Ahogy mentem Marmaris a nyaralás

Helló kedves olvasók. Ha újra Galiulin Ruslan. Ma nem fogok szállítani Önnek és beszélni a különböző módon, hogy támogassák és pénzt az interneten, akkor olvastam, hogy ebben a szakaszban. és beszélni a vakáció. Nemrég a feleségem és én úgy döntött, hogy repülni pihenni külföldön. Tekintettel arra, hogy én nagyon félek, hogy repülni repülővel, csak rettenetesen félt, még mindig úgy döntött, hogy nem, és nem bántam meg.

El sem tudja képzelni, milyen pozitív érzelmek megkaptuk a többitől. De beszéljünk többet arról, hogyan tervezzük meg az ünnepek, hogy ne váljon szomorú a pénzt, és a megfelelően kiválasztott szállodában.

Mint sok honfitársunk, elkezdtem kíváncsi, mi lesz velem és a családommal, hogy meghosszabbítja a legmelegebb a pénz évente, tekintettel arra, hogy a legtöbb időt töltünk a hideg évszakban, mint mondják az amerikaiak megvan az örök tél és a medve sétálni az utcán -) )))). Nos, ez mind a sztereotípiák hideg, és nem mindig lehet, mivel a globális felmelegedés és a klímaváltozás a világ.

Az ősz egy különleges alkalom az év, mivel a forró nyári vége, és indítsa el az esős és hideg napok vannak, itt az ideje, hogy a kereslet a folytatása a banketten. Ellentétben a feleségemmel, aki már a látogatás Európa minden részéből, és látni sok érdekes helyek úgy döntött, hogy indul az utazásaim görög Törökország partjáig. És hadd mondjam el, hogy ez nem valamiféle nyaralását Törökország, Alanya és egyéb helyeken, ahol szeretné vezetni a sok orosz és nem vette észre, hogy Ön külföldön vagy kihagyott valamit Szocsiban. Annak érdekében, hogy világossá, hogy a szálloda szó szerint a határ az Európai Unióban, ahol voltunk kínált európai turné, felár ellenében.

Ahogy mentem Marmaris a nyaralás

A üdülővárosban Marmaris hívják. És a legfontosabb dolog, hogy tetszett az a tény, hogy gyakorlatilag nincs oroszul beszélő és többnyire szállodák és túrák tele van turistákkal, Németország, Anglia, USA, Franciaország.

Hogyan választotta ki a túra és a jegy?

Általában ha repülni külföldön, akkor nem kell egy sznob, mint mondják, „zsugori fizet kétszer”, mindig tartsák be ezt a példabeszéd az életben. A hotel úgy döntöttünk, hogy legalább öt csillag, mert szerettem volna pihenni, nem csak fizikailag, hanem esztétikailag tetszetős kiadások nélkül idegek különböző bírságokat és az esetleges kellemetlen helyzet, hogy a legjobb szomszédok a számok, stb A szálloda maga megmondja a „Kép”. Következő volt vásárolni repülőjegy. Természetesen irodánk vezetője összes vásárolt kinevezett indulás időpontja, és mi, mint sok fiatal párok szeretnek ülni, és nem kiabálni az egész szalon. Meg kellett tenni valamit.

Tipp: Ugrás az oldal és regisztráljon hordozó egy kabinetjében. Menj a foglalás részén, kérjük, vegye figyelembe, hogy a jegyeket venni kell már, és hogy az online foglalás a szabad hely, majd nyomtassa ki az információkat és leszállás akkor ülni azokon a helyeken, amit választott.

Az ügynökség felvette velünk baleset éjjel nagyon kellemes repülni, mert az idő már csak 3,5 óra, ami elrepült. Én nagyon félek felszállás és leszállás, de ő nem vette észre, hogy mi levette néhány percig, és már egy magasságban több ezer lábbal a föld fölött.

Férőhely 5 csillagos hotel «Sun Csatlakozás Ideal Premium»

Érkezéskor várta a busz a hivatalnak, ahol az orosz nyelvű lány elmagyarázta nekünk a érkezési eljárások a szállodában, és az azt követő elosztás. Továbbá, azt mondták, hogy minden biztonsági aggályok és a fő attrakciója ez a üdülőhelye. Az üdülőhely mi többnyire fizetett dollárban és lyres (Törökország nemzeti valuta).

Tipp: pénzváltás kis sebességgel, mi, és a vezetőnk a szállodában. Az útmutatót fog bevezetni az érkezés napján.

Az út a reptérről Marmaris város körülbelül 30 perc alatt. Maga a város lábánál fekszik a hegyek lenyűgöző kilátás nyílik az utcára Marmaris.

