Észak-március

Fogunk Teriberka. Az út a gyönyörű sarki tundra. Trekking a vízeséshez és a helyére forgatása „Leviathan”. A Barents-tengeren. Eltűnő falu.

Térkép: Hetednapi útvonal és a szállást.

Ma már az útvonalat a lehető legegyszerűbb. Kötelezettséget autotravel a Teriberka a Barents-tenger partján.

Észak-március

Teriberka. Előszó. Ha a jogot, hogy a hangsúly?

Ma volt az egyik legszebb nap az egész út. Láttuk a lenyűgöző szépségét a hely a parton, a Barents-tenger. Ehhez fogunk menni Teriberka. Ez a fejlődés az utóbbi években vált ismert határain túl a Murmanszk régió. Először is, ott feszített a bloggerek és az elmúlt pár évben volt egy sor hozzászólás található a falu tömegű nagyszerű képeket. Másodszor, a promóciós Teriberki jelentősen hozzájárult a kiadás a film Andrei Zvyagintsev a „Leviathan”. Igaz, hogy nehéz megmondani, hogy mi ez az explicit, az első, és mi a második. Nos, tegyük fel, hogy mind a forrás, a váratlan népszerűsége a tartományi és közönséges poláris város csak jött össze ugyanabban az időben.

Amikor csak tervezi az útvonalat, majd Teriberka volt kötelező elem a programban. Sőt, a figyelmes olvasó emlékezni. Teriberka, hogy általában, volt az első cél az utazás, minden mást majd naroslo körül, mint húst a csont. De, persze, mi még mindig hallható, és a félsziget hal. Ez volt a nagy vágy visszaszorítását és egy pár éjszakát, mint mondják, a „terepen”. Hosszú értette, hogy mindent. De kiderült, hogy a két hetes utazás hajóút nem igazán illik. Te volna, hogy dobja ki a turisztikai programok, például Solovki, amely nem kíván tenni. Minden más, a Kia Sid, bár nem egy terepjáró. Amennyire olvastam, elvileg még puzoterkah megy halászat, de különben is, ez a kockázat. Ezért úgy döntöttünk, hogy mi nem próbálja megragadni a mérhetetlen, és hagyjuk a halat a jövőben, ha lehetséges lesz, hogy összpontosítson rá.

És a hangsúly a címben Teriberka kell helyezni a második szótag: Ter'iberka. És mi tudatlanul első olvasatban a hangsúly az utolsó előtti szótagra. Most annyira hozzászokott, hogy a helyes név, hogy téves megrendítő, bár először nem volt éppen ellenkezőleg.

Szomorú reggel Murmanszk.

Nos, és elkezdtem az egyik legszebb napjait szürke és hétköznapi. Reggel a csoda nem történt, az időjárás nem változott. Az ég még mindig borítja vastag felhők, amelyek időszakosan szitálás néhány szitáló folyadék. Aludtunk sokáig, reggeli ült közelebb 12. Aztán ott volt sokáig megy. Ugyanakkor úgy döntöttünk, hogy a hulladékot az eredeti terv, hogy tölteni az éjszakát egy sátorban Teriberke és egyetértett a háziasszony, hogy szeretnék maradni egy éjszakát. Elégedett hogyan működnek a dolgok, az elején a harmadik végül elhagyta a házat.

Út a Teriberka.

Ma szombat volt az úton az autó, de nem nagyon. Különösebb nehézség nélkül menekült a műtőben. Elhaladunk az ősi település nevezett Cola, és szinte azonnal elhagyása után Serebryansky az út, amely elvezet a gyönyörű helységek romantikus nevű ködös, hosszú Zelentsy és természetesen Teriberka. Road moderálása megölte viszonylag nem rossz az orosz szabványok oldalakon. De a múlt nem elég. Azt fel az átlagos értékelés „3”. Még ennél is rosszabb.

Észak-március

út hossza - körülbelül 130 kilométerre. Utaztunk ezen az úton majdnem pontosan 2 órán keresztül. Nem messze a bejárattól a falu egy pár műtárgyak kapcsolódnak a DPS.

A következő pillanatban a telepítés erkölcs. Valójában - minden rendben. Nem csak a tundrán, hanem általában a természet alom - ez rossz.

Kirándulás a vízesés.

A Teriberke kötöttünk ki, amelynek 20 öt percig. Nem azonnal megértette, hová menjen, és volt, hogy néhány garázsok Lodeynoye. Lodeynoe - ez valójában egy külön területi egység (benne Teriberka falu 1957-ben), amelyet néha a New Teriberke, mint a modern része a település. Mi jött ki, megrázta a fejét, látta, hogy a dzsip utazás egy hegyi úton, majd úgy döntött, hogy menjen oda. Úgy döntöttünk, rendesen, mint kiderült - ez volt az út a vízesés, ahol úgy döntöttünk, hogy az első dolog.

Elvileg az út vezet a vízesés, de a mi oldalunkon, hogy menjen a végén egy kicsit buta, így találtam egy platform előtt Lodeynoye a tavon, majd gyalog ment. Tekintettel a Lodeynoe elhelyezni a parkolóban.

