Horgászat egy lopott motorral

„Bárki, ha ő fog tartani legalább egy napot egy horgászbotot a folyó vagy tó, ha bőven belélegezni a virágillat, hallani peresvist madarak és kurlykane daruk, látja a sötét vízben, bronzból vagy ezüstös fényű nagy halak, ha végül úgy érzi, rugalmassági futó legvékonyabb damil csengetést, akkor majd sokáig emlékezni ezen a napon, mint az egyik legboldogabb nap az életemben. " (CG Paustovsky)

Ebben péntek hozzánk jött felesége szülei származó Astrakhan. Mindössze néhány órával érkezése után a vonat készen álltunk arra, hogy menjen nyaralni sátrak. Az időjárás nem illik a terveinket. Az egész napos eső volt, de Astrakhanians, kimerült a nyári melegben nem fél, és úgy döntött, hogy menjen.

Miután megnézte az időjárás-előrejelzés, úgy döntöttünk, hogy egy csatorna Lednev. Az előrejelzés szerint a szél nem ad esélye, hogy elérje a Finn-öböl és a Ladoga-tó, és lehet bármekkora időjárás csatornán. Szombat volt, hogy részben felhős kicsapódás nélkül, és vettem egy hajót egy motor, abban a reményben, hogy ki a Ladoga-tó.

Figyelembe véve a forgalmi dugókat megérkezett a helyszínre a közepén a kilencedik. Az eső nem állt meg, így a sátor fel közvetlenül az eső, és a sötétben. Aztán kihúzta a sátorba, és leültek vacsorázni.

Ekkor a csatorna vízen úszó lenyűgöző méretű. Gyakran láttam ilyen uszály a csatorna, és mindezt jött a meglepetés. Mivel ez a darab a lemez is elfér egy ilyen kis csatorna.

Horgászat egy lopott motorral

Rain lassan megállt, és csak éjjel erős szél.

Maksikom ágyba már 10:00, miközben ők maguk felült reggel és lefeküdt.

Reggel felébredtem hat órakor, de ítélve a zümmögése a szél és a hullámok hullámok Ladoga-tó, ami lehetett hallani még a csatorna partján, reggel halászati ​​törlődik. Úgy döntöttem, hogy ne keljen fel, és menj aludni pár órát. Minden felébredt 08:00 és részt vettek a felmérésben az erdő körülöttünk.

Tehát amint Horgászni mentem, és a többi csak pihenni egész nap, mi volt jó, és megmutatta a helyi látnivalók vendégeket.

Horgászat egy lopott motorral

Csak abban az esetben keveredtek csali és dobott feeder horgászbot, bár a nap nem is reméltem, a siker érdekében. Aztán pumpált a csónakot, tegye a motor és mentünk át a csatornán.

Ússz a hely, ahol minden halad a téli csatornát a gépek, és arról, hogy az Ladoga halászat nem jön ki.

Aztán készült egy pár fonott és időnként ellenőrizni jelenlétében parti nád ragadozó.

A feeder horgászbot kicsit bérelt férgek nélkül is mozog a harang. És kaptam egy pár fonás schuryat 100-150 gramm.

Horgászat egy lopott motorral

Délután nem vártam, hogy rögzítse egy tisztességes másolatot, de óránként sétált egy forgó rúd a tengerparton.

Az egész napot töltött élvezi a természetes környezetbe és készételek.

Ebédre bélyegezte szalonnás burgonyával.

Horgászat egy lopott motorral

Maksikom is van valami köze. Mindenütt ott találja szórakozás.

Később délután mentem újra járni spinning. Jön a parttól mintegy ötven méter, kaptam egy pár schuryat az azonos méretű, mint a nap. Talán ez a kettős mérce, gondoltam, és úgy döntött, hogy menjen vissza. Vissza gyorsan dobott egy wobbler a csatorna ágyban, és húzza fel a nád a part közelében.

Minden alkalommal, amikor mozoghat a víz mocsári csizmát, mint a part mentén mozogni is nehéz, mert a fák. Csak néhány méterre progalki található növényzet, ahol lehet menni a partra.

Ismét húzza a csalit a nád, úgy érezte, egy súlyos csapás a kezében, és egy szeletelő le. Ez volt azonnal világos, hogy a horog nem szabványos schuronok. Tíz másodperccel később a harcot csuka hirtelen repült ki a víz nyitott szájjal. Azt már láttuk, mint egy csuka teszi éles mozgás a fej különböző irányokba, és egy pillanat alatt a csalit kirepült a szájából, mint egy golyó, és elrepült a nád.

