Playa del Carmen - Mexikó partjai (fotók, hogyan juthatunk el oda, és hol élnek)

Strandok - ez a valami, ami a turisták hajlandóak utazni távoli vidékekről. Ülés után valahol az irodában, egy unalmas feladat álom nem a vásárlás, nem múzeum, nem egy büfé-étterem, amely teljes egészében bármely városban, azaz hogyan okuneshsya az azúrkék víz a távoli tenger és a váll szelíd napfényben. Classics a műfaj, hogy a tell))

Mexikóban, azt mondom, a legjobb alkalmas ilyen álmok. Már járt a strandok Cancun. Puerto Angel és Puerto Escondido. ez volt a sor másik üdülővárosban - Playa del Carmen (Playa del Carmen).

A város és a környező Cancun folyamatosan megy rivalizálás. Egyértelmű, hogy Kanukn - vitathatatlan vezető világhírű, de mégis, sok turista inkább azt, hogy Playa.

Playa del Carmen (leírás és fotók)

1. rész: a strandok az északi móló

A leglátogatottabb strandja Playa del Carmen mentén turisztikai szakaszon a Fifth Avenue. Mindegyikük köz- és nyilvános. A part mentén található számos nyilvános bejárata, néhány közülük vannak felszerelve parkoló kerékpárok.

A parton van osztva több strandok, de többé-kevésbé jól elkülönülő csak Main és „az összes többit.” A nagy különbség a kettő között.

A fő strand - part Prinsipal (Playa Principal) származik a móló, ahonnan kompok indulnak a sziget Cozumel, és nyúlik a szálloda Gran Porto Real Resorts Spa.

Miután a fő strand az északi húzódik sorozat strandok. kapta a nevét a szálloda és üdülőhely:

• Playa Tukan (strand tukán)
  • Playa Mamitas (Mamitas strand)
  • Playa Shangri-La (strand Shangri-La)
  • Playa Zubul (strand Subul)
  • Playa Coco (Coco Beach, Coco Beach)

Mit is mondhatnék a strandok?

Akkor nem fogja megtalálni ezeket a strandok fehér homok, mint a por, erre kellett volna menni Cancun. Playa - szürkés, és elég durva homok, néha elegyített kis kagylókból. Tekintettel arra, hogy ez nem olyan fehér, mint Cancun, amely tökéletesen tükrözi a Nap, elegendő a nap nagyon forró, ezért ne felejtsd el, hogy megragad cipőt, megy a tengerparton.

Sky Blue legtisztább víz itt is, sajnos, nem. A víz zöldes és kissé homályos. Helyezi, még inkább sárgás Dél-Kínai tengeren, akikkel találkoztunk egy párszor - a strandok Thaiföldön és Kambodzsában.

A hullámok ott van, de nagyon kevés, mivel a part, hogy „megvédje” a sziget Cozumel (Isla Kozumel). A biztonság, a mentőalakulatok, a part mentén sok mentő állomás, és egyikük nem üres, mindenhol vannak munkások.

Snorkeling partja mentén tele baj. Korallok meghalt, és ahol nincsenek korallok, nincs élet, beleértve a színes halak. Annak érdekében, hogy megtalálják a dal, azt kell menni a tengerre vagy menni Cozumel. Ahogy már láttuk, a maszk-légzőcső-ig vannak Playa del Carmen irreleváns attribútumokat.

De ne aggódj, megtalálja más szórakoztató. Például egy kört egy jet ski, repülni egy ejtőernyő, úszni horgászni, vagy pihenjen a kezében egy képzett masszőr. Az utolsó nem éppen így a béke, ha úgy dönt, hogy tegyen egy sétát a tenger.

Mint látható, a tenger nem elegáns, de úgy tűnik, hogy az emberek nem túl érintett róla. Sokan, ők boldogok, hogy úszni, napozni, szórakozni, általában a többi a legteljesebb.

