Ahogy utazom az USA-ban - blog

USA - talán a leginkább dédelgetett cél az út, hogy én abban a pillanatban. Amerikában nem csak ott más okból, kezdve a vízumok, véget ér az út. A vízum szerencsém volt, kapott elég gondtalan többszöri belépésre, mint 3 év. A pénz is, mint Szkopje és most itt vagyok a repülőn Berlin - Chicago. Úgy kezdődött a régóta várt utazás. Úgy döntöttem, hogy rögzítse az észrevételeiket közvetlenül itt. Azaz, ez a bejegyzés megpróbálja frissíteni az új kalandok valós időben.

A cél az én utam - rokonok meglátogatására Chicago, vezetni New Yorkban és pozyrit a Niagara. Jegyek és szállodák már megtette az interneten keresztül. Az út!

Az első nap - a repülés és a találkozó a rokonok

Vettünk ki időben, 10:00 után majdnem 3 órát repült át Angliába. Angol vízum én nem volt megadva, és most még a levegőből látszott a szigetre. Rohan néhány. Sajnálom, hogy kiköp az ablakon nem adnak. Megyünk Amerikába ...

Ahogy utazom az USA-ban - blog

Hurrá! Átlépte a határt, tartózkodási engedéllyel, az ország hat hónapig kapott! elhaladó ellenőrzési eljárás nagyon gyors és fájdalommentes.

A repülőtéren én fogadta melegen nagynénje és nagybátyja.

Minden barátom, aki már járt velem Amerikában azt mondani, hogy Amerikában teljesen más, mint amit elképzelni magad. Tehát ott! Ez más.
Itt valóban, amerikai zászló mindenütt, egész nagy autó és sok-sok mexikóiak, de a végén ez a közhely.

Egy pár pillanatig, emlékszem:

• emberek teljesen európai. Egyéb.
  • Nem tudtam venni egy SIM kártya csatlakozni az internetre a lemez. Ők egyszerűen nem eladni.
  • Az étel nagyon különbözik a német egy. Kóstolja annál intenzívebb és kifejezett.

Második nap - Chicago

Ahogy utazom az USA-ban - blog

Az első dolog, Chicago - meg kell, hogy menjen a Starbucks kávét. Ülök, ital. Kávé, természetesen használhatatlan, de így is az italát. Tegnap, az étterem is szolgált kávé folyadék egy nagy üveg vödör.

Az útvonal ma a következő:

1. Vesz egy iPhone ismerősének
  2. Ride a Michigan-tó a hajón
  3. Ahhoz, hogy a múltban olyan a legmagasabb felhőkarcolója
  4. Tovább a fő park

Minden mindent én 6 óra. Tehát, egy utat!

IPhone a zsebében, kószált a városban egy kicsit, elvesztette az utat egy-két alkalommal ül néhány Cool bárban egy korsó sört Chicagóban. Ez egy méltó dolog! Most ellenőrizze a jelenlegi Chicago burger krumplival. Pincér harmadik alkalommal tudta magyarázni, hogy mi a hasábburgonya. Nem tudom, hogy van ez az angol.

Burger éppen olyan finom, mint az El. Az egész dolog nekem kerülni 20 $! Ez nem olcsó. Már a merülés elment a vasútállomástól és 5, 25, visszament a Viton - a város, ahol a nagynéném él. Általában a tervek nem valósultak meg.

Később elmentünk a nagybátyja és nagynénje másod-unokatestvérem Denis és családja a barbecue. Van késő ülésen osztotta meg tapasztalatait a bevándorló életét. Értelmi alatt ült a Chicago sört és a német pálinkát!

