1. rész - Fontane Bianche Noto
2. rész - Etna - Alcantara-szurdok. A legszebb út!

3. rész - Enna - Piazza Armerina - Villa Casale
4. rész - Catania - Caltagirone

Etna - versenyző Teide? Nos, azt hiszem, ez nem egy versenytárs (a szépség), és még megkérdőjelezi az utazást is. Tény, hogy az út a vulkán, és egy séta a közelmúltban okádó kráterek - között voltak a legerősebb a benyomásaim az utazás.

Még több a repülőgépen, közeledik a Szicíliában. észrevettük egy füstoszlop a kráter a vulkán. Minden nap a mi marad a szigeten Etna volt a dohányzás. Ez tette utunk különleges színt és az adrenalin. Etna élő, nem tudom, mit és milyen ponton lehet várni ettől a ...

Az állomás Rifugio Sapienza navigátor mért ki nekünk 110 km. Az autópálya E-45, mentünk abba az irányba, Catania, majd kövesse a jelzéseket „Etna” kiderült, és a múló több kisebb városok, váratlanul ment meglehetősen szűk, mint egy országúton. Általában az egész út Etna vettünk valahol egy fél órát. Vezetési ezen az úton, megállt többször, mint ahogy azt a rendkívüli szépség körül! A táj körül Etna meglehetősen eltér fenyő, Hold és Mars tájai Nemzeti Park Teide. Azt akartam, minden alkalommal, hogy fényképezni és a képeket!

A maffia Szicíliában

És körül egy fényes, buja növényzet és színes virágok, bokrok!

Folytatjuk utunkat az állomásra Rifugio Sapienza és a táj változni kezd körül. Vagyunk körülvéve láva mezők és virágok nőnek a sziklákon. És a távolban láthatjuk a gőzölgő Etna.

Végül megérkezett a bázisra Rifugio Sapienza. található magasságban körülbelül 1900 m.

A maffia Szicíliában

Jól szervezett turisztikai infrastruktúra: kávézók, éttermek. Ajándéküzletek. Itt lehetőség van sétálni az oldalsó kráterek, például Silvestri. (Általában az oldalsó vulkáni kráter Etna száma 200-ról 400-Sokan közülük valamilyen gyakorisággal, okádó láva). És el lehet jutni a felvonóval még mindig magasabb, még ezen az oldalon, hogy később volt. Közben tanulmányozza Silvestri.

„Apa! Láttál már ilyen szép?! „” Nem, fiam, az első alkalommal! „” És soha! "

Miután egy sétát a kráterek már tetszik zasobiralis az útvonalon, de Maxim mindez nem volt elég, hogy felkeltette más magasságokba. És úgy döntöttünk, hogy mászni a sikló magasságban 2500 méter. Lehetséges volt, hogy továbbra is vezetni egy dzsip fel a dohányzás kráterek, de ebben a pillanatban mi megkímélte az idő és pénz. És csak felkapaszkodott a sikló, megkímélt újra, de ez nem villa felett a terepjárókat.

Az emelkedés a sikló a család sikerült 74 euró (Egorka ingyenes). Az emeleten általában rendelkeznek egy étterem és ajándékbolt. Ahhoz, hogy minden rászorulónak ad bérbe csizma és esőkabátok. De még mindig nem szükséges. A gyerekek, mi csak őket esőkabátot a szél, és az általunk nem volt hideg, még rövidnadrágban és póló.

Itt a színek sokat változott - mindent körül fekete és seropepelnoe, nincs növényzet, és csak néhány helyen fehér olvadt hó.

A magassága 2500 m. A fiatal látogatók minden alkalommal, hogy meghódítsa egyre újabb magasságokba!

A maffia Szicíliában

Minden étterem az állomáson jó film a Etna kitörése. Mi annyira lenyűgözte, hogy megvette a lemezt.

Downhill, egy utolsó pillantást az oldalán a kráter. Itt észrevette alján a maradék csapatunk tagjai, és ebédeltünk egy szép étteremben Rifugio Sapienza. Etetett minket itt nagyon finom, és a számlát teljes egészében megfelelő, nem egy kicsit túlértékelt, hiszen ez lehet a következménye sodorva helyeken a turisták körében.

Miután a vulkán mentünk a Gorge Alcantara (Alcantara). Ott, azt tervezte, hogy egy sétát, és hűtse le magát a folyóba. Navigator mutatja egy nagyon kis futásteljesítmény, de nagyon hosszú idő. Mentünk a jelzéseket, hogy a város Etna Zafferana, a szélén, amely megállította a láva folyik az utolsó kitörés. És bár, az úton utaztunk szinte egyedül gyorshívó nem működik, és származású késett. Mentünk keresztül Zaferana, majd egy másik, valamilyen kisváros egyirányú forgalom és a szűk utcákon. Amikor megpróbál menni végül az úton, valahogy lejött alatta, majd elővett egy kis gorodochkov, hogy mi volt, hogy áthaladjon, időveszteség. Egy bizonyos ponton, véletlenül alakult ki rá a díjköteles útszakaszra. Úgy tűnt, hogy ő egyszerűen által szervezett helyiek érdekében, hogy készpénzt a turisták számára. A végén, a magunk módján meg Giardini Naxos, amelyen keresztül az út felment - a Frankokastello és keresett minket Alcantara. Ennek eredményeként utaztunk akár több mint másfél órán át, Kezdtem félni, hogy mi fog jönni, hogy közeledik. Amikor mentünk a parkoló a park, és én magam nem voltam boldog, hogy azt eredményezte, hogy a kis futásteljesítmény és vezetett ide.

Nos, egyébként, én nem téved - a záró csak egy és fél óra. Pénztáros megosztott mi több korcsoport számára a család, a felnőttek és Infanta. Ők már jegy 2 + 2, ami megmentett minket valahová EUR 5. A látogatás során egy sétát a parkban, a park és a saját strand a folyó Alcantara. Természetesen mindannyian meghaltak a hőt, és a kertben is, általában abban a pillanatban nem igazán szükséges, de a kulturális programot kell végrehajtani. Különösen azért, mert a hajó rámpa nem volt olyan egyszerű. Sétálva a kertben, azt kísérte a hangot vízesések és fortyogó víz, amely lehetővé tette számukra nehéz dupla séta a hőt.

És végül, mentünk úszni. A gyerekek boldogok voltak, és a felnőttek, hogy tényleg ott van, hogy elrejtse, most halt meg a hőség. De hegyi folyó menekített nem egy nagyon kellemes meglepetés. Helyes azt mondani - élénkítő meglepetés. A folyó volt az erőssége 10-12 fok. Akkor frissül, hogy csak mi ment át a vizet akár a bokája. Bár, persze, néhány gyermek nem kap ki ezt, és „fagyasztó”.

Kimentünk a park voltunk az utolsó. Együtt a személyzet lift. Dobott egy búcsú pillantást a helyi szépség. Előttünk vár hosszú másfél-két óra az út a ház.