Nászút Egyiptomban

Jó napot! My name is Irina. Azt akarom, hogy meséljek az én utam a napfényes és titokzatos ország - Egyiptom, azaz Hurghada.

Az út 10 napig tartott. de sokáig töltött el, és a férjem gazdag megjelenítést ebben az országban. Hurghada - ez az egyik üdülő városok Egyiptom, amely tele van különböző építészeti épületek, szállodák, gyönyörű buja növényzet és rendkívül smiley helyiek :)). Mentünk, hogy a vonat a második napon, közvetlenül az esküvőnk után. Minden játszott élénk színekkel és kellemes a szemnek :). Utunk szolgált az utazásszervező Pegasus, és azt kell mondanom, hogy a szolgáltatás a legmagasabb szinten, kezdve az utazás repülővel, és befejezve a kíséret a szállodában. A Hotel Roma mi hoztak egy speciális busz a kezelő közvetlenül a Pegasus a bejárati ajtót, ott leszállt, és azt mondta a település szabályokat. Azt kell mondanom, hogy a szálloda szabályokat, az óra az újonnan betelepülő turisták kezdett 14.00. És mivel mi érkezett a reggel. akkor kellett várni ebben az időben a lobbyban. A barátságos személyzet azonnal felajánlotta nekünk szabad, hogy csatolja a csomagjainkat a csomagmegőrző, amíg a bevezetés a szobában.

A belépő az étteremben, láttuk az asztalok sorakoznak a kerülete mentén. ami szó tömve a különböző ételek és sütés. A választás mutatták be minimum ételek 15. A személyzet volt öltözve, fehér egyenruhában, sapkák a fejükre, akkor mindig valamit ajánlani. és mi volt egy kicsit zavarban, mert nem érti őket, de ők nem haragszik. de csak mosolygott vissza, és megpróbálta megmutatni mindent a kezében J végére az út, amikor kezdtük megérteni egymást J étterme is iszkolt oda-vissza a fiatal legények fehér kötényt, aki megtisztította a táblákat, azok mindig mosolyogva, és felajánlották, hogy. A titok az, hogy mosolyog, később megtudtuk. srácok emelte fel magát alkohol amely öntött egy kicsit az ő juice a bárban. mi is fényképezett. egyike azoknak a pillanatoknak készített fényképeket a férjemmel. Élelmiszer sok volt, és ez nagyon finom. pékáru egyszerűen elolvadt a szájban. Loptam, még egy kicsit a szobában, mivel lehetetlen volt, hogy bármit ki az étterem. Ezt. Talán az egyetlen hátránya a helyi konyhát.

A hallban a szállodában van 2 bár, egy fizetős és egy ingyenes. Természetesen megálltunk a szabad, különösen azért, mert mindig volt teljes az orosz emberek. Ez volt zajos és szórakoztató. Itt, a személyzet nem mosolygott. és én egy kicsit komor, és azt is mondhatjuk, nem barátságos. Aztán rájöttem. hogy miért. A orosz kollégák tetszett, hogy eloszlassa komolyan után adtsat poharakat szabad alkoholt, és ez nem tetszik kiszolgáló személyzet, és itt megértem őket. Mi nem való visszaélés. mindaddig, mi nem marad sokáig a szálloda bárjában. Még inkább. hogy a szálloda szívében található Hurghada, és van hová menjen és mit szórakoztatják magukat. A szálloda közelében sok különféle ajándéküzletek. bárok, éttermek széles választéka különböző konyhák. Van egy diszkó minden íze és színe. És a tengerszint felett, az utca túloldalán, mintegy 100 méterre található a szállodától.

Míg éltünk egy szállodában, találkoztunk a helyi szórakoztató. Ezek a fiatal fiúk és lányok a hatalmas országban, amely tartósan letelepedett Hurghada és éltek a szórakoztató turisták. Minden éjjel jön valami új, és szórakoztatott bennünket erre a célra kijelölt, az aggodalom a szállodai szobában. Egy nap a játékok, táncok és táncos folytatódott a homokos tengerparton. Jó móka volt, és érdekes. És ami a legfontosabb, beszél velük, rájöttünk, hogy ők maguk tetszik, és nem fognak hazamenni.