Ahogy mentem Marmaris a nyaralás

Érkezéskor a szálloda kaptunk, mint illik egy különleges karkötőt, ami nélkül senki nem fogja elismerni, hogy a szálloda, mint a bejárat adó komoly biztonsági.

Végső és elszámolási zajlott 15 percen belül. Ez annak a ténynek köszönhető, hogy az első napon kezdtük az éjszakai indulás és nem kellett sétálni, és várjon a sor. A szobák külön biztonságos ahol tartottuk útlevél és pénz.

Szóval, miután egy hamam, azonnal lefoglalt egy relaxáló masszázs az egyik helyi ügynökségek adtak egy 1,5 órás átfogó array (orvosi, nyugtató) + szauna és medence. Ez volt valami, például rasslabona soha nem kapott ki a feleségével, mint egy újjászületett és tele van energiával. Visszatérve a szállodába mentünk, hogy töltse ki a gyomra mindenféle ételeket, és elment, hogy napozzon a mi medence. Ez nagyon kedves szálloda.

Ahogy mentem Marmaris a nyaralás

Mivel a hotel all inclusive, de van egy különbség, hogy mit tartalmaznak, és lehetővé tette egy plusz van minden a legnagyobb volt, a hatalom, amely a legfontosabb módszereket ír az étteremben reggeli, ebéd és vacsora mellett egyre dolgozott egy bárban, közel a hatalmas medence + cukrászda és egy büfé. Általában, miután a szabadság, I visszanyert 4 kg. Az első 2-3 nap alig sokat, és miután megpróbálta választani valamit közelebb az anya és az otthoni. 5-6 nap kezdett vágyik levesek és sült burgonyával. Furcsa, de levesek többnyire valamit, vagy paradicsom leves, és mint Borschik, leves nem találtunk.

Minden este a medence körül a társalgóban az animátorok töltötte az ábrázolás és egyébként szórakoztatni az embereket. Orosz beszéd gyakorlatilag nem volt, és volt, hogy emlékezzen az iskola tanfolyam és mondatok a sorozat „London a GE Capital Of Great Britannia,” mint az üzletekben és a recepció Orosz senki sem mondta, jól, néha segíti gesztusok.

Nos, összegyűjtött néhány orosz nyelvű fiatalok fél, hogy visszhangzott az egész szállodában, ami után már nem egyszer közeledett, és megkérdezte az őr nem kirabolni. Általában, az orosz, majd mindenkit meglepett. Amellett, hogy a magánfél a medence, találkoztunk a srácokkal Angliában és Hollandiában, és ahogy itt mondják rohant. Miután néhány koktélt bízunk, hogy megértsük egymást, és kommunikálni folyékonyan angolul benne. Itt van egy fotó a párt, a képek rólunk alapvetően csapos -))))).

Ahogy mentem Marmaris a nyaralás

Mint mindannyian tudjuk, Európában és az orosz államok mindig azt mondják, hogy csak inni vodka és medve megy a bolt az utcán, de úgy döntöttünk, hogy bosszút álljon, és van egy jó játék trükk külföldiek. Tehát ez az, amit tettünk ... tudták az egy mondat, ha valaki ivott és beszélgetett a hangsúlyt az „egészség”, mint mondtuk minden, hogy van egy új funkció, és hogy beszélt otthon, amelyhez vegye fel egy pohár valamit Oroszország azt mondják: "Rushen ebashen", és aztán kezdett -))))))).

Ezek az amerikaiak és a britek, amikor részeg kiabálni kezdett ez a mondat, és mindent megtettek beszéltünk. Általában ez egy cég orosz kifejezést cégcsoportunk nyaralni. Olyannyira, hogy az éjszakai diszkók brit megjelent a színpadon, egy pohár whisky és kiabálta a mikrofonba, „Rushen ebashen” -))))))). Általában a párt csak szuper.

Amennyiben a kirándulni Marmaris?

Között nagyszámú által javasolt intézkedések különböző rendezők, úgy döntöttünk, hogy válassza ki a kirándulások maguk átsétált az utcán Marmaris. Folyamatosan maradni a szállodában nem különösebben kívánatos, bár a hazai helyzetet csak szuper. Alapvetően a szálloda pihentünk egy időben, ha nem megy a túrák.

Letétele után 600 méterre található a szállodától, találtunk egy érdekes hordozó néven „Maxim”, nem ő nem Oroszországból, de nagyon folyékonyan oroszul és angolul sdeall nekünk hatalmas kedvezmények.

