Ai-Petri hegy - az egyik legjobb kalandok Krím - élőben utazás

Sőt, azt akartam, hogy írjon egy cikket a megérkezésünk Jaltában. de miért gondolatok tartják vissza a Mount Ai-Petri. Úgy határozott, hogy engedélyezi a belső érzés, és ma én is osztom a megjelenítések és természetesen képeket Ai-Petri.

A reggeli a szokásos módon kezdődött, reggeli, zuhany, stb Nem tervezi a nap, akkor nem épít. Anton Camilla feküdt a kanapén, és tévézni, és nem éreztem, hogy el kell menni valahova, vagy menni. Mivel nem tudni Jalta szinte semmit olvastam az interneten a helyi látnivalók. És én esett a választás a Mount Ai-Petri. Anton nem volt elégedett azzal, hogy el kell menni valahova újra ezen a napon volt lusta, és csak azt akarta, hogy maradjon otthon. De tettem meggyőzte őt, hogy jöjjön. Az egyetlen dolog, ami zavart, az összes vélemény, hogy olvastam a Ai-Petri, minden sürgette, hogy meleg ruhát, amit már nagyjából nem. Arra gondoltunk, hogy mit kell csinálni, menj a boltba és vesz valamit, vagy nem zavarja. Ennek eredményeként, magával vitt egy pár zokni, egy tartalék póló és kabát lánya.

Mielőtt elhagyja a házat, amikor hirtelen eleredt az eső, ami felerősítette a percig, amíg kiderült egy igazi felhőszakadás. Mi csak arra volt ideje, hogy csökken a boltban tető, a szemünk előtt az utcán elárasztotta vízzel, mint az egyik gyermek dalok „... a gyalogosok át a tócsákat a víz az aszfalton folyón.” Ez az, amit már megfigyelhető. Úgy tűnt, hogy még az időjárás ellen utunk, és haza.

Ai-Petri hegy - az egyik legjobb kalandok Krím - élőben utazás

De húsz perc múlva az eső kezdett alábbhagyni, és rakjuk a kabátok és úgy döntött, hogy legalább eljutni a boltba, mióta kijött az utcára.

Útközben, a fő utcán a jaltai láttunk egy nő értékesítési túrák és úgy döntött, hogy tovább róla porassprosit Ai-Petri. Tőle tudtuk meg, hogy a hegyi kirándulásokat hagyott három órakor, a megjelenése a hegy jobb volt. Örültünk, mert az óra egy órával a nap. Ez azt jelentette, hogy a nap még nem vész el, és mindent meg kell dolgozni. Nincs extra meleg ruhát nem voltunk tanácsos, és az is megnyugtató. Az időjárás ezen a ponton már javult, az ég magyarázható. A túra ára fejenként volt 700 rubel, köztük egy jegyet a sikló, de anélkül, hogy az élelmiszer-és költség lépésének a védett zónába. Idővel kirándulás tart 5 órán tekintve az út oda és vissza az Ai-csészébe. Megköszönöm, mentünk a buszmegálló, ésszerű gondolkodás magukat eljutni a Ai-Petri még olcsóbb. És az idő lesz, hogy kényelmesen megvizsgálni mindent. Általában, ha jól értem, hogy a látvány a jaltai és a környező területet is busszal ezen az állomáson.

Kis lifehack, ha jön a jaltai a buszon, a buszpályaudvar, hogy nem is igyekezett elhagyni azonnal. Mivel az azonos busszal a shuttle buszok, hogy elviszi a látnivalók. Kell menni a másik oldalon az állomás, ahol az elővárosi és ott, hogy megtudja, milyen busz van szüksége, és mennyi a jegy.

A buszpályaudvar kiderült, hogy akár Ai-Petri egy busz száma 102, a viteldíj 25 rubel. Tovább busz megy szám alatt 32 Ai-Petri.

