Nászút India - India, Ázsia

1. 4319 ítéli meg felülvizsgálati hasznos

Most az útról. Mi repült Almaty, repült körülbelül 6 órán át. Mi repült a tavaszi fagyok, és ott voltunk köszöntötte egy nagyon kellemes éghajlat! Megérkezett az este, már sötét volt. Első benyomás - kicsit sokkolt, leesett minket a régi katonai repülőtér, nem felszerelve. De ez még semmi! A második benyomás volt nagyobb sokk - elfoglalása a szállodában. Amikor kiválasztunk egy szállodában, mi inkább a megfizethető és kényelmes, a hangulat, hogy ott már csak aludni. Kiválasztása megállt Calangute. Hotel Plaza Sunkissed. Miután látta képeket a szoba otthon, úgy tűnt számunkra, hogy még mindig van elég aranyos. Az utcán a szálloda megfelelt az elvárásoknak - szép, tiszta, rendezett. De a szoba - úgy tűnik számomra, hogy a szovjet típusú kommunális (nem látta, de nem tudok kitalálni, mi volt): egy nagy szoba, az emeleten egy régi fehér csempe az azonos, de a fekete csempés lábazat. Bútor egy kicsit. De ez egy régi, terjedelmes és egy kicsit ijesztő - ijesztő volt, hogy nyissa ki a szekrényt, úgy tűnt, csak erről a „koporsó” című ugrik egy hatalmas csótány. Ágynemű - nincsenek szavak - szürke, fakó c / b. Towelie. Azt hiszem, ezeket használjuk előállítására hasábburgonyával. White már polumohnatye mosással és sárga zsír foltok. De mi készítettünk)) A volt lepedő és Towelie vettünk a helyi piacon a következő nap!