Először is, az út közelében halad a tó titkári, majd elmegy a fekete kövek.

Észak-március

Itt először nyissa meg a Barents-tengeren. Még Kola-öbölben a nyílt tengeren még nem lehetett figyelembe venni.

Itt az út jobb lesz. Alapvetően úgy gondolom, képes lenne vezetni, de ... Jobb félni, mint ismeretes, a megfelelő ellátás.

Ezeket a fotókat hozott az úton vissza, de az út ugyanaz marad, mint tudja.

Észak-március

Az utolsó fénykép mögöttem láthatjuk a sziklás hegy, amelyhez aztán elkezdett mászni (sőt, az út megy a jobb szélen, de a hegyek, általában ugyanazon a síkon).

Nastya jelen volt kiterjedésű. Halad át a tundra, mászni a hegyeket.

És most, miután felmászott az első hegyen, nyitottunk egy tóra néző gyenge elem, melynek közelében, úgy véljük, a drámai események zajlanak a film „Leviathan”, amikor egy csoport barátok barátai elment nyaralni. Inni, enni, de lőni. Látható, hogy az út még mindig szelek.

Észak-március

Chagall Teriberskaya hegy kiterjedésű.

Mi mászni magasabb és bizonyos időközönként Dima szinte lebontja a mélységbe. Mi nagyon félek tőle. De semmi sem rántotta. Magát.

A faj továbbra is örömet emelkedik. Itt vagyunk vissza a vízesés.

Észak-március

És itt meg szinte pontosan az oldalán, egy kicsit jobbra. Ha jobban megnézed, az első a sátor a bal oldali részén a kép látható a repedés - ez a vízesés szurdok.

Teriberskiy vízesés.

Minden erőfeszítés ellenére, soha nem sikerült találni olyan név, amely már meglehetősen jól ismert vízesés. Ezért így nevezzük - Teriberskiy. Itt van, személyesen. Felülnézet. Érdekes, hogy ebből a szögből vízesés hangzik egy kis patak. Ez az egész egy optikai csalódás, mert a hatalmas kövek tetején.

Észak-március

És ez a kilátás a szurdok. Érdekes, hogy ez a víz összecsapott az utat úton? Vagy szurdok eredetileg önmagában amiatt, hogy néhány más okból?

Igyekszünk, hogy jöjjön le.

És a sziklákon, hogy időközben a virágok nőnek ...

Észak-március

És itt vagyunk az alján. Vízesés Dima teljes pompájában.

Mivel lejöttem ide, miért nem sétálunk fel a tenger? Mondta - kész. Az, hogy a kövek nem túl kényelmes, de elég járható, még a kis rebenkom.S apja segítségét. Amikor idejöttünk, azt alábecsülni a hatalom a hullámok jöttek, és én majdnem átázott vízzel a Jeges-tenger. Az utolsó pillanatban sikerült megszöknie, de a lábak kissé átázott. Hála a csodálatos keret, készült Dima, azt látjuk, hogy a tenger nem nagyon nyugodt. Hullámok feltörése a sziklákon szépen.

Visszafelé megyünk a kavicsos strandtól. Pebbles kis krupnovat igaz.

Észak-március

Újabb lövés a Barents-tenger, és menj a bázis a gép.

Érkezéskor az épület egy tábori konyha, főzés levesek táskák, lefoglalt tushonkoy. Néhány ital Teriberka. A szél fúj állandóan, ezáltal egy rögtönzött védelmében habok. A fényképen egy erős vágy, akkor láthatjuk, szinte mindent, még a pörkölt 🙂 módon, vacsora után 21 órán át.

Itt a táblázat közelebb.

Észak-március

Teriberka. A korszak a hanyatlás.

Az egyik legújabb technikai eszközök, amelyek szerzett Teriberka a végén a szovjet hatalom - ez a híd, amely összekapcsolja a maga Teriberka és Lodeynoe. Korábban csak az átkelés volt közöttük. A híd is látható a K / f „Leviathan”.

De a legtöbb Teriberke csendes. Egy lélek nem teljesül. Azonban én vezettem egy autó. Az élet ad női cipők tárolására és több autót adott.

Észak-március

Lehetséges, hogy még mindig életben Teriberka. Vannak tervek a fejlesztését. Néhány gyári közeli épület Gazprom, vannak projektek építeni Észak PES, és még az építkezés a kikötő. Már néhány momentum adta a falusi turizmus fejlesztése, mert az emberek jelentek meg egészen természetes, önérdek községben. A rendelkezésre álló emberek itt húzták. A helyi is kenyér. A faluban vannak új hotelek, - csak nagy! Az egyetlen kár, hogy maguk a hatóságok nem sokat dolgozzon Teriberka mint turisztikai klaszter nyomán ez az érdeklődés. Meddig fog ez az érdeklődés smink nélkül - egy komplex kérdés.

Nos, ezen a végén filozófiai része, és visszatér a Murmanszk. Viszlát, Teriberka!