Gazdaságos kört maximum kaland

Tavaly tavasszal, azt Lesha (férjem) rekordszámú száma költött pihenés és kapott benyomások belőle. Meglátogattuk Kréta (Görögország). „És mi van ott csinálni?” - állandóan hallani ezt a kérdést, ezért úgy döntött, hogy ezt a cikket.

A cél az utazás volt - a gazdaságilag (mert mentünk a közepén az építési házát), de ugyanakkor a pihenni, és felejtsd el a problémákat. Kréta, úgy döntöttek, hogy repülni, mert az út neki volt a legtöbb olcsó, és nem voltunk ott, mindenki! De mi nem számítottunk, hogy nem lesz több, mint kaland Thaiföldön, ahol már járt.

A legolcsóbb módja annak, hogy Kréta - túra (Pegas turisztikai). Hol is foglalhat járat, szállás apartman szállodában reggelivel, transzferek repülőtér-szálloda-repülőtér transzferek, biztosítási és 2 schengeni vízumok 24.000 rubelt.

A következő napirendi pont - autóbérlés. A közlekedési Kréta szűk, drága utazások. Mi lefoglalt az interneten keresztül Toyota Yaris 700 rubelt. / Nap teljes biztosítási fedezet (az összes utazási irodák Oroszországban, hogy a helyszíni kapható 2-szer drágább a legrosszabb autó nélkül a teljes biztosítás). A férjem volt a félelem, hogy én képes! 10 nappal később úgy döntöttünk, hogy terjeszteni az alábbiak szerint: 2 nap pihenés, 7 nap utazás a sziget körül, 1 nap hát, soha nem lehet tudni, hogy mi ... Auto 7 napon: 4900 dörzsölje. (Itt lefoglalva, minden szuper: rent-a-car-crete.ru)

Felsorolt ​​előre történő fizetéssel Viza kártyák és beszélt a görög a Google-fordító, azt mondta, „lesz” (és azt mondta), hogy nekünk van a szállodától))) azt találtuk meg!

Aztán felvázolt egy durva útvonalon, azaz átlépte a barlangban ásatásokat várak, amelyből semmi sem maradt, és a szent helyeket. Balra egy gyönyörű város, egy, a tóra, a régi vár, a fennsíkon szélmalmok, hígítjuk a gyönyörű strandok és végül elhagyta a 18 kilométeres túra a szurdok.

2,5 óra repülés Krasnodar, és mi Krétán található, amely a kis falu, Agia Pelagia, nagyon apró és csendes, általában a legtöbb nyugdíjasok. Last minute önmagában elég tisztességes, minden tiszta és szép, a szoba a konyhai eszközöket. Kár, hogy mi van benne nem volt ideje, hogy igazán élni)) Az első két napon került volna sor, csak egy kis pihenés, olyanok voltunk, mint két kutya a parton, felkészülés mentálisan kaland.

A harmadik napon már hoztak kedves macska Toyota Yaris, ami azt mutatta, hogy mi Kréta ....

Gazdaságos kört maximum kaland

1 nap. Hirtelen freebie.

Aztán megtudtuk, hogy a nap első bérleti nap egybeesik Világnapja múzeumok. Minden múzeumok szabadon keresse. Ingyenes szolgáltatások taxik, úgy döntöttek, hogy gondoskodjon a kulturális nap! Meglátogattuk a Régészeti Múzeum és Palota Knossos, épült 1700-BC természetesen visszaáll a romok. Sétáltunk a város Heraklion (ahol, mint mondtuk, semmi köze). De, persze, talált benne egy csomó osztály (pl kiütötte magas narancsfa narancs a zsákokat a kamera le, majd megették őket), a legsúlyosabb esetben találtak több gyönyörű épületek, és leült egy kávézó nyílik az öbölre jachtok és erőt .

2. nap. Mért többit.

Másnap elmentünk a hegyek, amelyek elvileg az egész szigeten. Már a nap csiga megdöbbentette a szerpentin, nem tudta, mi fog történni a következő ... sétálni a fennsík Lassithi, meglátogatta a kolostort, nézett szélmalmok, sétálni a városban Agios Nikolaus, ellátogatott a faluba Elounda, ahol a többi gazdag az villák, pihenés a tengerparton, ettek a legdrágább étteremben nagyon íztelen főtt Dorado (Görögország, mint az olcsóbb és szerény kávézó, az étel ízletes).