Ai-Petri hegy - az egyik legjobb kalandok Krím - élőben utazás
Az út körülbelül 40 percig tart. Be kell menni a stop „Drótkötélpálya”. Az egyetlen hátránya a buszút - ő szerezte a szemgolyó emberek, és nem minden klíma nem jöhet szóba. Ez az oka annak, hogy mi hiányzott a busz, amely már tele volt, és várja a következő, ahol leültek. A gyermek több, mint sürgős, bíró magad.

Lovaglás közben az ablakon át a busz megpillantotta a vár „Fecske Fészek”, és van egy gyönyörű palotát, a keleti stílus az úgynevezett „Dulber”. Előre tekintve azt jelenti, hogy a Fecske Fészek jártunk, de a palota „Dulber” Sajnos nem.

De itt, a múlt és a stop. Mielőtt elhagyjuk, hiszen azonnal nyomja a hangokat taxisok kínál, hogy elvegye a hegyi Ai-Petri. Ami engem illet, nem ez a legjobb módja, hogy megtalálják az ügyfél. Nem hogy az emberek is úgy néz körül, és így hatol be a szolgáltatásaikat, nem okoz semmi más, mint hogy milyen gyorsan a vágy, hogy megszabaduljon tőlük, és hagyja. Mi az, sőt, mi. Bejárat és pénztár a sikló jobb kívül az állomáson. De nehéz megérteni, mert a szoros kereskedelmi standokon különböző ajándéktárgyak. A megfelelő irányba, már jelezte a nagyon taxisok 🙂 jegyet a felvonó ára 250 rubel fejenként egy irányba, ebben az esetben fel. Gyermek jegy 100 rubelt (legfeljebb 7 éves korig ingyenes), valamint ugyanabban az irányban. Valaki éppen ellenkezőleg, a felső túrák egy taxi, és vissza le a felvonóval vagy lovaglás a felvonó oda-vissza.

Ai-Petri hegy - az egyik legjobb kalandok Krím - élőben utazás

Fülkék megy elég gyakran, és meg kell várni, nem több, mint 5-10 perc.

Amikor a csoport elment a leszállási terület előttünk megjelent Ai-Petri hegy teljes pompájában.
És valahol messze, a lány szürke háttér mozgott egy kicsit színes pont, a felvonó fülke, ahol el kellett mennünk a hegy tetejére. Hát itt vagyunk a fülkében, és emelkedik magasabbra.

Ai-Petri hegy - az egyik legjobb kalandok Krím - élőben utazás

És az alján alternatív különböző típusú, a fenyők, a szőlők.

Minden van a helyén! Minden enyhítésére kiesett a sikló, és nem kell levegőt venni, jött szembe egy csodálatos panoráma, lélegzetelállító.

Élvezze ezt, úgy döntöttünk, hogy még ennél is nagyobb a sziklákon „fogak”. Ehhez meg kell, hogy menjen át a piacon, már sok kávézó, Barkers, akik megpróbálják minden eszközzel csalogatni, belülről. De határozottan megfeleltek a hívogató és szívfájdító ízek és típusai, bár locsolni ó, hogyan folyt 🙂

Ai-Petri hegy - az egyik legjobb kalandok Krím - élőben utazás

Tehát biztos, hogy egy kényelmes sportcipő, ami valaha is hasznosak számunkra ebben az időben. Általánosságban elmondható, hogy jó, a legtisztább hegyi levegő, a csend, csak a nő a komplex megakadályozza élvezni a teljes ez a hely.

Végezetül pedig a legtetején. Views nagyok vagyunk, tényleg nagyon jó, hogy még lesz egy kicsit ijesztő. De ez nem akadályoz meg minket fényképezni, és fényképezett.

Ott, ahol látható a számok az emberek, és másztunk. Scala „fogak”

Anton hirtelen felnevetett, és rámutatott, hogy a lányát. A Kamilki haj a fejemen égnek állt, szó szerint! Van azonban túl.

