Fishing on a hangárba június 19-21 2018-as

Útközben meg kellett változtatni a kerék út során szörnyű. A p.Motygino hajtott rokonai Jura, ahol meleg fogadtatásban és etetni. Ott hagyta autóját.

Fishing on a hangárba június 19-21 2009-es

És itt vagyunk végre a folyóparton kezdeni gyűjteni.

A tetején a folyó gyalog kellett harminc kilométerre a szigetekre, ahol táborozott.

Ideje volna 18.00. Honnan tudjuk, hogy a sikeres horgászat nagyon kevés idő. A fő reménye persze volt a szombati napon, az előny hal volt az egész nap reggeltől késő estig. Míg Jura csapattársak voltak felszerelve a parton, én Vadim (Vadimych), úgy döntött, nem vesztegeti az idejét, és reméljük, hogy utolérjék mindenre, ami mozgott a víz mellett, a parkolóban. Az első két összegyűjtése követte egymást követő Vadim. A harmadik példányt feküdt a csónak fenekére, kiderült, hogy sügér 300 gramm. Ezután újabb és újabb. Egy ponton láttam egy pólót fonó Vadim hal hasonló Jelec Gram szerint 80. volt valami. Ha nem láttam volna a saját szememmel ezt, azt nem a semmit, ha nem hiszem el.

Azt fogják mondani, hogy van egy falatot, majd egymást szinte azonnal. Perch vitték szinte minden öntés, az átlagos súlya 300 és 500 gramm. Néhány perccel később Vadim fogott csukát mintegy 1,5 kg.

Fishing on a hangárba június 19-21 2009-es

De nem megy ez. 30 perc múlva, végül fogott egy tisztességes másolatot, körülbelül 3-3,5 kg.

Minden halászati ​​idő négy órán keresztül. Ez idő alatt sikerült elkapni hét csuka és sügér 20-30.
Itt az esti fogás.

Fishing on a hangárba június 19-21 2009-es

Este volt egy asztal, volt egy fül. Hosszú ideje, hogy üljön a szabadban, akkor nem ad a szúnyogok és szúnyogok. Reggel a sátor mennyezet fekete volt a szúnyogok.
Horgászat másnap kezdődött 07:30, úgy döntöttünk, hogy az új helyen, és csak akkor állt egyszer ugyanazon a helyen, közel a táborunkat. Először fogtam egy sügér. Ez a következő volt csuka súlyú 4-4,5 kg.

Vadim is nem rossz kötelezettséget vállalt sügér és kisebb schuryat. Az előző este, én meg magam a feladat, hogy elkapjon egy trófeát csuka kg. 5 kg. Ezért volt olyan helyet találni, a fű és egy nagy gödörbe. Reggel elfelejti, hogy a horgony, így megállítani az ígéretes hely nem volt lehetséges, de helyet halászat emlékeznek, és úgy döntött, hogy visszatér. Az eredmény az volt, reggel a halászati ​​itt csomagot.

Fishing on a hangárba június 19-21 2009-es

Csináltunk horgonyt, és költözött az áhított helyet. Mi jellemző az acél sügér, hogy legalább 400-500gramm. Vadim lovilos minden cast. Csináltam hosszú dobásokat és a kiterjesztett basszus 500g. Feladtam ugyanazon a ponton, mert nagyon nehéz tartani kanál és azonnal érezte, hogy egy ütés nélkül horog fű. Harcoltam legalább egy percig, és hogy ennek eredményeként egy példánya 5 kg.

Kezet ráztunk adrenalin készült egy fénykép.

Határozottabb vissza néhány percre a túlfeszültség érzelmek dobja van, ismétlem ott, és újra fújni, és újra egy csónakban egy példány 5 kg. Ismét nem egy fénykép a díjakat.