2. rész: a strandok délre a mólón

Sétáltunk a strandok, amelyek mentén húzódnak Fifth Avenue, csalódott és már teljesen biztos abban, hogy Playa del Carmen, mivel az üdülőhely meglehetősen tarthatatlan. Mi azonban közelebbről megvizsgáljuk a térképet, és látta, hogy a déli a móló, ahonnan kompok közlekednek a sziget Cozumel, egy hosszú csík predlinnaya strandok. Érdekesség nyerte el, és mentünk, hogy mi volt ott, a másik oldalon.

Kiderült, hogy, a városon kívül, a part mentén húzódik egyfajta három kilométeres zóna szállodások. Endpoint - lesochek, majd azonnal a hírhedt haza Xcaret Park.

Ahhoz, hogy ezeket a túlvilági strandok átvezethető az étterem Señvagy békák.

Miután a lábát a homok, hamar rájöttünk, hogy nem fog unatkozni. Szem tűnt, nagyon hosszú széles csík strandok, tarkított emberek és szállodák, házak, bungalók.

Egy kicsit távolabb a rakparton a turisták kisebb lesz, majd a helyzet a következő: az első a következő szállodai tele van olyan emberekkel, ha azok egy darab a part, ahol nincs hotel - szinte nincs ember is. Bár önmagában nem valószínű, hogy maradjon.

Osztva, hogy a parti sáv egy privát strand, nem tudom. Felületesen nem látható határok, és gyakorlatilag nincs különbség. Csak valahol kevesebb alga, valahol több, valahol egy kicsit sáros víz, de valahol könnyebb és finomabb homok.

Szánj időt és erőfeszítést tegyen egy sétát ezen a részén Playa del Carmen. Biztos vagyok benne, elégedett lesz! Lásd magad:

Minél közelebb az erdő, a strand lesz rockosabb. Tájak egyre több és több eredeti és szokatlan. By the way, itt vannak kagylók, rajongók több időt keresi szép leletek, akkor biztosan értékelni.

Mit is mondhatnék a strandok?

Ők sokkal jobb, mint az előző. Jelentősen! Már Vodicka tisztább és kékebb, és mindent körül még kezd hasonlítani a Cancun strandok. Bár ez szaftos irreális kék, és még kék víz még nem figyelhető meg. Lehet, hogy az egész dolog, hogy a homok nem egy hófehér? Talán a sárgás árnyalatot csak elront mindent. Bár, úgy tűnik számomra, hogy nem csak ezt.

Ellentétben a part menti területek szállodások Cancunban, nincs feltűnő hatalmas ötcsillagos szállodák, de van egy csomó kis szép házak és bungalók, amely egy különleges varázsa, és Önre várnak.

Az emberek néha sok, főleg előtte a lenyűgöző szálloda. Meglepő módon a legtöbb maroknyi lakosok egy darab a tenger, és csak kevesen hajlandók távozni, és találjon legalább egy kis magánéletet.

A tenger ezen részén Playa del Carmen nem olyan csendes, mint előtte volt a dokkoló. Hullámok nagyon figyelemre méltó, különösen közelebb a ligetben. Úgy tűnik, különösen a gyerekek itt nem ficánkol.

By the way, annak ellenére, hogy a viharos tengeren, a mentők nem lehet látni. Észrevettem csak egy élete pont - mögött a mólón, ugyanazon a három kilométerre - nincs.

A szórakoztató e távoli strandok nem olyan szórakoztató, mint a város, bár aki arra törekszik, mindig megtalálja. Itt is, ott megtalálja a helyet, ahol a bérelt jet-ski, ejtőernyő és még néhány ismeretlen Gizmo emelése daredevils a víz felett.

Úszás a helyzet megegyezik a korábban leírt - csend.

Valaki találja szokatlan szórakozás. Valóban, miért nem keres ez a dal a fémdetektor, akkor nyit egy ékszerüzlet))

Mi a távoli partok rosszabb, így a boltok, kávézók és éttermek, egyszerűen nem. Ez kell, hogy menjen, és nyalni, nézi a vendégek, akik járják végig a tengerparton, egy pohár hideg italok és koktélok a kezében.