Ai-Petri hegy - az egyik legjobb kalandok Krím - élőben utazás

Nem tudok segíteni, de írni, hogy mit ettünk és ittunk a Ai-Petri. Cafe, ahol úgy döntöttünk tartozik a tatárok, valamint minden területén Ai-Petri, amennyire megértjük. Taxisok, kereskedők Placis, kávézók - minden tatárok. Nem tudom, hogy miért vesznek részt kizárólag. Természetesen, már csak a keleti ételválasztékkal. Mi megrendelt kebab, pilaf és Shurpa.

Úgy tűnik, igen, milyen bármely város Oroszországban, minden kávézó megtalálja ugyanazt a készüléket. De! Itt a tálakat jól felkészült, ahogy kellene. Én már régóta álmodott a nyárs marhahús ínycsiklandó szelet zsír, ami ettem csak Taskentben. Ki próbáltam, értem 😉 És végül, az álmom vált valóra! Ez kebab volt, mint, hogy, hm, Yum.

Itt eszembe jutott, és a nyál folyt 🙂 Hot shourpa, rizs, torta, zöld tea egy tálba - pontosan ez az, amire szükségünk volt, hogy felmelegedjen, és lazíts. By the way, míg készül a sorrendben, volt egy ingyenes borkóstoló házi borok és chacha saját termelés. Mi biztosan nem csemege, borok, őszintén szólva, nem különösebben értem. Tetszett az édes bor „Black parancsnok.” A költségek egy üveg volt 500 rubel, de egy jó üzletet vettünk a 1, 5 liter bort, 350 rubelt. Bár akkor valószínűleg még egy kicsit csalt, aki tudja, 🙂 És még egy érdekes pont, mi annyira elégedett a jó szolgáltatás és a barátságos kiszolgálás, mi kellemesen meglepett. De minden a helyére került, mikor hozta a számlát. Megjegyzés: A teljes számla tartalmazza 10% szolgáltatási díjat, ezért kell készíteni. Mindazonáltal szívesen inni ezt a bort, eszik finom ételek és a nyugalom ereszkedett ránk 🙂 Szóval jó volt ülni és lehajtható párnákon tea, bor.
Ai-Petri hegy - az egyik legjobb kalandok Krím - élőben utazás
Sokáig nem akartam menni, de már sötétedett, és ideje volt, hogy összegyűjtse. Amikor elindultunk, Anton kínált, hogy menjen tovább az alsó megfigyelő fedélzeten, ahol elindultunk. A kilátás ezen a területen nem kevésbé lenyűgöző.

Nem tudtuk megúszni, minden fényképezett, néztük újra fényképezett.

Egy bizonyos ponton észrevettem, hogy az ezen az oldalon. Úgy látszik, minden ment az utolsó sikló, hogy megy a felső állomás 18:00 Örömünkre ez csak körülbelül egy, a csend, a tér és fantasztikus.

Ai-Petri hegy - az egyik legjobb kalandok Krím - élőben utazás

De amikor mindennek vége, mi volt, hogy elbúcsúzzon a Ai-Petri és süllyedni. Ahhoz, hogy ezt elérjük, igénybe taxisok és 400 rubelt két, azt hoztak a házhoz.

Azt kell mondani, hogy az út lemegy a szerpentin és nagyon keskeny. Mielőtt megyünk, kifejezetten megállapodott a vezetőt, hogy megszűnne a tó és a vízesés Wuchang-Su. A tó meglátogattuk is lőtt távolról sem forrásvíz.

De a vízesés döntött, hogy nem megy. Mivel a sofőr azt mondta, hogy ebben az évszakban csaknem száraz vízesés. A csúcsteljesítmény és szépségápolási vízesés nyereség tavasszal, abban az időszakban, az olvadó hó, és az ősz, az esős évszak alatt.
Azt gondoltam magamban, hogy ez lenne a jó alkalom arra, hogy ismét megy a hegyen Ai-Petri. Nagyon sok a hely a szívemben elsüllyedt.

További cikkek utunk a Krím:

Szolgáltatás, amit használni a saját külön utakra: