Hogyan töltöttem a nyár, vagy utaztunk St. Petersburg

Day One. érkezés

A jobb dolog az lenne, hogy kezdje az indulás Moszkva. Night Train, Leningrád Állomás. Mi volt a Komsomolskaya metró és kiderült, hogy az egész állomás csomagolva állványzat, a bejáratnál, hogy az állomás nincs jelen - az összes blokkolt - és az utasok a vonatok és távolsági vonatok, amire szükség van, hogy megkerülje az állomás körül, és egyenesen a pálya.

Tól átlapolt állomás hallotta a hangokat a légkalapács és cement por kezdett vágni a szemet. Nem volt hová leülni, és azok, akik nem szerencsés, hogy sor szekerek hordárok, ül a járdán. Ezen kívül a rádióban bejelentette, hogy technikai okok miatt - nos, ez világos, hogy milyen más? - kijelző vonat érkezés és távozás nem működik, és kérte, hogy „fogadja elnézést kérünk a kellemetlenségért.” Mindezek tetejében időről időre, látszólag, hogy blokkolja az építési hangok és kérjük bérelt Tajiks a hangszóró söpört vidám motívumok Oleg Gazmanov és más vezetők a hazai showbiznisz. Így Budapest követett bennünket Budapesten, véget ért az első hónapban a nyár, sok ember megy nyaralni, vagy már vissza egyet, és Orosz Vasutak nem talált egy megfelelő időpontban a rekonstrukció a vasútállomáson.

Érkezés Szentpétervárra kezdett baj velem - Elfelejtettem, hogy a vonat a napszemüvegét, és amikor hallottam még róla, gyászolta jelentősen. Budapesten voltam csak egyszer az ő 16 éves az iskola út más diákok és a tanárok és a látogatás, emlékszem nem annyira. Ezért lehetséges, hogy az érkezés a „Northern Palmyra” tekinthető alapvetően az első.

Azért jöttünk, hogy barátok, tedd a zsákokat, majd az útról. Találkoztunk két nagyon különböző macskák és etették a reggelit. További tervek a következő napon került volna sor -, hogy a cirkáló „Aurora”, vettünk egy zuhanyzó és elhagyta a házat. A metró ilyenkor már egy kicsit jobban terhelt, van, hogy az állomás „Gorkij”, ahol úgy döntöttek, hogy gyalog megy. És azonnal az én gondatlanság őket büntetni. Azt gondoltam, hogy jobb lenne futtatni az utca túloldalán, hogy jobban néz ki néhány mecset.

Hogyan töltöttem a nyár, vagy utaztunk St. Petersburg
Disszidált, hogy megérintse az autók áramlás és kezébe forgalmi rendőrfelügyelő. Udvarias és intelligens fiatal hadnagy bemutatkozott, és kérte a dokumentumokat. Magam világos volt, hogy átléptük az utcán a rossz helyen, és az ő tapintat nagyon szégyelli. A felügyelő jelentést készített, gondosan ellenőrizni az útlevél adatait, kapcsolatba valakivel, a rádióban hallotta, hogy más jogsértések után oda, és megkönnyebbülve menjünk, korlátozza figyelmeztetés. Az incidens hagyott jó benyomást tett a férfi, és a szolgáltatást. Itt a fordítás Moszkvában, de legalábbis Tver patak autók futottak, amíg meg nem lőnek le, nincs forgalom rendőrfelügyelő, hogy nem ez lesz a helyzet. Talán hajlik, de akkor csak elfogadja a fenti a saját személyes vélemények, és nem ért egyet vele.

Elértük a közbenjárás sétány és incidens nélkül érte el a „Aurora”, ha az változott, hogy mi vagyunk a feleségem és én már nagyon közeli pillantást a helyeken, ahol átkelünk az utcán. Wander hosszú fedélzetén cruiser, mentünk az orr, nézd repedt és eltömődött pisztoly hajók ezen a forradalom szimbóluma, és ment végig a vízparton vissza a Troitsky híd.

Van már rendelkezésre állnak a megjelenítés adunk a nem túl kellemes. A hosszú, általában a híd a gyalogos zóna mindkét oldalán számos kerékpárosok lovagolt. Nem mintha én nem szeretem őket, de ahogy a Field of Mars volt egy kicsit hosszabb és egy szem magas.

