Amit látni Kamenetz-Podolszk

Kamenetz-Podolszk egyik legrégebbi város Ukrajnában. Mivel a számos történelmi és kulturális helyszínek nevezzük azt az városi múzeum. Semmi sem zavarja meg a csendet és nyugalmat, hogy érvényesül a régi város, sőt a tömeg a turisták, akik jönnek a világ minden tájáról.

Töltöttem a családommal ebben a városban két nap alatt. Előzetes én tárlatvezetés készült független látogatók minden látványosságait.

Az első dolog, úgy döntöttünk, hogy vizsgálja meg a fő attrakció a városban - várat. Annak érdekében, hogy neki meg kell adnia a vár híd ( „török”). A kilátás a híd szép. Még én, a személy, aki fél a magasságtól, a szemembe nézett körül, hogy élvezze a varázslatos szépségét.

Amit látni Kamenetz-Podolszk

A várat sétálhat végig a kőfalak, a földalatti alagutak, múzeumlátogatás a panoptikum. A legidősebb fia gyakorolni egy orr 2grn / lövés, és a férje a gyermek által lepecsételt 25 kopecks. érme történelmi alak. Ő lenyűgözött minket tartozás lyuk. amely ültetett rosszindulatú defaulters. Most pénzfeldobás, hogy soha ne mondja el senkinek, hogy ne maradjon megfelelően.

Ő lenyűgözte a gyerekek a mélysége 36 méter, nagy kerék kutak. Azt mondták, hogy a kerék foroghat egy személy, de nem mertünk kipróbálni.

Látogatás a várban, mind elégedettek voltak.

Visszatérve a szállodába, megcsodáltuk a minaret. Szerint a történet ezen a helyen már egyesült a két vallás. Az idők török ​​uralom a templomot alakították muzulmán mecsetet. Mellette épült minaret 36,5 méter, ami található félhold. Később váltotta Madonna-szobor, amelyet képesek voltunk tanúi.

Amit látni Kamenetz-Podolszk

Meglátogattuk a templomot. épül a pénzt a katolikus püspök. Abban a pillanatban, hogy használják szerv csarnokban. A bejárat szabad volt.

Hallgassa meg a tanácsot a helyi lakosok, és az a tény, hogy közel vagyunk, mentünk, hogy a hotini erőd. Kapunk hozzá autóval. Lehet menni taxival vagy busszal félig, majd 40 perc gyalog. Fortress működik a hét minden napján 9:00-18:00. Jobb, ha nem marad ott, mert autó nélkül az este, hogy elhagyja a várat is elég nehéz. Belépő 7 USD.

Hotini erőd eltér Kamenetz-Podolsky kastély. Gyakorlatilag helyreállt. Már több természetes történelmi szépségét. A vár körül, és a természet a Dnyeszter érdemes megnézni. Sétálni a vár körül, azt észrevettem egy nagy nedves folt a falon, amely egyike a titkait a kastély. Senki sem tudja, miért és mikor jött, de a falon, akkor mindig ott van.

Amit látni Kamenetz-Podolszk

Ebben a kastélyban forgatták jelenetek „Taras Bulba” filmet, „A három testőr” és még sokan mások. A kirándulás a várat nem okozott csalódást nekünk.

Minden tetszett, amit látott, és nem csak én és a férjem, hanem a gyermekeink. A fiatalabb fiú, amikor elhagyta a várat hotini megkérdezte, hogy hamarosan ismét látja a kastélyt, ahol a hercegnő élt.

Ez biztos, hogy a gyermekek a Kamenetz-Podolszk. Az egyetlen dolog, ami csalódást - a gyerekek hamar belefáradt a rengeteg tapasztalat, és egy hosszú séta.

Többször volt Kamenetz-Podolszk, de leginkább az üzleti vagy utazás vissza a 90-es, és nem tudom, hogy ez a város olyan szép és gazdag történelem, bár ő élt Moldova és Kamenetz-Podolszk I elválasztott parttól kétszáz kilométerre . Jó, hogy vannak olyan helyek, ahol meg lehet tanulni a történelem és látnivalók a települések, amelyek korábban nem volt ötlete, vagy csak nem figyel oda. Miután ezeket a cikkeket és fotókat egyszerűen húzza látogasson ilyen helyeken.

Kirándulások Kamenetz-Podolszk:

Amit látni Kamenetz-Podolszk

Séta a nyomában a fenséges uralkodók a Habsburg