Tipp: Mindig alkudni az eladók és a szolgáltatásokat nyújtó. Sikerült dobja ki az áruk ára az üzletek és szolgáltatások 20-40% -kal. Alku az utcán általuk elfogadott.

Itt van egy lista a helyek, ahol vettük a turné, és nem bántam meg. A találkozó a turisták a szállodától is hallottam, hogy ezek a túrák, hogy mi választottuk is tetszett, összehasonlítva a többi. Beszéljünk az utazást, ami megér egy könyvet. Én fog terjedni ugyanabban a sorrendben, mint a legjobb látogatnak.

Tour №1. szigetvilág

Ez a túra jött rubel körülbelül 1000-1100 rubelt, az időtartam körülbelül 7 óra. Véleményünk szerint a legmenőbb utazás valaha. A hajón akkor veszik az Égei-tengeren, ahol napozni és élvezni a tájat. Mozgás közben hez kiadós étkezés.

Ahogy mentem Marmaris a nyaralás

Az egész kirándulás megállás több sziget. Ezek közül látványossága volt az úgynevezett sziget nyulak, ahol senki sem lakik. Miután a személyzet tagjai a hajónk vetette fedélzetén több zöldséget szaladt sok nyúl. Nagyon jó.

Én biztosan Szégyellem bevallani, de nem tudom, hogyan kell úszni -)))). De még félelmetes vizet akartam ugrani a vízbe, és úszni. Rajtam egy mentőmellényt, valamint néhány, a fiatalok és a felnőttek, a turisták, és beugrott a tiszta Égei-tengeren. Az érzelmeim nem ismert határokat. Tiszta és meleg kék víz felszínén nem süllyed, és kaptam úszni a partra a szigeten, és vissza.

Szintén egy megálló a szigeten töredékek a régi épületek és egy dombon fa termékenység, amely lehet csatolni a szalagot. A lejtők lenyűgöző táj.

Ahogy mentem Marmaris a nyaralás

Is, tudtuk, hogy megfeleljen a hegyi kecskék, ami voltunk képesek táplálkozni kenyér és az alma.

Visszatértünk a város este tele van érzelmekkel.

Tour №2. Jeep szafari

Ez is az egyik legérdekesebb kirándulások autóval. A turisták gyűjteni a különböző szállodák és lerakott az erdőben ... nem bűnös, és a többi hatalmas konvoj az autók. Magyarázza az alapvető szabályok megkezdése előtt az utazás.

Tipp: biztos, hogy kérje a vásárlás vízágyúkat valaki, aki eladja a jegyeket, mivel ezek nélkül nem fog, mert az út mindig víz Battle és mindenki átitat egymással a különböző gépeken.

Egy rakás érzelmek. Mi a kocsiba a németekkel, és nem értik egymást, de jó móka volt az orosz tűzött rájuk -)))))).

Ahogy mentem Marmaris a nyaralás

Szintén a közepén a turné előírt megállás lábánál a hegyek ebédre. A túra időtartama körülbelül egyforma körülbelül 4-5 óra, és nem veszi észre, hogy repül az idő. Az autók lesznek köröznek kemény terepen, áthajtani folyók, erdők mentén hegy lejtőin.

Szabad séták Marmaris

Ezek az alapvető túra, ami feltétlenül kell vásárolni, és itt van még néhány érdekes helyek, hogy jártunk. Között a szórakozási, amelyek a kereslet a fiatalok körében tekinthető utcai «Bar Utca» bárokban. Ez a kis utca nem messze a kikötőtől és teljes egészében a klubok, éttermek és vízipipa.

Úgy döntöttünk, hogy csepp a vízipipa és próbálja autentikus török ​​dohány, ami után én nagyon részeg -))))). A költségek csak 500 rubelt, és állandóan változó dohány és mennyit akarsz ülni a közepén minden enciklopédiák.

Ahogy mentem Marmaris a nyaralás

Észrevettük között a „pontovyh” klub egy úgynevezett Szovjetunió, ahol a csavar minden orosz dalt. 24:00 különösen az ember nem rendelkezik, és akkor egyszerűen nem kell átjutnia.

Szintén másnap mentünk a legmenőbb strand néven «nirwanabich» ahol részt vett a hab party egy hideg DJ, növényi tömeg.

Általában pihent nagyon jól, és mit javasol. Ne feledje, hogy a megfelelően kiválasztott üdülőhelyen tudja elrontani minden benyomást. Jövőre tervezzük, hogy repülni Thaiföldre vagy Kínában, ami biztos, hogy a felülvizsgálat. Hamarosan találkozunk.