Changbai és égi tó

Munkám magában foglalja az utazás. Az utolsó utam, úgy döntöttem, hogy az első poszt a blogján. Nem fogok belemenni operatív részleteiről útját, de azt mondom, hogy már felkérték, hogy egy kiállítás a város Erdaobayhe Jilin tartomány, Kína. Ebben a bejegyzésben fogok szólni a menettérti jegy, szállás, étkezés és látnivalók utam.

Meglepődtem, hogy megtanulják, hogy a Hainan Airlines közvetlen járatot St. Petersburg Pekingbe. Viszonylag Hainan légitársaság mondhatjuk a szolgáltatás minőségét és a kényelem turistaosztályon felel meg a „gazdaság” 100% -os. Járat nem tartják fogva, és erre nagyon hálásak vagyunk, egy jó gép, nem tetszett az étel egyáltalán, filmeket és játékokat nem működik teljes tartama alatt a repülés. De előestéjén feltöltött hangoskönyvek nem ad unatkozni. Fly egyébként körülbelül 8 órán át, hátra repülési órával hosszabb, mintegy 9.

Miután megérkeztünk Pekingben, mi volt dokkolt a helyi légitársaság China Southern. Bit levert a pekingi repülőtéren, még mindig megtalálta a helyes utat, hogy a járatot. Magamról tudom mondani a repülőtéren, ami elég zavaró helyen. Angol repülőtéri tisztviselők azt mondják rossz, így ezek segítségével nem számít. A rendező azt javasolta, hogy rossz, és ő végül az ő járat késett. Meg kellett repülni a Changchun városban.

A gép késett egy helyet, összeomlik, és meg kellett várni a nappaliban 1,5 órán át. Ha figyelembe vesszük, hogy a repülés maga tart 2 óra, de olyan hosszú, csak ülni a gépen nagyon fárasztó volt. Most nem találom az interneten a szálloda, ahol volt egy itt Changchun, de ez található gyalogos távolságra a repülőtértől. A szálloda volt, amire szükség van, tusoló jó víznyomás, puha ágy és ingyenes ásványvízzel. A következő járat, és a China Southern Airlines Chanbashan területen is késett 2 órát. Mint megtudtuk a kínai gyártók, a helyi légitársaságok mindig késleltetni, bevett gyakorlat Kínában, de ha ez a harmadik járat a nap, egy kicsit bosszantó. A repülőtéren, Changchun számos kávézó, ahol lehet szép enni. Mi rendelt egy levest és miután a „élettelen” repülőgép ételek, úgy tűnt számunkra a boldogság.

By the way, a visszatérő járatot Changbaishan Peking ismét Kína Soutern, letartóztatták 3:00 (((és Peking helyett reggel kaptunk csak reggel 5. Laktunk egy szállodában nevű Yuyan. Nem található 15 perces autóútra fekszik a pekingi repülőtéren, és ennek megfelelően messze a központtól, és minden a látvány és a metró. De ez tökéletes volt számunkra, csak pihenek egy pár órával korábban a hazautat. a szálloda nagyon jó, holnap már jobban alkalmazkodó európaiak, croissant, lekvár és gombóc.

Repültünk Chanbashan késő este, és elment a szállodába. Changbai terület egy természetvédelmi terület, amely a fő attrakció, a Changbai Mountain Mennyei-tó. Vannak kisebb kategóriájú, de azok mindegyike kizárólag a természetes szépséget.

Amikor, miközben továbbra is Oroszország, akkor fordult a közlekedési vállalat, azzal a kéréssel, költségeinek kiszámítása szállításával kiállítás Erdaobayhe, hívtak minket, és azt mondták, hogy nem találja a helyét a térképen ^ _ ^ így. Hivatalosan Erdaobayhe ez a falu, információk, amelyek nagyon kevés, mert nincs semmi figyelemre méltó. Csak szolgál kiindulópontként a feljutás a hegyre. De volt, hogy megismerjék a falu közelebb.

Changbai és égi tó

10 nap ott maradni, azt találtuk, hogy Erdaobayhe falu nagyon szép, néha. A folyó egy nagyon szép sétány és park, ahol az esti helyi nagyszülők táncolni vagy énekelni. Építettünk egy csomó új épületek, de főleg a befektetés, nem élni őket végleg. Sok üzlet, de a tartomány nagyon korlátozott a néhány termék, aktívan értékesített méz, ginzeng, áfonya, gomba és sportruházat hegymászásra. Ha van pénz, akkor költsd nem sokat látni.

Laktunk egy szállodában Changabishan Paradise Resort nevet Yuyan. amelyet senki angol nyelvű és az orosz nyelvű oldalon. Mit is mondhatnék a szállodában))) van csodája a kínai építészet és kivitelezés a másolatot. Emlékeztettem ez az épület nagyon Hotel Marina Bay Sands Szingapúrban. Ő is három épület és egy nagy megfigyelő fedélzeten. Ezen a ponton a Erdaobayhe csúcs építés, egy új turisztikai negyed, valamint a szálloda, ahol laktunk is folyamatban kitöltése. Ki vagyok kész arra, hogy csak egy példát. A szálloda 11 emeleten. Felső emelet drágábbak, és ráadásul szép szoba.