3. nap. Az elején ez a kaland!

A harmadik napon kellett volna, hogy a fény, hogy a hosszú távú mozog az ellenkező oldalon a sziget. Mi vezetett a város környékén Rethymno bérelt kerékpárt. Cool város, különösen annak legrégebbi része, olyan, mint egy kis Velence nélkül csatornák csak.

Gazdaságos kört maximum kaland

Mi úszni a tó Kournas. Nem számított rá, így szép.

És mégis! Aztán el kellett mennünk a partra pihenni! Alex fel az út a part Navigator Frankokastello (tengerparti erőd), gyakorlatilag semmit sem 30 km, de nem ...! Kiderült, hogy átlépjük a sziget észak-déli irányban, és van egy magassága hegyek vooot! Röviden, mi megy fel, mintha autóval és repülővel. Típusai egyszerűen lélegzetelállító!

Egy bizonyos ponton rájöttem, hogy már nem néz le, mert az elején, hogy szédül. Elfordultam. Mi volt a meglepetés, amikor láttam, hogy a másik oldalon ugyanaz irreális szünet. Istenem, mi díjat magas hegy gerincén. A látvány nem a gyenge a szíve! Aztán észrevettem, hogy amellett, nincs autó, valahogy nem is, mint minden gyorsan véget, nagyon le a földre) távolság volt a végén a gerinc, akkor sóhajtott megkönnyebbülten ...

De olvastam az érdekes dolog, hogy ezen az úton, mivel a szintkülönbség és a nyomás, az emberek még mindig hibás, akkor látni a különböző kórus paranormális. Egy család látta a sziget a tenger, még képeket róla, de nem volt egy fotó. A május 17 lép fel egy univerzális glitch nevű Fata Morgana, mindannyian látni ugyanazt a dolgot: séta a vár katonai háborús felvonulás a Líbiai-tenger ... Döbbenten ott voltunk május 20-án! Hála Istennek, mert a „paranormális” jelenségek találkozunk csak rózsaszín birka, aki meglepődve nézett ránk, mint például hogyan került ide egyáltalán.

Gazdaságos kört maximum kaland

Alex még mindig akarta ezt a napot, hogy a hidat a kanyon Arad, amelyen lehet autót vezetni, azt mondják, túl lélegzetelállító. De miután átesett ezen, én chickened, és mi nem megy.

By the way, a hőn áhított strand "Frankokastello".

Visszatértünk a normális út, országút, igen, így van akkor))) Megérkeztünk a szállodában, megszorította, mint a citrom. Másnap vártuk a lépés, hogy a keleti része a szigetnek.

4 nap. Egy utazás a paradicsomba №1.

Aludtunk, de úgy döntött, hogy nem változik a terv, mert az volt a terv, egy utat holtan helyen - Elafonisi. Mentünk, természetesen végig szerpentin (ahol szinte mindenhol!). Félelem az utolsó nap volt hátra, de örült, hogy megyünk nem vagy egyedül - a gép most majd találkozott a magunk módján.

Hosszú út volt legyőzni, és most ez a paradicsom - Elafonisi. Vad part nélkül szálloda, irreális ... tiszta víz nyaldosta és rózsaszín homok, szinte Seychelles)) Mondtam neki, hogy maradjon, és itt élni, alszom egy fa alatt a törülközőt. Ültünk a parton, szépségén ez irreális és étkezési görögdinnye ...

Gazdaságos kört maximum kaland

Érdekes ezen strand korlátozások: nincs tűz éget, a fákat nem vágják le, nem lő, ne szakadjon el a virágokat, hogy a foci nem játszott a lakóautó élni egy sátorban él ....

Közben már sötétedett, és el kellett menni, mert másnap lehetetlen volt nem észrevenni. a tervek szerint - a hely, még meredekebb - Balos Bay - az a hely, ahol csatlakozik a tenger 3. és kialakított 14 árnyalatú víz, 14.

