a Mount Oyama

A Mount Oyama. A turné folytatódik Fandorin helyeken.

A Mount Oyama - ez a hegy 30 km-re Yokohama, ahol állítólag élt ninja klán Momochi a "The Diamond Chariot". Könnyen megjegyezhető név jelentése „nagy hegy”. Közel Oyama ott Tandzava hegy, ahol a nő egy ismeretlen orvosi marihuána. Úgy döntöttünk, hogy gyalog, lélegezni a hegyi levegő, és megy az erdőben. Nagyapa dolgozik a parkolóban lábánál Oyama, makacsul elrejti előlünk a létezését leszármazottai Momochi Tamba. Ő izgatottan integetett, körülnézett és azt motyogta: „Nem, te nem vagy ott bármilyen ninja.” Tehát hittek neki!

Lábánál Oyama, aki rejtőzködik felhő mögé.

Vörös juhar tavasszal.

Tény, hogy nem vagyunk annyira rajongói Boris Akunin dobott minden mászni a hegyeket, hogy megkeresse a regény karaktereket vagy prototípusok. Sőt, mi tetszik villamosok. És Oyama tartó csak két drive-busz egymás felé ugyanazon a vonalon. Red nevű Tandzava és zöld Oyama.

Én vezettem, és kiderült, hogy az utolsó villamost le, hogy csak 4 óra, úgy döntöttünk, hogy sétálni egy kicsit. Nézzük a kis templom Afuri, amely támaszkodik kérni az istenek eső. Kérd meg őket, hogy nem kell. Az eső esett is. Megnyitottuk napernyők és zuhant le az utat az erdőben.

A diagram a hegyek, lógó mellette volt írva, hogy a templomban, hogy menjen felfelé 30 perc. Ez csak akkor rájöttünk, hogy mi kaptak az időt, amely képzett ninja jó idő, felkapaszkodott a következő platform, ahol a felhívni a következő ábrát. De mi nem tudjuk, és élvezni. Mountain, fenyők, a madarak énekét. Gyógynövények nem voltak körül. minden érintett lehullott tűlevelek a lába alatt.

Aztán jött a lépés kövek és fa. Aztán lépcső elfogyott és egyszer csak elkezdett sziklákat, amelyeken szükség volt felmászni. Fjodor azt mondta: „Én nem akarok.” De úgy döntöttünk, hogy egy kicsit előre és lásd: hirtelen ez csak az utat a kövek töltik fel, majd minden normális. Megnéztük. Akkor még rosszabb volt. De láttuk a táblát, hogy ott csak 20 percre a tetejére. És úgy döntöttünk, hogy mivel mi legyőztük egy óra utazás, majd újabb 20 perc, nem nagy ügy. Ezért Fjodor nem hallgattak, és ment tovább. Top öntéssel. Tiporják cuppogott csúszós sár.

Megálltunk röviden, hogy a képek és a többi. A közelben valami gyanús ételt. Hallani, hogy a hangzás a hang az eső megakadályozta. Emlékezve arra, hogy az út a sok kis kerek lyuk a földben, úgy döntöttünk, hogy ez egy egér nyikkanás. Elkezdtük körülnézni látni őket. És mikor látta, hogy adott doru. Mert ez nem az egér étel. Kiderült, hogy mi volt, csak az lengő fa. És az étel fa, mert ez fog arról esik közvetlenül a pálya. Általában megszökött enyhe sokk. Útközben sokan voltak kidőlt fák. Egyes helyeken kellett mászni. A tetején az eső esett nehezebb, és a dühös szél cibálta napernyők a leendő turisták.

Minden hosszú hosszú utat felfelé úgy tűnt, hogy a tetején a hegy már a kezünkben van. Fog volt a hibás, hanem inkább egy felhő, amely jöttünk. De még mindig zavaros kiütötte megtévesztő felirattal az idő útját. Nem más, mint bujkál a sziklák mögött bárhol ninja felhívta ezeket a rendszereket, megpróbálják összezavarni és csalni minket csapdába. Mentünk az emeleten 2 és fél órán le. Majd az alján olvasható, hogy állítólag a felső kellett mennünk 1 óra és 50 perc alatt le.

Megszoktuk, hogy a japán infrastruktúra elrontotta a tény, hogy mindenhol vannak gépek, vízzel és üzletek, még a Fuji. Ezért nem étel, nem ital, nem vennénk őket. Fél óra múlva az út felfelé az esőben, láttuk a jele, hogy a csúcs a Mount Oyama csak néhány 200 méterre, és a tetején várjuk a boltban. Örömünkre ezzel nyafka gyerek és tovább emelkedik felfelé, vajon hogyan kitalált hős a regény itt említett húzhatja egy fegyvert.

Általában nedves és foltos, feltérképezése, végül arra a szintre, 1251,7 m, és körülnézett. A faj volt a tetején a rendkívüli - nem látok semmit. Még közeli fák kitalálható könnyen. Ezt találtuk magunkat a felhő. És üzletek, és még egy kis templom valóban voltak, de ők mind zárva. Úgy látszik, az eladók úgy döntött, hogy nem bolondok ebben az időben a hegyen a boltba menni.

Mi sóhajtott a gyerekek is vigasztalt, és emlékeztetett fotók láttunk az interneten, ahol a felső Oyama felejthetetlen kilátás nyílik a Mount Fuji és a Csendes-óceán. És hirtelen rájöttem, hogy az utolsó villamos hagyva hamarosan, majd az út haza sokkal hosszabb lesz számunkra. És mi futott, vagy inkább ugrott. Úgy döntöttek, hogy menjen le a másik út, amely annak ellenére, hogy volt már, de több volt, ápolt és egyszerű. Ez abból állt, hogy süllyedési log lépéseket. A lépcső piszkos pocsolyák. És mi táncoltunk és leugrott ezekben a medencékben. Másfél óra ugrálás, de volt egy villamoson. Még az utolsó előtti.

Amikor elromlott Polhora, felhő hirtelen véget ért. És láttuk az alján a fehér és a szürke beton doboz házak a horizonton, az óceán, és Enoshima. Kamakura. Yokohama és még egy kicsit. Annak ellenére, hogy a rohanás, van ideje, hogy megcsodálják a vízesés, hegyi patak egy mély szurdok, sziklás lejtőkön. Része a nyomvonal fut végig a szélén a szikla. Véletlenül leesett láb hosszú kő repült le, és azt hallottam, ahogy bob a kanyon falai.

Az volt a tervünk séta után Oyama nézni egy kis onsen lábánál a hegy. Integet nekünk megnevezni onsena - Tsurumaki. Én nem volt-e „prototípus” az egyik hős a regény? De, sajnos, miután az ugrások és esések Nedves piszkos tócsákat a nyilvános helyeken jelennek meg, hogy nagyon szégyelli. És még a kávézó nem mertek menni. És elvégezni a piszkos csizma és nadrág a csomagtartóban haza.

A tetején a bicepsz Oyama száműzni ragadós felhő.

Cave - minden marad a hazai Momochi Tamba.

Ötletes program, ami veszélyes a bizalom.