Nyaralás a Bajkál-tó kis tenger, sziget Olkhon

Ez teljesült egy álom - Elmentem Bajkál-tó! Az ötlet, hogy menjen a Bajkál-tó született egy hosszú idő, de a megvalósítása hosszú időt vesz igénybe, és a pénzt. 2 hónappal az ünnep előtt kezdtük, hogy készen áll - megvásárolta a legolcsóbb járatok Szentpétervár, Irkutszk és vissza, felmászott minden a telek a tó, el kedvenc t / bázis intézett Irkutszk utazási irodák. St. Petersburg utazási irodák nem adnak egy nagyon érdekes ajánlatot Bajkál azonban az árak. Ezen az áron, hogy könnyebb utazni a Dominikai Köztársaságban.

15 Irkutszk utazási irodák válaszolt két: Baykalinfo és Bajkál-Safari.

Úgy terveztük, egy hét szünet a kis tengeri t / bázis „Danko”, és úgy döntöttünk, hogy a Olkhon és a másik héten ott élni. Tól Olkhon Irkutszk úgy döntött, hogy a comet, vettünk jegyet barátok Irkutszk (mint kiderült -, hogy vesz egy jegyet, és amikor beszállás). Felvettük a kapcsolatot a Bajkál-Safari, ezek lefoglalt nekünk egy sor t / b Danko - akartunk élni egy igazi burját jurta.

Nyaralás volt a siker! T / bázis nagyon jó volt. jó - szállás, étkezés, szauna, kirándulások és szórakozási lehetőséget. Pite szakács Zinaida Yegorovna emlékszünk szeretettel a mai napig.

Idegenvezető Nastya - csak egy csodálatos ember! Nem engedte senkinek unatkozni - akár gyermekek vagy felnőttek. Egy hétig mentünk, és elment 8 kirándulások a legszebb - Kurminskie tó, Eye teljesítmény, Hadarta Cape, Cape Tsagaan Khushun, o.Oltrek, Sarminskoe szurdok ribizli forrás Cape Uyuga. Beauty egyszerűen rendkívüli, még akkor is, ha nem volt eső. És amikor süt a nap, nincs szó! A legtisztább Bajkál levegővel töltött kakukkfű ízű, sokszínű kavicsos strand, gyönyörű barlangok, sziklák, stb És ott voltak - Pókerarcok, Szkander, sport váltó; Este diszkó dal egy gitárral a tábortűznél. És ég a Bajkál-tó! Egy hatalmas csillogó kupola és a Tejút a feje fölött!

Egy hét telt el, mint egy mese, annak ellenére, hogy 3 nap felhős volt, és az eső volt.

Ami az átutalást a komp (átkelni a Olhon), megegyeztünk a t / bázis - megvan a saját autó. Tudtuk, hogy a komp, vártuk a buszjárat, hogy fut a Irkutszk Khuzhir (fővárosa Olkhon), és miután a komp kikötő és Khuzhir már megtett busszal.

A szigeten, letelepedtünk a t / bázis Sunny Island - ez a terület egy saját birtok, amelynek célja a 15-20 fő. Pont. jó spokoynoi pont. otthon attitűd él. Élelmiszer és szállás felett minden dicséret. Azonban azok, akik nem szeretik a halat lesz nehéz helyzetben - gyakorlatilag az összes ételek Omul. De azoknak, akik szeretik a halat - egy paradicsom. Nos, eltekintve a halak - tejtermékek, palacsinták, sütemények, burgonya, zöldségek, gabonafélék, stb

A szigeten mentünk csak egy kirándulás - Cape Khoboy (északi vége Olkhon) - egy kirándulás dogovovarivalis inf. közepén a birtok Nikita Bencharov mert A inf.tsentre Baykalinfo szigeten szembesülnek leírhatatlan durvaság és nem hajlandók dolgozni az ügyfelekkel, de volt 10 fő (t / b Sunny csontváz kúszott, pont jó társaság a különböző városokban -. Peter, Moszkva, Irkutszk, Szajanszk, Taganrog, Strasbourg) . A Khuzhir is nagyon jó. Érdekes múzeum, ahol lehet kapni jó ajándéktárgyak.

A szigeten sok helyen, hogy láthatjuk, de töltötte a többi időt a strandon. A strand a szigeten, hogy a Maldív-szigetek pihenni. Tiszta smaragdzöld tiszta víz, színes kavicsok és homok.

Shock volt számunkra, hogy a mólón ahonnan jön az üstökös nem Irkutszk Khuzhir és közel a komp (ez 15-20 km-re Khuzhir), de a gazda t / bázis szervezett nekünk egy átviteli problémák nélkül.

Utazás az üstökös mi tetszett neki - egészen élvezni a kilátást Bajkál-tó. A Listvyanka (helyét a forrása a Angara Bajkál) azt átültetett a hajót, és mi volt az Angara Irkutszk hajóval. Angara lenyűgöző - egy csodálatos, hatalmas, nagyon szép folyó.

Másnap töltött Irkutszk - voltak nerpinary (ezt kellene megnézni!), Aztán a Listvyanka -, hogy egyáltalán semmi köze.

A következő napon, vettünk Vásárcsarnok sok fehérhúsú és a repülőtér, otthon St. Petersburg. Ügyeljen arra, hogy menjen a Bajkál-tó újra és újra!

Ha valakinek van bármilyen kérdése - szívesen válaszolunk.