Sing bárd

Ebben a kérdésben:

3. Készíts egy ajándék, hogy a barátok! Iratkozzon fel őket hírlevelünkre:

99 Ural 12 rész

== elején a történet, hogy a korábbi kiadásokban ==

Mindegyik a saját útját járta. Zhora elment a bal oldalon, mindegyiket, és én egy kicsit jobbra, a lejtőn fokozatosan felfelé. Függetlenül attól, hogy lassan, vagy én vagyok túl gyors, de vettem le az első hegyen szárnyakat, és 5-7 perc múlva várták a szél lefújja lábak, bölcsen védve azt a hátizsákot. Főztem csokit, de ez még mindig nem a legmagasabb pont a gerincen. Minden együtt voltunk egy kicsit, és találtuk magunkat ott, amelynek célja az elmúlt két napban. Nurgush magassága 1406 m, - ez volt a csúcspontja a mi marad az egész utazást. Falta a csokoládét, és menjünk mászni Kurumu. Mi felmászott a legmagasabb pontot. Ott, közel a dúsított zászlórúd zászló Zsora minket, és nyomot hagy a memóriát (vagy már mindet Zhora - Zhora majd látni a diák). A Nurgush messze látott. Egyrészt látható gerincen Zyur # 225tkul hegyi hagyma # 225sh, azt megkerülik az előző napon, a tó Zyur # 225tkul, Urenga Ridge # 225. A másik - a hegyi Irem # 233L, ami után az egyik karabélyt tervez hívott tartományok mosk # 225l és a nagy ág # 225, amely révén még volt mozogni, valamint a hegyi SW # 225n.

Az elmúlt napokban volt egy tisztességes számos új nevek: Humanoid, kék humanoid, Baba Jaga. A Nurgush adunk nekik: A rémület, Cheetah és Zveroid. Alu nevezte Defender Humanoid Humanoid és a testőrök.

Tehát fényképezett magad, én elfoglalták a panoráma, és lerohantam. Alya megtanult járni kurumniku.

Kevesebb, mint egy óra, újra leáll, melyet az úgynevezett „tavaszi sziklák alatt.” Ott ittunk egy kis vizet, és egy kis pihenés. Valahogy a beszélgetés fordult-e a madarak, vagy állatok, és Zhora adta a kifejezést egy bizonyos Lenny, hogy „a hegyek minden növény - a boróka, minden madár - kormorán, és minden mezei - kurkundyuk”. Nevetünk, szerzett egy kis vizet egy üvegbe, és lejjebb. Megfutamodtak ismét rövid életű, mert Találtunk az egész tisztás áfonya és azonnal foglalkozó táplálkozási vitaminok. Alkalmanként találkoznak poluspelaya áfonya - nem is keserű. Kúszott a mezőn körülbelül tíz percig, ha nem, akkor úgy döntött, hogy mindegy az egész bogyók nem gyűjtünk, és bár nincs gumi - ez ideig fut tovább. Úgy felugrott és futott lefelé az ösvényen, amely tartottak a kurumniku, rétekkel között borókabokrokról. Tévedt egy kicsit az úton találkozott a parkolóban (balra fordultunk mentén a menetirány, és szükség volt rá, és szinte egyenesen lefelé) egy kicsit leszaladt az ösvényen, és kiszaladt az útra.

Zsora dobta a hátizsákot, eltűntek, és leült pihenni. Én most vezetett rögzítésére szabad perced, mert krónikusan nem volt ideje felvenni a múltbeli események, - elmaradt, mint egy hét. Így ültem és írtam, és Alya és a fiúk beszélt találkoztunk csak egy lány és a srác volt útban Nurgush. Az élénk és hétköznapi beszélgetést cseréltek tapasztalatokat és ismereteket, ahogyan csak telt. A tell hogyan lehet a legjobban megy Nurgush azok - hogyan lehet a legjobban, hogy bárhová akarunk. Aztán gyere vissza, és azt mondta, hogy Zsora száz méter Tyumentsev (amely közli a előestéjén a tárgyalópartnerek). Ő is beszélt velük, megrázta a rendelkezésre álló információk, elbúcsúztunk, és folytatta, most az úton. Végül száraz volt a lábuk alatt.

Az időjárás csodálatos volt, a nap meleg volt a bosszú, a hangulat is kiváló. Mi Aley járt és énekeltünk.

Az ügy ment az este, és nem tudtunk eljutni a „kút”, amiről beszéltünk számláló. Ezen túlmenően, megyünk vacsorázni főzni rizst, amely megköveteli a sok időt. Csak akkor átmentünk egy kis folyó. Jora Boria ment felderítő előre az úton Bear bal őr hátizsákok és mások is ment, hogy vizsgálja meg, hanem a közvetlen szomszédságában hátizsák. Elmentem a jobb az út, és a Alia Szergej - balra, és Szergej megtalálta a tökéletes parkolóhely közvetlenül a patak. hamarosan visszatért Jora Boria azt mondta, hogy „szökőkút” nem jönnek le, és nem hiszem, hogy az út, amelyen ez, megyünk. River elöl, ők nem található. De örülünk velük, és minden együtt szórakoztató taposott rendezze a parkolóban. Ezen az estén volt a fő pilaf. Még mindig elég korán, az időjárás kiváló volt, így a termelés a sátrak nem siet, és egy hálózsák nem fáj sugározta a bárban, amely ezen a réten (hogy valaki turnichok maga tette csak az, amit a fogantyúkat, majd ezt -Mi - prekladinka - rönkök átmérőjű 10-12 centiméter!).

A fiúk nézte a tüzet. Bear ügyet tegnap követte a tűz, így ez alkalommal Bíztam, hogy tartsa a tüzet Szerjozsa. Zhora vette fel a főzés pilaf, és mi ALEY őt, amennyire csak lehetséges segítséget: vágott sárgarépát, hagymát, szalonnát és a fokhagymát. A fiúk valami elromlott a tűz, és úgy döntöttem, hogy segítsen nekik. Zsora itt (és ez hízelgő) Szerjozsa azt mondta: „tanulni néni Olya tűz tenyészteni.” Aztán valaki úgy tűnik, Serge hívott egy különleges a tűzre, megkérdeztem: „Miért?” - A Bear válaszol: „Ez azért van, mert vette Vasya fűszerek.” (Igazából viselte ezt a kampányt a kazánok és fűszerek).

Később délután fel a sátrat. Aztán szerencsére boldog evés plov és kortyolgatva kakaó pechenyushkoy. Dalok énekelt egy kicsit - minden, mint mindig, nagyon fáradt, és gyorsan, amint az a lehetőség, hogy meghatározzák a sátorban. Ez csak Al téblábolt a tűz, úgy tűnik, mint rendesen, és végül vízmentes zokni és talpbetét, és ugyanabban az időben énekelnek. Az igazság hamarosan ő is csatlakozott hozzánk, de kezdtem elaludni. És általában, véleményem szerint, ez volt az egyetlen éjjel aludtam, mint a bunda, és szinte nem ébred fel.

== folytatódott a következő kérdés ==