Három nap - Chicago Denis

Ahogy utazom az USA-ban - blog

A reggel másod-unokatestvérem Dennis fölvett és elhajtott Chicago. Együtt töltöttük az egész napos látogatás a fő látnivalók. Felmászott 94 emeletén egy felhőkarcoló, ettünk a tipikus amerikai intézmény sétált az utcán. A város nagyon tiszta, sokkal tisztább, mint Berlin. Folyamatosan az az érzésem, hogy én egy hollywoodi film. Minden olyan, mint a filmekben. Itt-ott, egy koldus kopogtat tréfálni nyugodt nigger harisnya a fején, a gyufával a szájában, és hatalmas fülbevalók kényelmes túrák egy talicska az utcákon. Este hazamentünk Denis. Útközben megálltunk egy hatalmas áruház alkoholtartalmú italok. Sújtotta a termékskála! Volt szinte mindent, és még egy kicsit tovább. Meglepett a méret a palackok. Szinte az összes üveg pálinka, vodka, bor, kétszer a szokásos. Akkor hogy egy fél liter vodka egy üvegben. By the way, láttam a „mi” Stolichnaya Vodka ízesítve szeder és fél literes üveg. Nem nagyon ismerik. Tulajdonképpen itt minden nagyobb: az emberek, házak, autók, élelmiszerek részei.

Negyedik nap - Egy utazás New York

Ma elmentem New Yorkba. Vonattal Wheaton kaptam Chicago, és onnan tovább a repülőtér már. Flight késik 2 órát, így tudott menni a dolgát. Végül kaptam a New York város az ellentétek! (Olvastam egy cikket arról, hogy mit kell látni New York)

Hamarosan világossá vált, hogy ez más itt, mint Chicago. Az emberek kevésbé udvarias, kevesebb autó, jövés tovább. Kijöttem a repülőtér, kérem, hogyan lehet eljutni a város. Néni küld fel az autóbusz $ 13. Már majdnem kész, de akkor kapcsolja be az agy és kinyitja a szemét. akkor van még egy másik busz Manhattan, de a 2, 25 $. Itt a megfelelő verziót. A busz haladt át Harlemben. Eprst, nos, nem kell odamenni! Nem azért jöttem, hogy filléres bölcs, igaz a Broadwayn. Onnan veszem a metrón, hogy az utcán a 34 eljutni a szállodába. Amikor lefoglalt szállodában, nem értem, hogy selyus már nem New York-i és New Jersey a város vagy terület Hoboken. Eddig eljutottam a hotel szép nehézségeket. Nem igazán nem tudta megmondani, hol megy, hogyan kell jegyet, és mindez és még angolul, amit rendelni rozsdás. Néhány hogyan jutottam el a szálloda.

Hotel Yankee Ferry

Saját hotel egy másik történet! Határozottan vagy esztétikai, mosott punk! Általában, ez egy régi uszály alakítani lakás „víz patkány.” De azzal a céllal, a Manhattan látképét. Azt hiszem, a hotelről, írok több külön-külön. Abban a pillanatban más aggályok, mégpedig az én kártya blokkolva vannak, a pénz a zsebében 50 dollár és 50 euró. Elég nekem ezen a napon. Barátok keresi a módját, hogy megoldja a problémát.

Day Öt - City of kontrasztok

Ahogy utazom az USA-ban - blog

A nap kezdett olyan rosszul, amennyire csak lehetséges - a reggel betöltött az eső. Mit kell tenni? Meg kell valahogy nézni a városban. Utazott New York busszal. Ezúttal az utazás gyorsabb volt. Kijött a központban, és azonnal a szemöldök, a Times Square!

Ez a hely lehet leírni egy szóval: túl sok!

Annak ellenére, hogy a szakadó eső, a hangulat azonnal javult eufória. Itt van - a közmondásos New York - a város az ellentétek! Így az elején egy hosszú és fárasztó menetelés tekercs át a városon.

Írok róla részletesebben, talán nincs értelme, mivel lehetetlen, hogy közvetítse a buzz szó. Ez kell látni, hallani és érzékelni minden érzékeit! Szerencsémre, egy pár órát a nap jött ki, és mossuk a város és változhatnak. Ma volt mentve!

És ezen a napon tudtam, hogy keresse fel a következő helyeken:

1. Times Square
  7. Wall Street
  8. kínai negyed
  9. És még egyszer, ezúttal az éjszakai Broadway

Anélkül, hogy a hátsó lábak priplolsya vissza az uszály. Most próbálom megemészteni, amit látott, és a pekingi kacsa, ami megette a kínai negyedben. Persze, túl sok izgalom egy napra, de szükséges, hogy nyomja ki a kaland. Oké, most már kikapcsolni, szó szerint és képletesen ...

