Firenze a gyerekek múzeum, de az első fagylalt, artmama

Mi már régóta úgy gondolta, hogy a legjobb München - jelentése közelsége Olaszországban. Bajorok és a többi német, választották a Garda-tó partján, mint a nyári rezidenciája. Vezetek egy kicsit több mint három órán át, és most Olaszországban. Garda szép, szeretjük is, de ez egy „germanizálták” Olaszországban, mint Lappeenranta és Imatrai - oroszosításban Finnország szentpétervári ember.
A Firenze csak száznegyven kilométer ...

És úgy döntöttünk, hogy egy pár tavaszi. Mint mindig, spontán. A spontaneitás növeli a költségeit az utazási 20 százalékkal, azt hiszem, de szinte megszünteti annak eltörlését követelik. Ha úgy dönt, ma és holnap - olyan módon, az esélye a gyermekkori betegségek és egyéb előre nem látható körülmények majdnem ott van. Nem mi vagyunk az első alkalom, gyékény megfelelő szállást találni az utolsó pillanatban, az esti indulás előtt. A kiválasztás kicsi, de még mindig ott van. A spontán utazások működik a legjobban a foglalást. Végtére is azonnal látható és lemondási feltételek nem kell várni a választ a fogadó. Találtunk egy csodálatos lakás airbnb, de egyszerűen nem volt ideje, hogy vegye fel a kapcsolatot a tulajdonossal, és tárgyalni minden körülmények között. Legfőképpen arra voltunk kíváncsiak, parkolás a lakásban. Végtére is, Firenze, és mint kiderült, és a Bologna, a munka terület korlátozott forgalom - ZTL, amelyben nem-rezidensek, hogy hívja a város egyszerűen veszélyes!

Elérünk az út 6:30, bár szoktunk ásni, és 8-9 a kora reggeli, nem hagyott. Az, hogy mi összegyűjtöttük hegyi szendvicset, azt is aláírta, mert Alain szereti a vajat és Darina nélkül. Mumm-Emlékeztem anya és szendvicset „kedves kolbász.” Nem feledkeztünk a tea, a kávé, a zene és a tánc. Lányok iPod aranyos „Chevostikom”, és, ó istenek, ez jó! Mivel senki nem nyikorog a legjobb hang a hangszóró: „Helló srácok!”. És nem kellene hallgatni Pápa és fél órás városi madarak, állatok Dél-Amerikában vagy a Nagy Honvédő Háború. Azok az anyák, akik tudják Chevostika, értem.

Megérkeztünk 1:00, és hamarosan elment sétálni a központba, és találkozott a barátnőmmel a müncheni. Ő megmutatta, hol a legfinomabb fagylalt - ez Venchi. saját kávézók egész falat csokoládé folyik. Figyelem, München Hogy eladta Eataly. Próbáltam a gesztenye, nem ajánlom. Minden más ízletes volt. És ő tanította nekünk, hogy „szakács” limoncello, válassza ki a megfelelő olívaolaj belőle, megtudtuk, hogy a kenyér Toszkánában só nélkül és a tészta az olaszok (mindegyik legfeljebb 60 kg) enni minden nap. Köszönöm, Ol!

Fontos, hogy a buszok, de vannak kaotikus és érthetetlen Firenzében. Lehetőségek megérteni három nap nem elképzelni, hogyan lehet legyőzni. Ezért az első este visszatértünk a lakás a központtól taxival 9 euró volt, nedves és hideg, és úgy éreztük, nyomorúságos és fáradt, és céltalanul. De azt hiszem, hogy az utazás első éjszaka mindig kriticheskiyJ Meg kell várni a reggeli és az első csésze kávé - és az élet javítja!

A következő két napon voltunk sétálhat a városban, a központban vagyunk és kószált, körülnézett, rendszeres leáll fagylalt /

Firenze a gyerekek múzeum, de az első fagylalt, artmama
kávé- / pohár / karuselkah. Egy napon lépett fél kilométerre a híres helyiek Trattoria Baldino. kóstolhatják a híres firenzei steak is. Arról a séta nem bántam meg! Ha enni egy kiló hús sótlan szinte nyers, ez egy kaland) Ismételjük meg már nem akar (még), de ez tényleg nagyon finom. Csak egy kicsit szokatlan. Carbonara ... azt hittem, a spagetti carbonara minden. De nem - nem tudtam róla semmit.

Gyermekek, fáradt múzeum

A pizzéria közelében az Uffizi Képtár eltörtem ötleteket a pizza. Úgy tűnik, hogy lehet új Pizza Margherita? És minden. Képzeljünk el egy tésztát és törékeny, és gyengéd. És finom és puha. Igen, ugyanabban az időben. És a tetején mozzarella, folyik ott. Nem refried, nem gumi, nem friss, lédús, finoman megérintette a hőt a friss paradicsompüré. Folytatás? Jó pizza prosciutto és szarvasgomba mártással. Pizza gorgonzola és körte szeleteket. Igyon egy pohár Sangiovese. Ez a boldogság.