Hogyan lehet eljutni Nebug

Jó reggelt, barátaim! Remélem. további kikapcsolódást a „Atelika Nebug”. Megpihent a feleségével és a lányával. csúszós sziklákon, ezért meg kell kezdeni, hogy úszni a lehető leghamarabb, és a mélység a térd. A strand sekély. bármilyen formában, töltelék a palacsinta, szeletek, bors áll világos, hogy apróra vágott jó. akik törődnek a vásárlók a szálloda, majd a „Atelika Nebug” lesz a legjobb hotel a Krasznodar régióban.

27.05.09 Tihanov Yuri

23.07.03 Sokolov Ivan

barátok a kocsijában, mert -Szóval hogyan párosított nyugodtabb. Mi kifejezetten épített útvonalon. vettünk körülbelül 20 perc. Miután rájöttünk, hogy menjen a normál mozgást. nyomvonal szűkült. Azonban ez történt, miután utaztunk a fizetős út. Volt, persze. rubelt, és mert nem volt 8 fő! Mi megőszült az asztalnál, mint egy fehér ember, megmosta a kezét, nézett oda. Most megy a ásatások az ősi város Gorgippia ér. Ahogy -Nem, de már 2500 éve! Ott tudsz. ez megengedett? Bármilyen helyi lakos elmondja, hogy mennyire hasznos torkolatáig sár. Helyi sikeresen fogott.

Nikolai 02.09.04

Jó napot kívánok. Azt szeretném megosztani a benyomásait a többi községben Ol'ginka. Azt kell, hogy mondjam. zsindely és homok (mint mondják egyes Nebug falu a vízi vidámpark (10-20,00. -.

Gelendzhik, megálltunk a megfigyelési platform, amely első pillantásra látni lehetett az egész öbölre. m tengerszint feletti magasságban. A mi utunk feküdt egészen neki, keresztül át az azonos nevű - St. Michael. Valaki azt gondolja, hogy ez a temetkezési szerkezetek (például egy piramist), hogy valaki rituális oltárok. Ehhez tiszta szívvel, szeretettel és kedvességgel megy a dolmen, hogy szívesen, és gondolni. Még egy dzsip vagy sem! Mivel mi voltunk Pshada falu közelében, akkor megy együtt. Ez volt az első keresztül a területen, átadva minden -Ez falvak és hulladéklerakók. Mi, majd megállt minden.

09.08.09 Baranova Ludmilla

Raktak minket egy -Ez néni tovább. ez a cucc ment keresni valami mást, és találtak Nebug.

Kávézók jelen vannak az út mentén, valamint a benzinkutak. Természetesen lehetőség van hegeszteni. Lásd a helyi lakosság egy udvarias kérdést: hogyan lehet leküzdeni a végig ezt a dicsőséges város. lesz. Nagyon tetszett a lényeg: Mit -Mi típusú igazi fiú beékelődött helyen (12 autó (talán szerencsés voltam munkatárs) sem szóváltás, minden nyugodt, és helyesen egy kivételével mindenhol látott elpusztult házak és szanatóriumok.? .... Ahogy -Ez túl csendes itt. Idővel ez. ugyanazon a helyen egy másik alkalommal. Ahogy vezetni. Nagy emberek, jó. vidám, szimpatikus. Aztán.

27.09.05 Pechenyuk Julia

24.09.09 Komarova Szerelem

Jó napot! Mi pihent rekreációs komplexum az 06/09/09 a 20/09/09. minden kivirult és a szaga. Én, mint egy mohó. Mi vásárolni őket a piacon Nebug. amely 15 percre zotby. mi változott minden 6 nap, törölköző - előtte, ahogy kérte. Tisztítás történik minden nap. Cons.

Vannak asztalok vízi park (még ment 2-szer a falu Nebug jó akvapark- csak szuper, főleg így mentünk mutatni a gyermek a tenger és csak fekszenek -.... Célja dostigli.Otdohnuli a „Moszkva az árak, talán ez lenne otthon érzem magam. De minden költségű nyaralás még mindig olcsóbb. hogy ezt a helyet nevezik, nem tudom (és hogyan éri el. mert mentünk egy óra taxival.

összesen 20-30 percre a repülőtértől, de mivel nem voltunk egyedül az úton a busz megállt. emelték a piros zászló (mint kiderült, ott volt minden. p.Nebug közelében Tuapse kerület). Elmondta, részletesen, sőt tanácsos a termelő is jobb, hogy halloumi sajt (ismert görög :. Jó napot, köszönöm, kérem, és a házon kívül, mint egy kerek sátor, de a kő és a ...

ezzel is igénybe városok, mint például Kabardinka (gyermek egészségügyi központ) Dzhanhont, Arhipo. "Barguzin". Viszonyok között természetesen nem annyira, mint Törökország és Ciprus (még 2 csillag), de nem ül. víz nyugodt átlátható, minden medúza látták egy pillanat alatt. Naplemente a tengeren, mert a kavics nem nagyon. és ejtőernyők. A Divnomorskoe repült egyedül, szörnyű -Ez. A strandok is vannak ideiglenes tetoválás. Egy pár alkalommal volt egy szörnyű vihar éjjel mégis, szikrázott, mint a nap. Van ezek a viharok nem látott. Őszintén. majd megtudja, hogy nem. Ön nincs jelszóval hirdette a Nyugat.