Hatodik nap - Rest tudjuk csak álom

Ahogy utazom az USA-ban - blog

Ma ébredt egy erős bólintó. Nem minden nap felébredsz ilyen körülmények között. A nap sikeres volt. Hagyományosan elment a Starbucks a reggeli, aztán elmentem Manhattan.

Az első a listán látnivalók volt a Brooklyn-híd. Azt kell mondanom, hogy én többet vártam. Áthidalni, mint egy híd, de a turisták tömegeit.

Aztán elmentem a SoHo negyedében. Kiderült, hogy 12 napon belül, akkor ott nem igazán ébren, oké, tedd le holnap.

Habozás nélkül ment Brighton. Hosszú út a metrón megérte! Brighton látni kell örülni, hogy nem lakik ott. Nagyon kíváncsi mindent.

Brighton ment a Central Park. Úton a metró kocsi ment 6 darab fekete gyerek és elkezdett illeszkedni ezeket a táncokat, úgy tűnt, hogy valaki az utasok nélkül maradnak a fejét. New York-iak nem is néz ki, és nagyon érdekes volt. Ez volt a legfényesebb pillanata a nap.

A Central Park az emberek pihentek ahogy meg van írva az útikönyvek. Nem írok, kivéve azt, hogy szükség van, hogy megnézze. Ez lett sötétebb és hidegebb, így meg kellett ugrani a HM boltba vásárolni egy kabát. Meglepődtem, hogy az árak ugyanazok, mint Németországban, hanem dollárban. Már az új dolog ismét csökkent a Times Square holnap, mert ebben az időben van egy busz Niagara.

Most ülök a szállodában, és próbálja meg a gépet Buffalo Chicago. Valami jön visszaigazolás. Azt hiszem, hogy az őszi-back opciót.

A hetedik napon - a búcsú New York

Ahogy utazom az USA-ban - blog

Felébredtem ma a hang az eső a tetőn az uszály és a bólintó. Nem tudom, mi van kötve, de az időjárás itt nagyon instabil, naponta kétszer, az eső. Talán azért, mert a tenger. Általában azt össze a kis dolgokat maradt Manhattan.

A napirenden volt a látogatás Highline Park és az olasz negyedben.

Highline Park nagyon, nagyon szokatlan, hogy séta a vonal a korábbi magasvasút. Általában azt ajánlom mindenkinek!

Aztán megtalálta a terület „Little Italy”, és nézte a SoHo - kerületben a helyi értelmiség. Van még az utca túloldalán odajött Chinatown és megette a pekingi kacsa.

Minden az én helyek listáját akartam, hogy nézze meg zárva volt. Már csak egy helyen akartam menni, de ítélve az ajánlásokat, hogy olvastam, hogy nem éri meg - látogasson el a legmagasabb felhőkarcoló Manhattan - Empayersteyt Building.

Mert $ 25 és 15 perc volt a tetőn New York - a Empayersteyt épület! Részletek onnan látványos! Az én személyes véleményem - nem kell menni. A lényeg, hogy az időjárás jobb volt, és az alján meg kell kérni, hogy mennyi ideig fog tartani a sorban állás. Bizonyos körülmények között, akkor elakad a sorban a hosszú ideig.

Most bármit Viszlát New York!

Most ülök az állomáson büfé, E sorok írása közben várja a busz Niagara! Elmegyek egész éjjel, és ott kell elfoglalni a szállodában.

Minden sima, ha egy pillanatra sem - tegnap próbált vásárolni az interneten keresztül egy repülőjegyet Chicago, de megerősítés nem érkezik. Ez nagyon furcsa! Talán a térképen nincs elég pénz. Velem nincs visszaigazolást a pénzforgalommal és a mérleg adatait. Röviden, ha a kaland egy másik kontinensen.

Napi nyolc - Az üvöltés Niagara

Ahogy utazom az USA-ban - blog

Végül a busz megérkezett a város Niagara Falls. Az első dolog, amit lesz - zaj és brumm. Niagara! Azt még nem láttam, de ez nagyon jól hallható. De először meg kell, hogy ellenőrizze a hotelbe, vagy inkább motel.