Kellett megint egy másik úton, Lech azt mondta, hogy sima, nem szalagokat. Itt azonban ismét kifogott baj: nem tudom, hogyan nézett ki, de megint voltunk a szalagok a hegy tetején, plusz az éjszaka jelentősen csökkent, azaz teljes sötétségben ... kész voltam, hogy megölje ... Miután a tegnapi idegrendszer meggyengült, rájöttem, hogy egyszerűen nem lehet a csúcson (soha egy ilyen nyilatkozat), de éjszaka volt, és később, már nem volt ideje ...

A szélén a szikla látszott kávézó, I hirtelen felkiáltott: „fék!”. Egyre több, nem megyünk sehova. Lech parkolt tűnt. Úgy lógott a levegőben. Rájöttünk, hogy volt mit enni, kivéve görögdinnye. Odalépett hozzánk nagypapa pincér. Mi megrendelt moussaka (helyi étel), néhány baba-hal, majd eltompult ... Nagyapám vette a menüből sokáig keres valamit, majd rámutatott, hogy a «Mountain zöldség grill», felemelte a hüvelykujját típus egy jó étel . Egyetértettünk, grillezett zöldségek nem zavarja.

Várjuk a sorrendben. És bennem minden turmixok: este, néhány ismeretlen hegyre ... mi a teendő? ahol aludni? Aztán sajnáltam számunkra, és keservesen sírt ... én Léhi zavarba megjelenés, megpróbálta megnyugtatni. És leült ... és akkor hirtelen, hogy nekünk a rendelést, a baba hal minden világos, kiderült, hogy kicsi hal, vörös márna, de a hegy zöldség grill ... nagypapa pincér minket egy lemezt, akkor Lehoy egymásra néztek, alig elfojtott egy mosolyt, ez egy tál fű és levelek, amelyek látszólag a főtt és most úszott a zöld sárban ... itt nagyapja ünnepélyesen megsimogatta Lech vállát, és adott neki egy citrom felét mutatta a lemez felett, szükséges, hogy megszórjuk ezt a szépséget, és újra felemelte a hüvelykujját típus és nyugi! Itt nem tudtunk ellenállni, és hogyan zarzhem. Nagypapa elrejtette valahol, és nevettünk nonstop 15 perc, jön a történelem, hogy honnan jött nekik ez az étel, és mit jelent a grill. „Megszórjuk a citrom és nagyszerű!”

Ezzel a csodálatos nagyapa, negatív eltűnt, jött a boldogságot. Amikor fizet, ha megkérdezik itt nem lehet tölteni az éjszakát valahol. Meglepő nagyapám elvitt minket a földszintre, a mínusz első emeleten (mint mi voltunk a szakadék, és a padló az épületek nem épültek fel és le). Vártunk kényelmes szoba panorámás ablakokkal és látszólag őrült nézetek (nos, sötét volt, és nem látok semmit))). „Nos, most még alszik szélén a szikla, csak teszt néhány” - gondoltam, és elájultam.

5 nap. №2 utazás Paradise Bay Balos, 14 vízfesték.

A következő napon, mentünk néhány kikötő város, vettem egy jegyet a hajóra van és elment egy másik helyre irreális szép, ahol 3 tenger találkozik. Volt egy csodálatos idő volt majdnem elkésett a visszatérő hajó, de általában minden gond nélkül ment végbe.

Következő beültünk a kocsiba, és elhajtott a város Chania. Természetesen nekünk nem volt semmi lefoglalva. Parkolt a vízparton voltunk megdöbbentette a szépség, a város Chania - a legszebb város Krétán. Vacsora egy étteremben, kilátással a tengerre, a sétány és a világítótorony. Általában az a benyomás, hogy az összes helyet Kréta bármelyik nézetben, akár tetszik, akár nem. Egyszerűen mindig szép!

A kellemetlen pillanatokat volt, hogy menedéket, azt kell összeomlás valahol, de nem, meg kellett taposni az utcán, hogy kommunikálni angolul találni olcsó szállást. Találtunk 23 euró, és élünk a központban, a régi város, ezek között az ősi utcákon, milyen szép, én újra boldog.

Fantasztikus akkor pihenj egy kicsit!