltük, jeep kirándulások. Talán hallott már ilyen szórakoztató, mint „jeeping”. Tehát, mivel hogy mi volt a többit Oroszország, orosz lehetett nevezni „uazingom”, mert versenyeztünk egy nagyon is valóságos UAZ. Beast gép! Időbe fog telni, bárhol. És bebizonyította számunkra, hogy a driver.

Először mentünk, hogy a dolmen (ősi kő épületek, amelyek többnyire sírok). Természetesen egy érdekes szerkezet, amely megtartja egy csomó titkot. Mentünk, sahrayskie vízesések. Meglátogattuk a zuhanás 4, amelyek mindegyike egyedi és érdekes. Gyönyörű mindenható, és mi majd fázott.

Általánosságban elmondható, hogy lehet nézni sokáig, gondoltam valamit, gondolkodás. Az utolsó vízesés I feszegetted úszni Igorka. Nem tudtam még gondolni, hogy ott jeges vizet. Csak miután úgy döntött, hogy „segítsen” a lábak, és elzsibbadt. De mi nagy emlékek. Úszni a vízesés!

A túra során mentünk a szokásos Adegeiskaya szélén. Képzeld nincs gáz, nincs folyóvíz, nincs csatornázás. Úgy tűnik, hogy ez egyszerűen abszurd, lehetetlen, és nem - az emberek rohangálnak a gyerekek. Útközben sétálni tehenek és lovak. Itt van a hangulat!

És miért nem adigeföld”utaznak - ez egyszerű!

Másnap reggel voltunk készül rafting. Ó, hogy attól féltek, mászás jeges vízbe White River. Ő soha nem lesz meleg, akkor senki nem fürdik. Mindig hangos, gyors és hideg.

A csónak, mi volt 13 fő. Nálunk - egy csomó srác származó Yeisk. Leültek, és eltemették a legigazibb értelemben vett. Szerencsém volt - evező egyáltalán nem volt elég, és én is azok között volt szerencsések. Újra és újra megismétlem - a természet elbűvölő!

Plyvosh, megfordul, és látni - a hegy „Trident”. A oktató, majd kiderült, hogy ez után alakult ki, egy ősi óriás úgy döntött, hogy üljön le a hegyen, pihenni. Mítosz, vagy valóság a jó vicc - úgy dönt, hogy az ízlése 🙂

És tovább a folyó mentén látható egy függőhíd, amely folyamatosan elöntött. Volt egy gyalogos nyomvonal a kezdők számára, de mi is elmentünk a zuhatag. Ez egy nagyszerű érzés, amikor repül fel egy hullám, és adja át. És így újra és újra.

Akik még mindig félnek, hogy tutajt a folyón, biztosíthatom önöket - ez ijesztő, hanem szórakozás. A legfontosabb dolog, hogy van egy tapasztalt oktató, akivel senki vízbe esik 🙂

És miért nem adigeföld”utaznak - ez egyszerű!

A sofőr még a vízesés túra mesélt a sikló és park „Tethys” található, a gerincen a Una-Koz. Ahol mi vagyunk élén. Szeretek séta, annyi romantika bennük. Különösen akkor, ha számos elsöprő szeretett egy.

Elérte a kötélpálya. A feljutás a hegyre 20 percig, majd az alacsonyabb, és akkor nem tudom. De ez igaz, mi felkutatása. 20 perc szárnyalni a fák felett. A magasság a felvonó 450 méterre. Képzeljük csak el, a szépség, amely megnyitja a tetején. Már rögzíti a szellem! Ezek toy házak, autók, emberek nem lehet látni.

Kiváló megfigyelő fedélzeten területén az Extreme Park „Tethys” kényelmes padok és egy asztal. Csak el akart ülni és nézni a távolba. Egy ilyen kellemes érzés. Szintén a parkban van egy kötél városban. Mindenki érzi, mint egy szuperhős, és menj a különböző pályákon bonyolultságát.

És lehetséges, mint mi, hogy egy jegyet a „fekete sáv” és lőni sebessége 45 km / h felett a szakadék 450 méter. Ez az, ahol az igazi adrenalin! Oldalról úgy tűnik szörnyű, és a repülés során csak élvezni a pillanatot. A felvonó 19:00 óráig van nyitva, akkor hogyan nem akar ott maradni, mi volt, hogy jöjjön vissza.

Tudja, mi a legmenőbb a sikló? Ez származású! Ha a látvány panoráma a terep, és üljön a nyikorgó székek, és csodálja. És hogyan lehet nem akarja, hogy hagyja abba!

És miért nem adigeföld”utaznak - ez egyszerű!

Az utolsó nap a pihenésre Adygeya díszített számunkra a napot. Végül kimászott a medencéhez. Ez nyilvánvalóan a böjt nap. Tudod, néha úgy érzi, mintha az utolsó nap a vakáció, amikor semmittevés már nem kívánatos. Nincs vágy, hogy töltse meg a kirándulások.

Lehetőség van arra, hogy úgy gondolja: „A többit nem sikerült? Akár kap az érzelmek várnak?”. Őszintén válaszolt: „Igen, és még több.” Mégis, ez a nyaralás sokkal érdekesebb, mint egy hét feküdt a medence (tenger) a rendszer „all inclusive”. Persze, ez az én szubjektív véleményem. Minden turista nyaral.

És végül. Csak ajánlani tudom minden adigeföld, aki nem fél a kaland, a nedves és piszkos, tartózkodás nélkül vacsora és megmarta szúnyogok. Az egyetlen, aki szereti, hogy csavarja a kerékpár pedálok, rafting a hegyi folyó, repül a szakadékba egy kötél vagy legyőzni minden nehézséget az úton UAZ vésés.

Ennél amíg az összes. Találkozunk a következő kaland történeteket!