Szándékosan választottam motel élni és úgy érzi, ez különleges hangulatot. Annak érdekében, hogy az amerikai filmek, amikor néhány Terminator átmegy a falon))

Készpénzt, bár ez nem igaz)), ahol segített a ikonra az euró. Aztán sikerült eltávolítani, mint $ 60 inkább a kártya, melyet korábban úgy, hogy blokkolja. Minden gazdag vagyok újra!

Végül elmentem Niagara zaj. Azon a helyen, ahogy elképzeltem egy csodálatos látvány! Óriás vízesés, amely két részből áll. Körülbelül a vízesés nem fog írni, mert meg kell látni, hallani és érezni a bőre!

Miután a vízesés ment az Egyesült Államokba, ahol a menza kóstolta pénteken hamburger Budweiser sör egy szerény 20 $. Megszoktam, hogy ezek az árak. Aztán vettem egy Snickers bar nyomáson 2, 60 $))

Utána mentem vissza a motel, mint az erők ment. Elaludtam azonnal.

Nap Kilenc - Back in Wheaton

Ma reggel, egyszer ismét elment a vízesés. Saját motel mindössze 700 méterre található a vízesés, nagyon kényelmes. Fent a vízesés van egy hatalmas felhő finom cseppecskék, amelyek úgy keletkeznek víz alá a magasból. Ezért közvetlenül a vízesés folyamatosan az eső. Kezdve itt, meg kell felhalmozni a vízálló ruházat és cipő. Csak így lehet érezni a hatalom Niagara, állt a szélére.

Coma nekem ma a vízesés voltak a felhők, a kínai és az indiánok. Arcátlan mókusok felszínét borító járdák, kérve az embereket enni.

Megint beugrott pénteken, de olcsóbb, 20 $ étkezés nem működött. Szerencsére kiderült, hogy a kártya jött a régóta várt pénz!

Minden, itt az ideje az út! Viszlát Niagara.

Mindenesetre, dobtam egy cent egy vízesés, mint például a következő ülésre. Most ülök a repülőtéren vár a sík Chicagóba. A repülőjegy nekem sikerült 280 dollárt. A Chicago, kaptam kiváló, repülőtér elvitt bácsi.

A mai napig nem több kalandok tervezik.

Tizedik nap - Chicago

Különleges terveket ma, nem tudom, én megyek Chicagóba. A Chicago, felültem a vonatra, 40 perc alatt. Az idő szép, a hőmérő 28 fokot. City I jól elsajátította az első napokban, így elmentem az ismerős utcákon.

Felmásztam a 96 emelet magas nő, és megivott egy pohár sört, gyönyörű kilátás nyílik a városra! A magasból a város láttam a strand és odamentem.

Miután szunyókált a nap, mentem tovább. Aztán eszembe jutott, hogy még nem volt a vacsora, és elment az étteremben, ami a bátyámmal. Ekkor belekóstoltam a hamburgert egy helyi sört. A pincérnő csalt az én javamra, mert kapott egy $ 2 tip.

Ebéd után mentem már vissza Viton, mert vannak rokonok fog egy étteremben. Után megy az étterembe, hazamentünk. Meg kell jegyezni, hogy az ingatlan, elég távol a ház egy speciális terület, amely otthont ad az ilyen intézmények. A környéken ide az emberek az autók, evés, beszéd és elmennek otthonról. A lakott területeken nagyon kevés intézmény.

tizenegyedik napon

Ma nincsenek tervek, Chicagóba ment. Kell vásárolni egy barátja egy pár nyalánkság, befut a boltba.

Most ülök Starbucks khalyavnykh interneten. Kivéve 6 dolcsi kávé és pite. Ma progulyaslya végig a vízparton, egy nap a padon, elment a turisztikai Navy Pier. Mivel nincs semmi különös, én vásárolni.

Nem vagyok különleges módon, de a dolgok itt, ha eltér az európai. elfogadható áron. Mindent!

A program a tartózkodás készült, 100%! Ma este vacsora a családjával, és holnap egy repülőgép vissza Berlinbe!