Mi az álom strand álom

Shore egészében - a cél.

Ha lejtős parton - az összes változás az élet megy simán, anélkül, hogy mindenféle probléma.

Ha a bank meredek és megközelíthetetlen - így, akkor szembe kell néznie a nagy probléma.

Ha a part sziklás vagy köves - a nehézségek, meg kell oldani segítség nélkül.

Ha a strand látható a távolban, és tetszik a szem buja növényzet - így álmodnak, hogy valami történjen, és meg kell keményen dolgozni, mielőtt eléri a célt.

Beach - eredmény (szegény), gyógyító (a beteg), a béke, a boldogság, a siker az üzleti életben, az út, hogy elérjék a tervezett; meredek - baj veszély; lesiklás - fun; Sandy - kerül börtönbe; pihenjen a tengerparton - az élet megnyugodni; séta Beach - vágy az elérhetetlen.

Az álom, mit álmodik Beach?

Ha a bank magas - gondolatok a személyi élet séta a tengerparton - a találkozót egy kellemetlen személy; ha alacsony -ozhidaemyh eredményeket nem bude

Légy része a partvédelmi - egy súlyos betegség; tanú - kell vigyázni a beteg.

Beach - a cél elérését.

Üdvözlünk! Kérem, segítsen megfejteni egy álom. Azt álmodtam, már halott nagymama haza, vele vagyok. látunk fekete füst, nincs hang nem hallható az ablakon keresztül. Meglep, hogy ez. Aztán látom, mintha a házunk már vitorlázás a tengeren át. Úgy érzem a veszélyt. Nagyi hallgatott. Kérem a bocsánatát minden, mondd neki, hogy szeretem nagyon. Hirtelen közeledünk a tó partján már, azt húzza a házat a tengerparton. Nagymama falu a szemközti parton. Azt mondják, „Oké, most itt van.”

Jó reggelt volt egy furcsa álom! Otthon voltam, és hirtelen úgy döntött, hogy fut lesu.Begu mármint előttem van egy hatalmas hegy, nagyon meredek, mindössze 90 fok, felmásztam rajta gond nélkül, és anélkül, hogy fut prisposobleniy.potom továbbá, egy fenyves erdőben, a nap sütött világos és nagyon hirtelen azon kapom magam, a bankok a folyó és látta, hogy egykori szerelme, aztán rögtön gondoltam, hogy nem kell futni bárhol, és csak üljön doma.Ya falu a parton, és a szeretteim volt a másik oldalon a folyó, éppen ellenkezőleg, azt tisztán látni menya.Tut ő kertjében GSI a kerékpáros, és elindul, hogy elhagyja, és rejtve a szemem elől. Gyászolom, és nézte, ahogy ül a strandon, akkor fordítom a fejem a másik irányba, és látni, hogy a szeretett fordul jobbra mellettem, leül, és sidit.potom felébredtem, azt is jelentheti? Előre is köszönöm a válaszokat

Ez nagyon ijesztő ... Valakinek meg kellett menteni. Láttam a mentőket. Futottam a zavaros vízben (ez volt ősz), úszott a sziget. Nem volt egyedül, és úgy tűnik, hogy megmentette a megfelelő személy ... a távolság volt egy darab parton. Ez a rész a vörösiszap-ben minden oldalról zárt, zöld, nedves és ijesztő. Csak egy piszkos kis folyosón állt rendelkezésre. Egy férfi odaért hozzá. Azt maradt a szigeten, és nem mertek belépni a szennyezett víz - legalábbis addig, amíg a parton nem volt messze, úgy tűnt, hogy a sziget közelében, a szörnyű mélységet.

Sétálok a folyó partján, felhős, de meleg, eső szitál. Én valami fátyol, vékony és vastag paplan, hogy nehéz elviselni, és amellett, hogy piszkos a sárban. Hirtelen rájöttem, hogy én akartam, az ellenkező irányba, mint ami az szeretnék, szeretnék dobni egy takarót, de a gondolat: „Jó, akkor is hasznos lehet, itt csak túl lusta, hogy mossa meg, akkor jobb dobni.” Aztán megy a másik oldalon, a takaró a kezében nem megy könnyen, végezze csak egy vékony takarót. A nap süt, a strand homokos, vannak házak, mint a táborban, ahol az emberek élnek. Emlékeztet takaró elveszett, akkor azt hiszem: „A kutya vele, lusta vissza”

Utaztam egy barátja valahol, aztán elment valahová, és én egyedül maradtam a folyó mellett, pár járókelők azt mondta, hogy nincs közlekedés megy, és a buszmegálló menni hihetetlenül messze, már sötét volt, és úgy döntöttem, hogy várni a reggelt. Féltem, és azt kérte a ház Kako a család hívni valakit, hogy a sejtek valamilyen okból nem működik, ... ..in végén kaptam egy rajtam, és vette a szülőket

Azt álmodtam, hogy úszó egy nagy fehér hajót a folyón. A folyó nem túl széles, a jó időben. Rögtön láttam a két bank - a bal parton a lankás jobbra nagyobb, a víz felszíne nyugodt és sima.