Fishing on a hangárba június 19-21 2009-es

Amíg nem húzta ki a csuka fogasponty szája Vadim dob a lényeg a kanalát, és elkapja onnan pár perches 400 gr..Posideli nevetés, mondom Vadim, én védőgátat még egyszer kap elhagyott. Talán összegyűjtése csuka gyűlt össze. Dobni, és rúgni újra Vadim az ah ... ve. Hogy lehet, hogy én ugyanolyan öntött. Előestéjén az első nap halászott azonos Vadim dísz, vásárolt „Fishlayne” tanácsára Eugene (Stockman). Mert, hogy ő nagy tisztelettel. A három vásárolta spinners hatékonyan lovilos két, a harmadik pedig nem vystrelnula nem is egyszer, bár megjelenése volt a legígéretesebb. Tehát pergetett azok Vadim húzta, és elkapta a másik, elvileg hasonló az előzőhöz.

Vadim én trófeát.

Megdöbbentett, Vadim a kapcsolatot. De ez hogy lehet. Ennek eredményeként a kaftán tekercs törött net. Nem csinál semmit, el kell menni a bankba a tekercs és javítsa ki a net.

Fishing on a hangárba június 19-21 2009-es

A parkolóban, vártuk a cég élén Jurij. Sajnos halászó de végül, mielőtt elkezdődött volna. Meghalt motor a bázis volt a Ford, a haszon nem ment messze a parkolóban. De még mindig sikerült elkapni valamit.

Mi javított nettó megváltoztatta a tekercs és lebegett a helyére, soha nem lehet tudni.

Dobj aktívan fogott süllő, Vadim kusza hálózatot ránézek húzza pergetett. Nekem úgy tűnt, hogy megakadt a fű, lassan rángatózott. Megfordult az irányt, ahol kell egy kanalat, én nem ott, én észre területén a horgonyt. És tudta, hogy van egy trófea nem kevesebb, mint 10 kg. Vadim kiabálni, hogy a net, akkor nyugtalan, amíg húztam a kis halat. Szerint a feltételezés, legalább 10-12 kg. Braid vágás feszes, üvöltötte kuplung. Ennek eredményeként nem egy spinner nem pórázt. A fonat karabély lett lándzsát. Sajnos. Pick másik fonó, ő lett csak fogott sügér.

Úgy döntöttünk, hogy az új helyen. Caught sügér, egy casting érzem az ütést, de horog nem időben. A csónak tartott, felemelte a csúcsra, de ragadhatja ki. Mellkas 5 kg. De ne aggódj sokat. Azok után, amit én akartam, megkaptam. A nap végén kaptam 4 kanalak, Vadim kicsit kevesebb.

Fishing on a hangárba június 19-21 2009-es

Ültünk a tűz körül, míg 02:00, találkozott a születése napjától a Jura.

Másnap reggel, úgy döntenek, hogy elhagyják a korai, mert a visszatérés a város szükséges, hogy legalább 12 órán át. De terveink megsértette az eső, mindenki aludt a kényelmes a sátrak a végére, és már 10:00. Vadim igazság jött ki egy kicsit korábban, hogy elhagyja a spin remélve, hogy a trófeát legalább 5 kg-ot. Benyúlt legalább 30 percen 40. A fogási nem volt rossz a 5-7 csuka és 15 fogas. Minden halászati ​​vége, itt az ideje, hogy jelölték.

Úszott, felállt a pályán a part mentén, és elkezdte vet a part felé és mélységét. De a halak vették nagyon rosszul. Elérték a szélén a sziget, fogtam 3 basszus, csuka Vadim 2. és 5. ülőrudakat. A szélén a sziget úgy döntöttünk, hogy időzzön hiszen előestéjén a csuka akadt. És az utolsó casting Vadim végül elveszi a régóta várt 5 kg.

Jura is egy fogás.

Minden halászati ​​nem eszik otthon. Vegyünk vontat egy hajón Jura és díjat Motygino.

De néhány még szeretnék elkapni valamit, és elkezdi pergetett halászat. Mivel a nagy sebességű, fogni, hogy vagy nem lehetséges.

Fishing on a hangárba június 19-21 2009-es

Hasznosítja a Jura, nem az, amit én nem írok, mert azt gondolta, hogy ír magának, és együtt vagyunk a következő során halászat.

Tartott halászati ​​Hatalmas köszönet Yuri és barátja, Oleg sofőrünk.

Őszintén ilyen méltó példányok csuka fogtam. Azt hiszem, a halászati ​​tartottak 100%. Legközelebb fogjuk vizsgálni ugyanazokon a helyeken közelebb esik. Megvárjuk, türelmetlenül.