Úgy tűnik számomra, hogy ezeken a strandok élvezze a nyaralás azoknak, akik szeretnék élvezni a békét és az egységet a természettel, távol a nyüzsgő város, távol a klubok, bárok, hangos zene és vidám szomszédok.

A végén fogok hozzá, hogy azok, akik semmit sem összehasonlítani a helyi strandok, az biztos, mint ugyanaz, mint azok, akik már jártak itt: Cancun - nem maradhat teljesen elégedett. Ami engem illet, úgy sokkal rosszabb a strandok Playa Cancun. Megjegyzendő, hogy ez csak az én személyes véleményem.

Időjárás itt: Playa del Carmen a nyáron

Miért összpontosítani ezt a fiókot? Igen, mert a nyári esős évszak Mexikóban, és ez nyilvánul meg legerősebben éppen a parton. Sok az „esős évszak” nagyon ijesztő, és még arra kényszerít bennünket, hogy hagyjon fel az utazást.

Mit jelent a „esős évszak”? Ez azt jelenti, hogy minden nap lehet menni az eső, vagy inkább, zuhanyozó, és elég gyorsan, hogy véget érjen. Előtte és utána is nagy időjárás. Míg ott voltunk Playa héten ez volt az eső csak egyszer. Még ha az időjárás ígér kemény vízfolyások az égből, nem volt semmi. De meg kell értenünk, hogy nem kap szerencsés.

Mi lehet választani - Cancun vagy Playa del Carmen?

Igen, ez az egyik legfontosabb kérdés sokak számára, akik próbálnak tenni nehéz választás. Ideális esetben azt tanácsolom, hogy menjen oda, és ott, mert az üdülőhelyek egészen más, annak ellenére, hogy mindkettő a Karib-tenger partján.

Tehát mérlegelni a „profik” és a „hátránya”.

Lehet, hogy valami elfeledett, de a fő, mint említettük.

Nézzük a listát, úgy tűnik, hogy Playa még több előnyt, mint Cancun, de a fő és vitathatatlan előnye a második - gyönyörű strandok, de talán nem az ilyen turista megy ilyen messzire?

Sunny nyaral Playa del Carmen, kedves olvasók!

Sheboldasik és Andryusiks

Hogyan lehet eljutni Playa del Carmen

Ahol laktunk Playa del Carmen

Ha nem tudja, mi a felek jönnek keresni a lakhatás kérdését. Azt javasoljuk, olvassa el a cikket, hogyan talál szállást az utazás.

Térkép látnivalókkal Playa del Carmen

• Prinsipal strand (Playa Principal)
  • Tukán Beach (Playa Tukan)
  • Mamitas Beach (Playa Mamitas)
  • Shangri-La Beach (Playa Shangri-La)
  • Subul Beach (Playa Zubul)
  • Coco Beach (Playa Coco)
  • A komp a sziget Cozumel
  • Bus (Terminal del Centro)
  • Kollektívák Tulum és Cancun

Hasznos tudni,

Köszönöm a hasznos információkat

Nem ez az első alkalom, hogy olvassa el a kirándulások. Jó. Nagyon sok hasznos információt. Nagyon sok! Beszámoló Cancun az árak maga írt. „Homeland tequila”, ha zaguglit, meg fogja találni gyorsan. De most tanulok Playa. Cancun sooooo drága utazás volt. És csak élő egyik doroguschih szállodák. Ki akar még ebből Mexikóban. Nem steril. Információ Playa - köszönöm. Nem tudtam, hogy a finomságok. Csak keres 2-3 csillagos szállodában. Most tudják, hol kell keresni. Köszönjük az információt. Sikeres felfedezések a jövőben!

Kérem, mondja meg, hogyan mennek a dolgok napozóágyak a strandon? függetlenül attól, hogy rendelkezésre állnak a strandon, vagy csak a Megbízó hotel? Tölthetem vendéglátással szoláriumozunk?