Reggel első ugyanezt a vételi törölközőt, és futott a tengerparton. És aztán csak elfelejtette a szállodában. A strand csodálatos, gyönyörű tenger. Az igazság az, egy csomó ember, de miután elment a part mentén, találtunk egy csendesebb shake. Rázza - Ez a strand étterem, vannak elrendezve egymás mögött végig a tengerparton. Amennyiben rendelése étel vagy ital, akkor hivatkozhat ingyenes napozóágy és egy esernyő. Az első nap természetesen úgy döntöttek, hogy nem kell egy esernyő, vagyunk zagoraaat megérkezett. És elégették. Erősen égett! Este a bőr nem lehet megérinteni, és a mi eszköze égés nem különösebben hasznos. Ahogy az este szúnyog, és ők csak a vad. Aztán találkozott egy pár Moszkva azt tanácsolták nekünk, hogy a helyi szúnyog permetet, és ez nagyon sokat segített! Az első éjszaka nehéz volt aludni, bőr fájdalom, fekvő lehetetlen. Férj üdvözült - megivott egy üveg helyi rum és békésen aludt. Szenvedtem. Nem vagyok nagy rajongója az alkohol, de a rum íze. Valami emlékeztetett a mi whisky, inni is csak kólát. Az úgynevezett Old Monk rum és a turisták nagyon szeretik őt)) Ők is egy helyi sör - King Fisher - ez rájöttem is nagyon szereti! Nagyon tetszett a helyi konyha! Minden finom, friss, éles kis! Az első héten csak enni tenger gyümölcsei. Még nem jutott el a halpiac. Tipp Ha nem szeretné, hogy úgy tűnik idegenkedés a tenger gyümölcsei. Ne menj a piacon! Teljes higiénia hiánya, a bűz. És, hogy a P. kóstolni a helyi gyümölcsök -. Cool! De a legjobb, mi sokkal jobb! Meglátogatott Vagator, ez a legészakibb tengerparti - van egy gyümölcslé található, érdekes hely, ahol kipróbálhatja a különböző friss gyümölcslevek, gyümölcslevek és Lassi! Ott, ráébredtünk ott is született a hippik - ők egyszerűen csak sok! Nagyon érdekes és egyedülálló emberek! Még járt a Baga, Anjuna és Goa - strandok nem sokban különbözik egymástól. A strand híres a rengeteg kereskedők és a helyi lakosok nyaralók. Egy dolog, hogy nem tetszik ez a valami, csak nem volt elég a járdák. keskeny utakon, a forgalom nagyon élénk. Eleinte úgy éreztem, kényelmetlen, és félt, hogy át az úton, de 2-3 nap, hogy megértsék: az SDA egyszerűen nincs jelen, nincs gyalogátkelőhely, nincs forgalom zsaruk. Bal oldali közlekedés. És ott csak koncepciók! Minden egymást hullámzás, dudálás és kiabálás. És furcsa módon, 2 hétig, nem láttunk egyetlen baleset! A végkövetkeztetést -, és mi éppen bonyolítja élet) gépek vannak nagyon változatos, gyakran látható és a luxus autók - a legújabb modellek a BMW és az Audi, de azt mondják, egy szegény ország. Leggyakrabban használt mozgatni a kerékpárok (hogy van ez, és mopedek, motorkerékpárok, és így tovább. P.). Szeretnénk bérelni, de még mindig félnek - vagyunk tanúi szinte lezuhant egy pár helyi, ő volt a kerék és elvesztette az irányítást, és elhagyta a kerékpár alattuk. És ő repült hanyatt-homlok a beton födém. Általában nem vállalja a kockázatot! Van egy csomó taxi - egyfajta maffia)). Taxis különböző - kerékpár, autó és tuk-tuk =) tuk-tuk - a háromkerekű robogó felülről borítja zuhanyzó) By the way, az árakról! Mindig és mindenütt szükség van az alku! Különösen a taxisok! Ezek és a piaci árak felfújt szinte 2-3 alkalommal! Ez az, amikor rájöttünk, volt egy nagy szupermarket (ahol az alacsony árak), és általában csak figyelni rá, hogy az árak rögzítettek - ezek a csomagolásra nyomtatott mellett a lejárati dátumot. Meglátogattuk az egyik éjszakai - Cubana Club - csapat egy domboldalon található, a szabad ég alatt, a szinteket. Az első medence közelében, játszótér asztalokkal és puffok és Bartschik, a második táblázatok és Bartschik, még a fenti kis kanapékkal. A tetején a szobába, ahol egy nagy táncparkettet. A klubok fizetik csak input és italt korlátlan mennyiségben tartalmazza az ár. Általánosságban elmondható, hogy érdekes volt, van egy csomó különböző nemzetiségű)) egyszerűen „The House of Népek Barátsága”! Mi többet akart eljutni a trance party, de nem volt ideje, hogy mondjam, túl, egy nagyon érdekes esemény. A kirándulások voltak vízesések és fűszer ültetvények. A megjelenítés - tetszett a majmok, találkoztunk a park és a fürdő egy elefánt (az elefánt nagyon tetszett!), Nem szeretem, hogy megölték egész nap. Mi maradt kora reggel, 3 óra ment csak ott. Heat. Ott minden nagyon gyorsan, és most, hogy menjen vissza! Úgy döntöttünk, hogy a továbbiakban nem nélküli túra, így nem minden, mint, utazás, séta! Még elfelejtettem elmondani az embereknek! Ezek mind nagyon nyugodt és barátságos)) Aztán rájöttünk, hogy sokan egyszerűen magozott! Mivel a „fű” értékesítik szabadon minden sarkon. Menj magad, és minden oldalról - „marihuána, hasis”. Sok koldusok! És boltosok dobokkal, figurák és az elefántok, és így tovább. P. jobb nekik, hogy nem figyel, különben semmi sem gátolja.

Általában az ország nagyon szokatlan és érdekes! Azt hiszem, megér egy látogatást, és egy kis szünetet a civilizáció))

Ebben a csodálatos helyet jöttünk utolsó napján utunk. Ellenőrizze kihívást jelent, a fennmaradó gép tetején, lefelé a meredek úton, és végül a paradicsom. Ez így volt: menj jobbra - a kő labirintusban fog lépni, menj balra - kap a paradicsomba, ahol a fehér sátrak, Thatched pavilon és a tenyér, a kristálytiszta folyó, egyenesen - az Oka.