De, különösen, emlékszem, persze, az utazás, amit alkalmazottai számára rendezett Pegasus. Mi ott csak nem sajnálom egyáltalán a pénz nem elég J Azért választottuk búvárkodás. utazás Kairóba és szafari az arab sivatagban. Az utazás Kairóba hosszú volt .Nas vett és hozott egy speciális légkondicionált busszal, ez mentett meg minket a hőt. Már volt, hogy a történelmi helyszínek Kairóban. híres piramisok. Sphinx. híres múzeum Kairóban. ahol az összes értéket a szarkofágok egyiptomi királyok kerültek. By the way, most, mint tudjuk, ez kifosztották, úgyhogy nagyon szerencsések voltunk, tudtuk, hogy ezeket a kincseket, az ókori, múmiák, arany szarkofágok, maszkok, stb Mindannyian azt mutatják, és mondja a vezető, hogy elég egyértelmű és hozzáférhető beszélt oroszul. Mi is a helyén. ahol megmutatta, hogyan kell kezelni a papirusz hiszen végre a képen, az igazság nem engedték, hogy a képek, de még mindig nem J show, és mondd, és mivel a minta parfüm és illatanyagok helyi aromozavodov. Az egész út volt érdekes és tanulságos, mi nagyon kimerült a végén, és megérkezett gyorsan elaludt a szobában.

A leginkább befolyásolható pillanat volt, persze, a szafari. Mi azonnal azt mondta, hogy mindenütt a sivatagi homok. ami esik, mint mondják, minden a repedések, ezért vásárolt egy kötést a fején, az úgynevezett arafatki. Mellesleg arafatki kétfélék - természetes anyagok, ezek drágábbak, és szintetikus .Berite valódi, mert jól elnyelik verejték, és védi a hőtől. Először voltunk a szél, és a nagy sebességű utazás egy dzsip a sivatagban is, ahol mutatták a hatása egy délibáb. Ott. mindannyiunknak. órajele a fejét arafatki. mert mi magunk nem sikerült, és figyelembe kell lovagolni ATV. Nagyon jó volt. Aztán. vittek egy teve a valós beduin falu, amely megmutatta életük tapasztalatait, persze, volt a tenger. ezek nagyon különböznek tőlünk. és az élő. szinte. J vadak módon. nem tagadhatja meg. hogy még egyszer adtam nekik pénzt. Ezután mindannyian együtt ültünk egy nyaralás a sátrak szalma és megitatta a lokális tea kis kruzhechek. Pihentetés után mentünk, hogy élvezze a naplementét, ami nagyon gyorsan lement a horizont felett, és nagyon sötét volt és hűvös. Az utolsó rész volt egy ünnepet is a hegyek, a sivatag, amit rendeztek a helyi lakosok. Ez egy hatalmas területen. amely mentén állt a hegyek, asztalok, vízipipa, a jelenet közepén kerültek a kerületük mentén. A színpadon színészek voltak különböző számú helyi szín, akkor etették finom és mentünk haza, fáradt és boldog új élményekkel teli körülbelül uvidennom.Vsego nem írok -, hogy tesztelje és nézd meg magad J Minden túránk levette a helyi szolgáltató, amely egy kis díjat. Aztán felvett egy CD, és elhozta nekünk a szállodába.

Általában egy utazás Hurghada. Már csak pozitív benyomásokat. Szerettem mindent. és gyors, kényelmes szállást. és a szolgáltatás egy szállodában, és az egyre mosolygós személyzet és nagyon sűrű, ízletes ételek. Tettem mind az öt pont! És persze, a tenger. ROMA hotel üdvözölt bennünket Szeretettel férjével. gondosan karbantartott, általában a mézeshetek nem sikerült. Nagyon boldog vagyok. és mit akar! Köszönjük a figyelmet!