Itt vagyunk a második alkalommal hívta fel a figyelmet, hogy a Petersburg térképet. Elég részletes tervet a kívánt darabot a város egy mutató, „Te - itt.” Elmondása szerint nagyon könnyű navigálni az útvonal, és ezek a térképek jelek nem csak a múzeumok, hanem kávézókban. Meglepődve nagyszámú «WC» ikonra. Soha nem gondolta volna, de a WC különböző helyeken ... kialakítva buszok. Jelenleg érdemes egy pár autóbusz szilva egy csövön keresztül közvetlenül a csatornába. A pár, ahogy vannak osztva férfi és női WC. Azonnal elindult, hogy odaér. Amellett, hogy a közvetlen szüksége van rám motivált kíváncsiság. Kiderült, hogy a tisztán egyrészt vannak elrendezve piszoárok a másik - a fülkében. Elején a kézi és gépi mosásához vannak elrendezve konténerek folyékony szappan. Buszok útközben, és ez azt jelenti, hogy ezek a mobil WC-k lehet desztillált, vagy jelenítsen meg szinte bárhol a városban. Véleményem - egy nagyszerű találmány.

A Million utcán, elindultunk az volt, hogy a múzeum-lakás Puskin, de mielőtt az Moika és fényképen úgy, valamilyen oknál fogva, ment tovább - a Nyevszkij. Ott lépett egy bizonyos étteremben, és úgy döntött, hogy enni. Két adag burgonya csirke sonka, két saláta, és két pohár Morse küldte 950 rubelt (véleményem kissé drága), és az asztalhoz ment. Sikerült is, amikor leszállás egy tálcát egy tányért az asztalra, hogy ejtse le. Inkább szinte kiagyalt - Tanya sikerült az utolsó pillanatban, hogy elérjem a lemezt, és mentse el a sonkát. Bár a legtöbb burgonyát vagyunk szétszórva a padlón.

A vacsora után voltunk incidens nélkül került a Szent Izsák Székesegyház és elment, hogy ellenőrizze azt. Az utolsó látogatás St. Petersburg éppen elhagyta a memória egy nagyon szép mozaik múzeum és egy fából készült másolata, a Bazilikához történt a tizenkilencedik század néhány magyar „balkezes”. Jelenleg áll üveg alatt Isaac skálán 1-66 nélkül készített egy szeg, egy ember, aki még csak nem is az oktatás. Impressions kiegészített grandiózus építészeti, szobrok és hatalmas fém ajtók domborművek.

Miután látta a múzeum és a fáradtságérzés mentünk a lakásban a barátok, ahol abbahagyta a reggel. Azt nem tudjuk, és ha minden simán ment. Megtaláljuk a ugyanabban a térben - ebben az időben az autók vittük teljesen a Moszkva - Majdnem sikerült lezár minden ártatlan lány. Később, megnyitva egy üveg ásványvíz, hogy sunyi fél napot vele egy hátizsákban, kioltja magát, és ez a lány szökőkút. Ez tekinthető egy kaland Budapesten, az első nap teljes.

A második nap, és a harmadik napon

A reggel a második napon találkozott heves esőzések és a hosszú távú reuma. Minden terv a nap felül kellett vizsgálni. Gyógyszertár, bors tapaszt a hát és egy utat a legközelebbi bevásárlóközpont. A feleségem és én úgy döntöttünk, egy pár filmet lemezeken, vacsora nyílik az eső az ablakon keresztül pohár az ötödik emeleten, az emberek és a gépek. Este ment, hogy találkozzon egy régi barátja, akikkel egy fiatal férfi volt honfitársaink. Vettünk neki egy üveg jó fehérbort, és elment hazájába. Anya barátja nem láttam tizenöt éve, és először nem is ismeri. Vacsora, bor, intim beszélgetés ... vág le magad a folyamat már határozottan.

A mai időjárás valószínűleg úgy döntött, hogy javít tegnap és reggel süt a nap világos. Azonban a házból, kaptunk csak tizenegy, és a tervek felül kellett vizsgálni kétszer. Ennek eredményeként, mentünk a Metropolitan Museum of St. Petersburg, ahol a töltött közel két órán keresztül. Majd vegye figyelembe, hogy a múzeumban a moszkvai metró, mi is tetszett, de a dolgozók a szentpétervári múzeum kiderült, hogy nagy rajongója. Amellett, hogy a kiállítások, amelyek közül sok érintette, akkor például ülni a taxit, vagy fotózni, formájában, örülünk, és egy kis film az építőiparban a leningrádi metró és egy régi múzeum miniszter (aki valószínűleg dolgozott negyven éve, mint egy mérnök a metróban), töltötte az egész interaktív bemutató és beszélt a belső szerkezete az alagút, a tisztítást, szellőztető rendszerek és egyéb töltelék.

