Tekintse római 3 - Rossz hotel

Ajánlott fiatalok rekreációs

Pihentünk s10,08 24 .08. Rest egy kis hívást. Az egész akkor kezdődött a repülőtéren. megérkeztünk Larnaca. jöjjön el a busz, azt mondják, hogy valamilyen okból nincs lehetőség.

Mi más választásunk, csak várni ugyanazon a buszon három óra + 2 óra, hogy menjen a szállodába, vagy menjen el egy másik csoport, a másik busz Limassol, és akkor hozott egy taxi. Ihletett. hogy gyorsabb, mint ők.

Leültünk a buszon mentünk fél óra, és legalább ugyanannyi, és a gép a ciprusiak

akik nem beszélnek oroszul.

Úgy tűnt, a recepción. hogy mi vagyunk a második épület. Szintén a földszinten, de ha vásárol túra. Megkérdeztük az első emeleten. de ígértek, hogy a probléma nem lesz, hogy sok helyen szabad. Hogy megadja nekünk a jobb oldalon.

Úgy lépett be a szobába, és arra elborzadt, kis szoba, első emelet, az első emeleten az udvar biztonságos adja ugyanazt a számot, vagyis nincsenek akadályok. vagy inkább 15 hüvelykes kövek fekszenek. A kilátás a világítótorony és a falon egy másik házban. A nagyon szobák mérete egy pár kis emberek. az ágy és az asztal vagy van beépített szekrény is „prolest” egy alig alig. A lakás maga részét képezi a rossz. Felhívja az erőssége 2 *, és annak a ténynek köszönhető, hogy minden a rajzokat készíteni.

A képek szépek, de ha látod őket élőben, akkor láthatjuk, hogy festett pow baklövése .Vot az ilyen számok és volt ágyunk fölött két félmeztelen férfi, az egyik a másik tetején. Nem túl szép, hogy ők is tükröződik a tükrök mindenütt, egy kis szoba, így a falakat teljesen fedett tükörrel. Fürdőszoba kicsi. Egy kivezetés, és nem dolgozik ott. Mossa a zuhany nem lehetséges, mind a tükrök. függöny pamut anyagból, vagy mindannyian azt hitte, hogy a korábban vak. Ő rövid és tartsa be a testet, hanem az, hogy a pápa, mert az a tény, hogy ez a rövid mindent öntjük. De feküdt egy törülközőt a padlóra lehet tekinteni, mint egy ideje erre. A törölköző pontosan ugyanaz, mint a szervezet számára.

A szobában két csatlakozó, egy a TV és egy hűtőszekrényben (európai), jött a recepción. kért egy adapter a szokásos, adott 5evro mondta tartott egy perc alatt. míg azt hittük, zálogjog vagy vettük. Megmutattuk aranyos. hogyan tudjuk kezelni nélküle. Tees nincs nyoma.

Azonnal kért egy másik szobába, nem kaptunk. Azt mondták, a következő napon. És a felajánlott pénz és a vezető hívott, és elment egy másik épület, semmi, csak egy nappal később.

Kiderült számunkra már rögzített számú utazásszervezők, azaz egy utazási iroda is megtévesztette, hogy a probléma megoldódott ott.

Ott már jönnek és vacsora. A vacsorát a szabadban, a medence svédasztalos. Nem rossz, sok választás, mi szívesen ült egy asztalnál, gondolkodás. hogy bár minden rendben van, de nem volt ott. ettünk evett, és látta. hogy az összes bogarak kezdődött az asztal körül. Még mindig nem kicsi. fekete Hasonló hibákat alakú. Azonnal hívja a pincért, és kérje azt mondják, hogy mi az, intett a karját. mi a teendő, nem tud semmit.

A gyász nem, mi töltötte az éjszakát egy kis szobában. Reggel adtak egy újat. pontosan ugyanazt a számot a padló fölött, de valamivel popolshe méretét. Erkéllyel az utcára néz.

Vettünk egy idegenvezető „Grand Tour” -csak egy kicsit a hegyekben. Rendeléskor a két hallottam, hogy ez lesz szombaton, két 140evro. Pénteken korán felébredt, és valami, amit borzongás nézni a lap egy jegyet a turné, ez volt írva pénteken, de mindketten hallotta szombaton. bármi megtörténhet, hogy nem tudja megérteni valamit. Gyűjtött jött 8,30 kezdet. mindenféle ember is kirándultunk. de mi módon nem volt. Vártunk fél órát. Megérkeztünk a recepción. mutatják ezt a lapot. azt mondta, hogy várjon, mert a buszok mindig késik. még vártunk fél órát .Opyat a recepción, azonnal hívja a vezető, az útmutató elrontotta a dátumokat. és ténylegesen péntek helyett szombaton.

Szombaton ismét jött a helyére. Ismét senki. de az idő 8,40-10 percet késett. Vártunk kb 15 percig ismét rohant a recepción, és mondjuk azt. oh bocs, csak ment. priezal at 8,20 öt percet várt, majd távozott. hívás kalauz.

Szervezetet minden, mi csak csodálkoztak. Az útmutató egy másik napon nem volt szabad, és nem volt hajlandó visszatérni a pénzt, mondta. Lovagolni, mint maguk a taxi. ők lefoglalt nekünk egy taxit. utolérte a túra. 50evro fizetni.

A legközelebbi strand a szálloda közel. ez veszélyes, akkor első nap rohant vissza. bement a tengerbe, sok úszó és kezdte elhagyni minket, mint a köveket dobott. Mindent Sadin és a karcolásoktól balra és oda menni. Úszás áll rendelkezésre a kikötőbe, ahol a vádlottak padján. gyerekek fürdeni. de természetesen nincs strand.

a személyzet nagy számban jönnek a bolgár, mind panaszkodnak az élet.

Mégis lógott egy törülközőt, fürdőruha és platitse erkély. elment vacsorázni, nem volna-ellopták! Azt mondták a recepción, és vállat vont, és minden kamera egyik oldalán a szálloda, amely figyelmen kívül hagyja az utcán, nem!

Rest jó volt, kezdett vásárolni utazások nincs kalauz.

Nos, az utolsó napon, mielőtt elhagyja, azt rosszul aludt. A 5,40budilnik. 5 kezdett forgolódik. nyitott erkély, mi volt csak egy éjszakát, nem volt hajlandó a légkondicionáló, mert volt egy köhögés tőle. Nyisd ki a szemed, és az erkélyen a tükörre és egy férfi a tükörben a mi erkély megéri. Most ez volt a sírás! Jött vissza mászni. Jelenleg szinte nincs trágárságokat rá. És azt is mondta: „LLC. Nem tudni, hogy több, magyar.”

Egyszerűen megdöbbentett. Nos, semmi sem vész el.

Szauna, medence, Internet, tornaterem, minden ki van fizetve.

Csak ingyenes medence és napozóágy mellé. Mert minden mást fizetni.

Mi vezetett a utazásszervező Biblio Globus, távol marad tőlük, és még a nyaralás veszi meg!