Moszkva - Jaroszlavl - Vologda - Veliky Ustyug - Moszkva

Közeledünk háromnapos hétvégén és ünnepnapokon, és azonnal felmerült a kérdés -, ahol lehet menni a három nap? A feleségem és én úgy döntött, hogy mindaddig, amíg a tél még nem ért véget, szükséges, hogy látogassa meg a Mikulás, aki egy ideig élt, nem messze a Moszkva, a Nagy Ustyug. Minden számítás, a három nap kellett, hogy időben oda-vissza.

Miért Mikulás úgy döntött, hogy rendezze meg a Nagy Ustyug, még mindig rejtély számunkra. Végtére is, a legtöbben mindig azt hittem, és úgy gondolta, hogy a Mikulás él az Északi-sarkon. Ahhoz, hogy a saját lenyelni nem éppen elérte. Valószínűleg úgy döntött, hogy közelebb kerüljön az emberekhez, hogy a leginkább látogatott.

Felkészülés az útra, kezdtük Irene, mint mindig előre. Először is, a tanulmány a térképek és útikönyvek, olvastam útviszonyok jelentéseket, útvonaltervezés nap. Előestéjén indulás készítettük el lenyelni, Mazda6, amelyen volt egy nagy utazott Golden Ring és Finnországban.

Moszkva - Jaroszlavl - Vologda

Az emelkedés a 6.00, könnyű reggelit, csomagolás dolgokat az autó, a navigációs konfiguráció Jaroszlavl, és 7,00 indulnak a látogatás Mikulás, amelyet már, úgy tűnik, már várt.

Jaroszlavl autópálya, megtanultuk jól élünk, Moszkvában, de nem éri el még Jaroszlavl, soha - a legnagyobb, Rosztov, az utazás alatt a Golden Ring. Ahhoz, hogy menjen egy szombat reggel, amikor olyan sok autó, sőt még jó időben - egy szép élvezet. Útközben megálltunk csak Din alkalommal az egyik benzinkutak csak a feleségének a helycserét az autóban.

Jaroszlavl megérkezett 10:00 vezetés után 250 km. Megvan a központ, mint mi navigátor, parkolt, és elment, hogy a Megváltó-színeváltozása kolostor.

Utaznak egy-egy Mikulás, hogy vizsgálják felül a turisztikai sanych on

Mintegy 12,00 jött a Fecske, aki türelmesen várt minket, ebédeltem a kocsit, és a 12.30, amelyben a böngésző Vologda.

Közvetlenül azután, hogy a távozása Jaroszlavl az autópályán M8, az úton jelentősen romlott. Elkezdtünk megy olyan lassan, hogy ne kerüljön semmilyen kátyú. Miután bejárta Danilov, útvonal lefedettség jó volt, és voltunk biztonságosan 15.30, utazás 465 km érkezett Vologda.

Úgy söpört át a városon, és megkérdezte, hogyan lehet eljutni a szálloda „Vologda”. Szabad hely a szállodában voltak, és mi rendezni egy kétágyas szoba reggelivel 2250 rubel. Az autó fel a a szálloda előtt őrzött parkoló 100 rubelt.

Utaznak egy-egy Mikulás, hogy vizsgálják felül a turisztikai sanych on

10.00 órakor megyünk a Nagy Ustyug.

Távol Vologda, amint elhaladtunk egy új csomópont, elment rögös út. Kell lassítani, és megvédje a kerekeket. A bekarikázott Kadnikov és költséges bevonat jó volt. Így megyünk Chekshino fordulunk az autópálya M8 jobb és irány Totma és Nagy Ustyug. Alapvetően a pálya P7 nem rossz, akkor megy, de néha szükség van, hogy a nagyobb javítások - egy lyuk a gödör.

13.30 megálltunk ebédelni, pihenés és mentek tovább. Amikor megérkeztünk Nagy Ustyug, a város maga nem hívja be, és azonnal bement fiefdom Santa Claus, ami található, mintegy 10 km-re a város. Még a sötétben is megérkezett a kapuhoz örökség utazó összesen 930 km-re Moszkva.

Utaznak egy-egy Mikulás, hogy vizsgálják felül a turisztikai sanych on

A legelső benyomás - megérkeztünk a mesében. A fenyőerdő borítja hó, vannak nagy faragott kapuk és tornyok. Mi találkoztak egy nagy szám a Santa Claus. Azt hagyjuk az autót előtt egy fiefdom, menj a kapuhoz, körülöttünk az erdő és a mesebeli karakter. Gyönyörű!

De először meg kell találni a szálloda és rendezni. Mindenhol vannak olyan jelek, benne megtaláljuk a szállodában - egy gyönyörű kétszintes faépület.