Szégyen, ez volt az egyetlen tisztességes példányt, ami akkor vedd fel, és ne hagyja, hogy vissza. Azt nem volt kedvét, hanem éppen ellenkezőleg gondolta, hogy még mindig ott van, hogy egy csatornát érdemes példányban. Pike már körülbelül egy pár kiló, mint a múltkor.

Amikor elérték a tábort, elmondtam mindenkinek a sikertelen halászat. Megnyugodtam, és felkérik, hogy egy finom vacsorát, látva, hogy én nyáladzik folyt.

Horgászat egy lopott motorral

Időjárás tetszett nekünk egész nap nap, amely csak rövid ideig mögé repülő felhők. Az este is szép, és tettünk egy pár fotó, mielőtt besötétedett.

Aztán leült a tábortűz körül és az alvás együtt. Bár ez még mindig túl korai valahol 9:30, de fáradt aludni akart egész nap. Lefekvés előtt eltávolítottuk az összes dolgot a sátorban. Hajó motorral húztam ki a vízből, és húzni, amennyire csak lehetséges, közel a sátorban. Az egész napos, hengerelt a csatornán keresztül, és csak az erdőben sétálni, észrevettem, hogy az emberek ezen a napon nem volt sok. Valószínűleg megijedt szakadó eső pénteken és felkészíteni a gyerekeket az iskolába a múlt hétvégén.

Elégedett napról napra, lefeküdtünk.

Abban a reményben, hogy elkapjon egy trófeát, úgy döntöttem, hogy korán kelni, és megkezdte az ébresztőóra öt reggel. Minden elaludt gyorsan, de nem tudtam aludni, reggel, minden várja a csengő ébresztőóra.

Éjjel, valaki gyorsulás a homokban hajtott be a táborba. Látva, hogy a hely veszik azonnal megfordult, és visszament. Azonban így kellett pobuksovat egy pár percig. Várakozás az ébresztőórát, én kiszálltam a sátor, ez elég világos, és az első dolog, amit észrevettem, hogy hiányzik egy motorcsónak.

Az első percekben mentem zavaros és reméltük, hogy ez nem így van, és csak elfelejtettem valamit, vagy ez apa kiszállt a sátor, hogy a Bucs autó, úgy döntöttem, hogy vegye le a motor, csak abban az esetben.

Azt kószált, nézte a szükségességét, hogy adja meg a gép éjjel, átkutatták a nád jön, de minden perc volt tudatában annak, hogy az időmet. Sokszor hallottam már a lopás a csónakmotorok, de nem akkor, amikor én nem hiszem, hogy megérint.

És mit jelent a jobb, mint mások? Ön tárgyaira kell arról, hogy nem vagy Finnországban és Oroszországban. Öt perccel később, összeszedtem magam, és megnyugodott. „Isten nem együgyű, aki mindent lát”, gondoltam. Ez az én mély meggyőződés, hogy az emberek, akik részt vesznek benne, előbb-utóbb megtalálja a kaland a segged. És megtalálni azokat az azonos csatornán egy kő a nyaka körül. Én végül vesz egy új motort és továbbra is horgászni, élvezi az életet.

Ha megy egy halászati ​​út, rájöttem, hogy amellett, hogy a motor, vette a csalit feeder, amelyek meghatározzák a hajón, és álljon a vesszõ alatt, még a földbe a parton.

Horgászat egy lopott motorral

És amikor felébredt a többi, nem találtam egy doboz kávét, ami maradt valahol az asztalon. Ez tesz minket egy kicsit

Ő egy jó motor, nagyon tetszett.

Sétáljon végig a parton reggel, fogtam egy másik schuronka minden. Már nem halászható. Elvégre felébredt mi volt a reggeli és elindult haza. Az elválás, megyünk csónakázni nélkül a motor.

Horgászat egy lopott motorral

Hajó mosott, száraz és készíthetünk tárolásra. Nem tudom, hogy pontosan mikor fog használni. Motor nélkül egy hajón, de kemény a kis távolságokat kell egy kisebb hajó.

Mielőtt a megyei dobtam a csalit a vízbe a többit. Szó szerint három percre fogott egy csomó fiatal, mind a kis csótány.

Itt egy fordult a halászat és a halak nem fogott és a bal motor nélkül.

Horgászat egy lopott motorral
Fishing on Volkhov végződött Lednev Nem rossz harapás csuka horgászat a tó Valkovskaya Exploration vad pisztráng folyók