olasz nyaralás

Megérkeztünk, és eltért Velence, majd vonattal és Verona között. Verona éltünk nagyon szerettük BB Casa di Gulia, lefoglalt keresztül bbplanet.com. A házigazdák nagyon barátságos és kedves emberek, tiszta, szépen, rusztikus, hangulatos stílusban jár nekem valamiért, Provence. Ez volt az általános állapota a fürdőszobában, de volt, hogy ossza meg csak egy szám, amivel nem volt probléma.

Vettünk egy gördülő Velence kártya és nagyon elégedettek voltak a megszerzett előnyöket - az utazási három napig egy nagy kedvezményt, egy jó kedvezmény egy titkos túra a Dózse-palota.

Érkezve Olaszországban fordult furcsa. A határellenőrzés nem volt egyetlen határőr, szabadok vagyunk, hogy jöjjön le a poggyászkiadó. És akkor azt látjuk, hogy milyen további szabályozás nem várható (állandóan megzavarja a sorrendben az ellenőrzés, poggyász / poggyász kontroll), és elkezdett ragaszkodni, hogy minden ember formájában kérdését a bélyegző az útlevélben. Ennek eredményeként, rakjuk bélyegek és biztonságosan kilépett vneaeroportnuyu olasz területen.

T. k. A mi utunk feküdt Verona, először mentünk busszal a vasútállomásra Mestre. Vettünk a jegyeket (egyirányú - ez fontos, hogy van, hogy fordított érvényes tech három nap ..) A busz ATVO jegypénztárnál a Mestre vasútállomás. Akkor kijutni a repülőtérre, menj az első út - megy a busz. Meglátjuk, hogy hol. Ahhoz, hogy az utazás a vasúti kell egy platform 2. Ez a jog. Az oszlop bíbor lemez Mestre vasúti SATETION, egy csomó ember bőrönddel. Van egy lány, és irányítja az emberek, így nem lehetett hibázni ebben az időben. Felszállás előtt ki kell rakni egy bőröndöt a csomagtérbe, a jegy érvényesítik a sárga dolog. Ahhoz, hogy menjen a végére.

Az állomáson Mestre kapott jegyet Verona. Mi ütött - az irodában felajánlotta, hogy egy jegyet az úton, de a gyorsvonat, bár jellemzően az európaiak felajánlott egy olcsóbb lehetőségek, bemutatva annak takarékosság. Ebben gyorsvonat ez sokkal drágább, mint a háromszorosa, és megérkezett csak fél órával korábban (később visszavonult lassan). Ennek eredményeként 15 perc után mentünk a lassú vonat Verona. Két órán át. Volt egy gyors lassú a vonat, de ez kimaradt (van, hogy a szálloda csak órától 17. Miután foglalkozott a formaságokat és felfrissülve, elment sétálni az esti Verona.

olasz nyaralás

Tulajdonképpen mi ismeretségét Verona állt két esti séta, szinte minden alkalommal az utcai lámpák fényében, fele reggel a városban. De ez is elég volt ahhoz, hogy a fülüket. A város bájos, de a legtöbb semmi köze.

Célunk az első kirándulást volt felmászni magasan a vár, Szent Péter megnézi Verona felülről, jöjjön le, és sétálni a központban mennyi elég napfény. Nos, voltunk túlzottan optimista és magabiztos)

Először is, úgy döntöttünk, hogy az udvarra és nem a vízparton, így a létra. Az eredmény - dobreli a régi városfal, részben romos, de színes. Ott szinte mindig egy lélek, de néha fut át ​​a sportolók. És van egy óra és fél megpróbál egy normális út, hogy az emberek, de a végén csak felmászott a hegyre, és vándorolt ​​az udvarok, ami gyanítom, magán tulajdonban vannak. Körül a csendet, a fák és a pusztítás a falon. Ijesztő. Ezek nagyon szép, és a levegő illata különböző gyógynövények félelmetes!