prespawning Zhor

Van hosszú gondolkodás, és vajon mi ebben az időben, hogy horgászni, vagy nem megy. Ezek a gondolatok már járt ok nélkül: a előestéjén a területen összeomlott szinte havonta norma csapadék formájában szakadó esőben, gurul a havazás és kíséri erős széllökések. És másnap, időjárás előrejelzők ígérnek drasztikusan csökkent a hőmérséklet mínusz öt. Mi lesz a reggeli az utakon. Mint már elég ebben a szezonban út kaland!

Hívja fel kora reggel a barátaival, és úgy döntünk, hogy elhalasztja az indulás néhány órára, az út kellett tisztítani a jég. Kilenc Megállok a társaimat, betöltjük felszerelés, és - megy előre a toothy ragadozó. Sebességváltó, úgy döntött, hogy egy teljesen új számomra rúd Norstream Spiker 752ML. Tekintettel arra, hogy a fogás volt a virsli a tüdőben csalit, én elvár egy nagy kezelésére tapintási és vizuális érzékenység, a lehetőséget, átmenet a minnow crankbaits, sablon, valamint a megbízhatóság és aláássa vyvazhivanii. Szóval, minden feladatot rúd megbirkózott nagyon jól. Azonban, miután az első halászati ​​Volt néhány vegyes érzelmeket, nagyon sok a „Spiker” emlékeztetett egy rúd a magasabb osztályban. De ez csak az első horgászatnál 752-m. Egy kicsit később, fogom megosztani veletek végső ítéletet, és emelje fel a fátylat a titoktartás át ezt a modellt. Az, hogy ez alkalommal került nekünk több időt, mint máskor, de ez érthető is: az út, sőt, volt egy szörnyű jég. Azon a helyen, megérkeztünk déltájban. Bár minden lassan beállítjuk a felszerelést és teát ittak, Dima gyorsan összepakolt, és azt mondta: - Én most. Megyek a székről felszállni adó! Valóban, kevesebb, mint tíz perc, vette az első csuka, kövér, megjelenésében - egy kilogramm és fél, nos, talán egy kicsit több. A hasa tele van kaviár, prespawning élénk színű - csak egy szemet. Nagyon szép nagy hal! Gyorsan vesz egy pár kép, akkor hadd menjen vissza az eredeti elem.

Sikerén felbuzdulva Dima, rohant, hogy befejezze az üzleti és rohant, hogy kutat a föld a reményben, hogy a szépségek az azonos, vagy talán még nagyobb. A fiúk kezdődött csípős szó az első öntött. Alexander csuka kilogramm két és fél túlment a csalit kétszer, de a harmadik alkalommal tette ezt elkezdték, de kereszt egy kövér nő szerte a napló nem tudott. Az eredmény - egy szerencsétlen hasonlóság. És valahol a távolban időről időre hallottuk tör a pirítós és a győzelem a Dima. „Úgy néz ki, pofon” - gondoltuk. Vladimir szintén nem veszít időt. Használata rendkívül aktív hal, gyűjtött egy-egy falatot -, és úgy vélte sértő összejöveteleken. Mindeközben nem volt szerencséje: a csuka harap dvadtsatisantimetrovy acél póráz, akkor íven annak fonás és menj alá a gubanc. Nyilvánvalóan nem az ő napja volt. Nagy csuka semmilyen módon nem adott, csak a „cipőfűző”, hogy 600 gramm, és a már a végén a halászati ​​este, amikor befejeztem a kimenet „vastag” csuka. És mi van? És tudtam, hogy az első órában egy csúnya harapás, ami után vettem ki a vízből szakadt rostokra gumi és a felcsévélhető póráz, és a fogást egy 400 grammos schurenka. Megjegyzem, hogy mi Vladmir és Alexander fogott kizárólag a sablon, de Dima ... utolérnek minket, elmesélte az eredményt, mint a csapott minket a helyszínen. Elkapta hét csuka, és mindegyik régióban két kilogramm. És fogott a csalit. Az ő elbeszélése Vladimir harapás történt a sablon, az érzéseket, a hal nagyon jó volt. Vártunk pár percet, remélve, hogy ő képes lesz Dolov csuka, de nem volt ilyen szerencséje. Aztán Dima lement a vízhez, és elkezdte, hogy dobja a csoda wobbler. Néhány a hozzászólásokat Norstream alaprazi Pro 732L léc alá nehéz súly. Álltam a közelben, és ezen keresztül a bokor voltam tökéletesen látható minden szakaszában rövid harc. A szó a Dima arca, egyértelmű volt, hogy az adrenalin kapott izmos.

Érdeklődés jellemzők catchability Woblerek, azt azonnal fel Timon GT Tricoroll 72MD-F. A játéknak van egy nagyon reális, különösen agresszív izgága, majd egymást a kis amplitúdójú rándulások (azaz egy bunkó erős, lendületes, és közvetlenül utána két-három rövid is). Én sokáig nem megy el innen, volt némi bizalmat, hogy nem kell még egy hal. És az intuíció nem cserben. A következő kiküldetés szüneteltetése után egy sor rövid rándulások, végül úgy érezte, erős és hatalmas csapást. Ezúttal kész voltam, hogy szembenézzen egy méltó ellenfelet: behúzva, kábel # 1.2 - minden, ahogy lennie kell fogására a virsli. Pike azonnal rohant egy bokor alatt, de a hatalom az én fonás elég visszafizetni a rándulások, tartani, és nem adja meg, hogy elérje menedéket. Már csak egy probléma - hogyan kell bevenni, mert álltam egy kis párkányra, körülbelül egy méter mély vízben. Úgy döntöttem, hogy emelje fel a rudat, hogy legalább részben húzta partra a csuka, emelni a fejét, és csak ezután feltérképezni neki kopoltyúk és „hogy a tie” vizek. De lesz-e elég erő a kezelése? Különben is, a választás nem volt egyszerű.

Pike már elég fáradt, és szigorodtak még súrlódó fék, lassan kezdte emelni trehkilogrammovuyu szépség. Sikerült! Nos, akkor - néhány fénykép az első trófeát az új szezon.

És mi a helyzet az időjárás? Csak ezen a napon. szép. Más szóval azt hiszem. Akkor nézd meg a fényes tavasz, már meleg nap, hogy csökkenni fog a nehéz szürke felhők, és mindezt a háttérben kék ég. Nagy! És akkor a szél fúj, és lesz hó, de nem egyszerű, és a szemcsék nagyon hasonlít a hab golyó. Aztán a nap megint, és minden megolvad.

De térjünk vissza a halászat. A fiúk gyorsan haladt crankbaits és elkezdte fésű a helyszínen újra. Valóban, ha a válasz a sablon nem volt, Pike volt hajlandó műanyag hal.

Kevesebb nyugdíjat és üres sztrájkok, növelte az halak kínáltak, és a szám fogott csukát nőtt többször.

Ugyanakkor, ahogy azt már említettem, a kimenet a „vastag” csuka rövid volt, nem több, mint egy pár órát, hogy megértsük, a gasztronómiai predilections helyi toothy végén. De mindegy, mindannyiunk kapott ettől a nagy halászat szórakozás.