Ha, mint Peter, szeretné meglátogatni ezt a csodálatos helyet - megy a metró „Primorskaya”, amely mellett van egy múzeum.

Aztán elindultunk a közeli metró „Vasileostrovskaya” állomáson, bement a városba, és elment sétálni gyalog mentén „középsúlyú kilátás”. A hely nem turista, de ez nagyon szép volt, hogy gyalog szinte a Finn-öböl. Van itt éppen időben, mert holnap (először egy korlátozott személyi kört és a sajtó), és a holnapután mindenkinek miatt nyitott egy haditengerészeti szalon. Annak ellenére, hogy ez a látszólag gyakorló Vasilyevsky Island repült néhány járat csoport, végrehajtó különböző mutatványokat. First Five „keksz” és négy „múló pillanat”, majd külön-külön. Látva és hallva őket ordít, addig is jöttek gyalog a „LenEkskpo” hol lesz a következő napokban, hogy tartsa kiállítások. A vízparton senki, sajnos, nem megengedett, és jobbra fordulva, megvan a második láb ma ismét a metró „Primorskaya”.

Azok, akik megfelelnek ahogy megyünk Peter foot, azt kell mondanom -, hogy összehasonlítsuk az erejét - hiszen jön a metró, általában egymástól távol túl messzire, ez nem Moszkva távolságot, amikor minden 500-700 méter lehet hogy megtalálják a következő állomás, és hagyja, hogy a másik vonalon. A következő alkalommal, naponta enni, fél hétkor este hazatért.

Négy nap. Péter és Pál erőd

A negyedik napon úgy döntöttünk, hogy bekerüljön a várat. Megvan a metrón, hogy az állomás „Sport” és a Hare Island gyalog ment. A nap forró volt a reggel. Átkelés a hídon a szigetre és snack, mentünk a part mentén, hogy figyelmen kívül hagyja a Neva. Nagy meglepetésemre kiderült, hogy egy homokos strand partján, ami egy tisztességes emberek.

A legtöbb - világít, de voltak olyanok, akik úszott a folyón. Nem mertük, hogy csatlakozzon hozzájuk, és folytatta a kapu a vár, amelynek célja mólón. Bastion néző Neva néz ki, nagyon látványos, és biztosan volt az egyik fő erődítmény.

Amikor elértük a kapu a vár, kiderült, hogy a mólón „vízibusz” a büszke nevét „PS-101”, és mindenki felkérik, hogy egy órás séta a folyók és csatornák a város. Gondolkodás nélkül, vettünk jegyet - helyen még mindig maradt, és megvan a fedélzeten csak öt perccel az indulás előtt.

A Neva a palota rakpart és a hidak, csodálatos kilátással. Úszni alatt a Szentháromság, ahol sétáltak az első napon, akkor fordult a Fontanka és az épületek, hidak, terek elvesztették száma. Az útmutató - egy csodálatos nő egyfajta tapintat, valahol azt mondta, és valahol elcsendesedik, és lehetővé teszi, hogy egyszerűen csak élvezni a kilátást. Időnként még a hajón lett hűvös, és azt a látszatot, hogy áldás egy forró napon. A turné véget ért ugyanazon a mólón körülbelül egy óra és húsz, és még mindig van, hogy a várat. Ezen a napon volt lehetséges, hogy látogassa csak két „kiállítás” - Péter és Pál székesegyház és a börtönben. A börtönben vagyunk a kölcsönös vágy és a felesége nem megy (hallottam már elég látott programok ezekről Dungeons), hanem a székesegyház mentünk öröm. Nem fogom elmesélni a dekoráció a „kripta a magyar királyok”, de nem bántam az időt. Aztán elment, hogy egy viszonylag új emlékművet a Nagy Péter, ahol ő ül egy széken, meglehetősen eltérően magát, és nézd, hogy a szörnyű karikatúra. A kép egészíti ki az a tény, hogy az ölébe fényképezte minden rendű és rangú. Ebédeltünk az erődben néhány kávézó, vettem egy pár ajándéktárgyak magad és a barátok, és a második híd elhagyta a szigetet.

A második alkalommal, három nappal a Troitsky híd, átköltöztünk a Field of Mars és a Palace gát ment abba az irányba, a Téli Palota. Megvan a „Winter Canal”, a folyó, amelyen ma esik a Neva, visszatérő sétálni a hajón, úgy döntöttünk, hogy jól van ma, mi kerüljön a múzeum-lakás Puskin hogy a Moika. Meggyorsította lépteit, és futtassa a Moika Embankment, hogy megértsük, mely része a múzeum, eljutottunk a házszám 12. Sajnos nem volt közel öt órakor délután, és nem általánosak a jegyeket. Ültünk a teraszon a padon, így a többi a lábak és vacsorázzon a kávézóban, elment a lakásban.