Nagyon furcsa, az én benyomásom a hotelről, és tiszteletben a kínai emberek dolgozni. Minden tűnt még semmit, akkor is, ha átmásolja egy másik tárgy, de érdemes egy kis pillantást, és rájössz, hogy valami még nem fejeződött be, nem működik vagy logikátlan. A központban a szobámban volt egy hatalmas kő kád, ami az volt, hogy élvezze =) lehetetlen)) Az ajtó a fürdőszoba és WC áttetsző üvegből ^ _ ^. Reggeli után egy büfé, amely 100% korlátozódnak a helyi turizmus, valamint az egész régió egészére. Sok rizs, tészta, különböző pampushek. Persze volt a joghurt, ami több, mint egy édes atsidobilifilin. Voltak gyümölcs, görögdinnye, sárgadinnye, cseresznye paradicsom, amelyeket figyelembe kell Ázsiában a gyümölcs.

Mint korábban írtam, egy állandó épület, így a zaj kora reggel (a munka megkezdése at 06:00) késő este (általában 21:00) azt biztosították.

Az érkezés utáni napon, szerveztünk egy túrát a fő attrakció - Menny Mountain és a tóra. A mi hotel főbejáratához menni kb 20 perc. Elvittek a terminál, ahol a busz megy a nagy magasságban, hogy egy bizonyos szintet. Hatalmas sorok és a „hatalmas” nem elég közvetíteni az összeg az emberek, hogy ott voltak. Nem európai a sorban számoltak be, így nagy részét a figyelmet magukra, úgy éreztük, az egész „emelkedés”. Egy rövid úton fel a nagy busz, akkor kelj fel, hogy egy új helyre a kis avtobusiki amelyek homályosan hasonlítanak a kisbusz.

Changbai és égi tó

Ár: mi látogatást tett a tó a fogadó oldalon, de ahogy mondták később, egy jegy ára 400 jüan (mintegy 4000 rubel.). Emellett a hegyek és tavak mehetsz a vízeséshez és meleg források. Vársz főtt forrás tojás, kukorica, kolbász és elég nehéz emelés a meredek lépcsőn.

Mielőtt elhagyja a szervezők szervezett utunk a buddhista templom, amely három óra alatt elérhető autóval Erdaobayhe, a Donghua. Ez egy teljesen új fejlesztés, és nem tudnánk, hogy a szerzetes él közvetlenül ott, de a szolgáltatások tartanak itt.

Changbai és égi tó

Háromórás kínai utakon, ami néhány helyen át egy primer vagy teljes hiánya az utak, és mi végre Donghua és templom komplexum. Leírhatatlan szépség mellett az ilyen vasúti rendszer vonalak és buszok, valamint a hegyekben. De, mint mondtuk, ez a templom nem „támogatott” és a turisták egy kicsit. A hatalmas Buddha-szobor és egy meglehetősen összetett okot, hogy a hő a 35 ° C-tekintem, mint egy feat. Vettünk füstölőket 9 180 jüan. Meglátogattuk a helyi piacon Erdaobayhe, nincs piacok Krabi Bangkok nem lehet összehasonlítani ezzel: nincs út, nincs eladott termékek napi dobnak ki a legközelebbi árok és ott rohadni, az illata az egész piac hátborzongató ...

Miután megmásztuk a Buddha, mi hozta ebéd a kávézó, amely híres a gombócokat. Nem mondhatom, hogy tetszett, valamilyen oknál fogva, nagyon friss tészta, amely gyakran eltörik, és a lé folyik. Viszonylag iszik: a kollégám nagyon dicsérte a helyi sör is megkóstolta áfonya bor, üdítő minden obszcén zamatos. Egy meglehetősen korlátozott, ételek és bár a tábla nagyon sok (például gyakori Ázsiában), de mindannyian úgy néz gusztustalan, hogy éhes vagyok, de nincs mit enni. Eleinte tetszett a szárított gombát, amely vízben áztatjuk, majd fűszeres és szolgált, de 3-4 nap után a gombák fáradtak vagyunk velük))).

Sok volt a hús, de a legtöbb esetben ez belek .... (Beee ...), vagy nagyon fűszeres sertéshús. A tanácsom, hogy kivándorol a régióban - kérjük pirula hasmenés és más bajok a gyomrot, és nem csak vesz egy pár csomag a szén (mint én), és egy jó, bevált gyógyszer, amely nem csak megáll a tüneteket, és gyógyítja. Ha még mindig beteg, az Európai gyógyszerek távoli régiók nem találtak, és a kínaiak nagyon furcsa, úgyhogy nem tanácsolom, hogy tegyenek. Felajánlottam, hogy egy csepp a kórházban, de mivel ez a baj történt velem az indulás napján, úgy döntött, hogy „felnőni a házat.”

Legyen mindig egészséges, különösen, ha éppen külföldön!