Egy másik telt széles, sáros, gyors folyó, és a hátsó, a parttól, nevető három lány, amikor átkeltek a folyón a lábát megmarta egy kígyó

Volt egy álmom álltam a folyó partján. A folyó nyugodt, tiszta vízzel. berig gyönyörű virágokkal, zöld fű. Jelölők pozitív álom élénk színekkel. Szeretném tudni, hogy mi is az ... Csak álltam ott, és körülnézett berig és víz.

Séta a sandy shore (tengeri, tavi), egy fiatal muzhchinoy- egy álom, tudom, hogy az ő neve (nem látott életében). Nagyon bízom benne, mi kéz a ruki.On valami azt súgja, mosolyog, és mosolygok rá. Vagyok kényelmes vele, és boldog vagyok.

Vagyok valaki az egyik oldalon a tó, és a másik a férj apja bátyámmal valahol elhagyni (apám nem élnek, és testvére él), és várom, hogy mikor lesz felvette, de nem vesszük el, és felébredt .a tó, hogy található az otthonomban a falu, ahol jöttem, és gyakran van fulladt emberek .chto jelenti az álom

Azt álmodtam, hogy megpróbál egy törött híd a halott nagyanyja él egy álom keresztül reku

Zdravsvuyte.Spuskalas a parttól, a folyó gyönyörű strandjai. De a süllyedés túl meredek és féltem, és visszament.

Volt egy álmom, a nagymamám házában volt a család az utcán és a késői nagymama ásni a kertben, mentem, hogy segítsen neki, amikor elment, és ásott a folyóparton, ahol felmászott segítséget, de nem tartoznak a lábak váltak gryaz.pravaya lábát sikerült Cullen, felébredtem.

Ő lovagol egy vonatra, és kinézett az ablakon. Aztán jött ki, és fut a homokos part szélén meleg tiszta víz

Volt egy tengerparton, szemben a szikla magas. Az ember ül a homokban az egész az ő schokchu. otkudoto anyja jön. visz minket, és felszólítja az IDT neki. Akkor megyünk és okozalos minden le egy szikla finoman uzkii végtagok ment a falnak, hogy ne upali..vrode jött, és felébredtem

Üdvözlünk! Megérkeztünk egy barátjának: I, a férjem és a szülők a másik. A valóságban egyik meghalt fél évvel ezelőtt. Elégedett volt számunkra. Ő volt az ablak alatt peschanny strand és a tenger. A férje, barátja és apja kiugrott az ablakon 3-4 fl. és rohant a víz és féltem, hogy ugrik le gyalog, ők elmenekültek a vízbe.

Úsztam a folyóba. bank nagyon meredek. Pár lépés - és a mélység a nyakát. úszni a partra, rájöttem, hogy ez nagyon nehéz kijutni. de a hátam helyezte valamiféle lány. miután van a tetején - húsz méter, a folyó fenekén látni lehetett egyértelmű. néhány helyen volt a bor algák. Leültem a bank. közel voltak az emberek nyaralók. Annak ellenére, hogy a folyó alatti - Láttam a vízben, sekély - egy izmos harcsa úszott lassan. Elkezdtem sírni - „nézd, nézd! néhány nagy harcsa! „minden rohant vele. De mivel a bank nagyon meredek, sziklás, feküdj nagyon nehéz volt. így minden figyelik felülről. egy pillanat alatt, néztem a folyó közepén, és a vizet uvedel több tucat nagy harcsa. aki hajózott a folyó mentén ... de ezek harcsa üldözte a fiatalok, fiúk és lányok, megpróbálja őket elkapni ...

napsütés Beach reki.mnogo emberek halakat a bátyámmal, kezdek, hogy távol ezek a halászok, a homokos goram.oni minket arra fog lőni, és amikor futott jött a mi a házban, ahol volt kéznél volt egy kisgyerek.