Day Öt - Tsarskoye Selo

A Puskin Múzeum és mi nem kap az ötödik napon, úgy döntöttünk, hogy menjen Tsarskoye Selo. Úgy döntöttünk, hogy - menni. Megvan a buszon, hogy az a hely, és elment a jegypénztár jegyet. Néhány évvel poshatatsya tétlenül az épület közelében a Tsarskoye Selo Lyceum, posokrushalis hogy a hozzáférést meg zárva van, találkoznak árusító üzletek borostyán, megcsodálhatják a kiállított belül, és nem vesz semmit. Kívülről bámészkodók várt gyönyörű lányok öltözött dobos. Csak egy pár nappal azelőtt, pontosan ugyanazzal a lányok feleség fog telni egy képet rólam az alexandriai oszlopot Palota téren. Minden összejött ellenem, és a lányok kuncogva - olyan nagy, és zavarba - és felesége tagadja ezt a tényt ismét nem akar, általában lesz később, és egy fotót a „dobos”.

Aztán mentünk a park, az abban meghatározott Katalin-palota. A vágy, hogy bekerüljön a palota maga kedvét egyszer, és a forró napsütésben. A jegyek szerepeltek ilyen látogatás, de a sor mintegy ezerötszáz fő állt a nap, valahogy lehűtjük. Igen, mi nem gyakran fordul elő Szentpéterváron, de még nem ismert, ha alkalom adódik, de nem vagyok olyan rajongó ebben az esetben - sorban állni a bejáratnál, hogy két vagy három órával a legmelegebb napszakban.

Ennek eredményeként, körbejártuk a parkot, lovagolni rajta, mint egy lovas kocsi, felmászott a második emeleten egy épület, oszlopok és faragott mellszobra a különböző hírességek: görög, római és mi, bolyongott egy kicsit több területen, és hazament.

Érkező St. Petersburg és snack, rájöttünk, hogy nagyon eltérően látja a folytatása a nap. Ezért a felesége elment Ikea, és én vagyok a Palota tér a Hermitage. A múzeum, annak ellenére, hogy szinte este volt izgalom - az első csütörtökén minden hónap adott napján ingyenes látogatást. Átmentem egy kicsit, de az a benyomásom volt a legkellemesebb. A programcsomag portrék a királyok, és mindenféle Cesarevitch Grand hercegnők, gobelin, francia munka, a könyvtár, és több, ha nem az esti, és nagyon fáradt, én mentem volna, sokkal tovább. Séta egy kicsit a városban. Lementem a metró, elment a lakás, és várta a felesége.

Hatodik nap - múzeum és sétálni a városban

Az aznap reggel mentünk a Hermitage együtt. Szabad csütörtök volt tegnap, így sorban a jegyeket, töltöttünk tíz-tizenöt percig. Tanya megígérte, hogy elmegy a múzeumba, velem együtt, és így tartjuk, mint kellene, de rövidre. Nem tartott sokáig, és ez egyre inkább leül a padokon a csarnokokban, amíg néztem a festmény. De negyven perccel később azt mondta, és amit tudok itt maradni, és akkor megy a kijárat felé.

Amint kívül, vettünk fagyit, és elment az eső. Van lehetőség az udvarban, a Téli Palota ültünk a fák alatt, és elkezdett beszélni, mi a teendő. Volt idő, amikor még viszonylag kicsi, és azt mondtam magamnak, hogy jól, így ma kénytelenek vagyunk Puskin Múzeumban.

Ezúttal pontosan tudtuk az útvonalat, és eléri a nagyon gyors. Vettünk jegyet és (mielőtt a túra maradt percek alatt) ment a pincébe, ahol rendes körülmények között kezdődik. A idegenvezető nagyon elkötelezett, tapasztalt ember. Nyilvánvaló volt, hogy ő nagyon szereti a Puskin, szinte mindenki tudja fejből. A feleségem és én nagyon szerettem, hogyan beszélt tisztelettel Natalja Goncharova, ő szinte szégyellem, hogy annyira a mi figyelmet vonzódik hozzá - idegenvezető, megkerülte a házat, és beszélt sokat. Tour egy órát egy kis söpört a szél, és amikor kijött a házszám 12 a Moika, ez nem túl késő. Mindazonáltal, ez a séta, hogy a nap, és mi végül vásárol egy pár dolgot, és vacsora, mentünk a lakásban.