Hogyan jönnek America - Magyarországról Amerikába

Az útvonal az USA nem szoros, hogy Amerikában, akkor közvetlen járatok közben 11-12 óra repülés vagy transzferek. Mivel az út jön nem zárta be, és kerestünk olcsóbb jegyek, majd vásárolt jegyet a 3 járat Budapest-Berlin, Berlin-New York, Ny York - Raleigh. Továbbá Charlotte volt megközelíthető autóval (250 km).. Mi a legmeglepőbb, hogy nekünk jegyek ára 57 dollár fejenként. Nehéz elhinni, de ez a valóság. Az ár a jegyek csak a benne repülőtéri díjak és a repülés volt teljesen mentes rovására bónusz mérföld. Ez mind a program törzsutasok elegendő felhalmozott mérföld. Azt is feliratkozott 2 évvel ezelőtt S7 programban felhalmozódása bónusz mérföld az Alfa bank, hanem a felhalmozott mérföld én nem is kell repülni Moszkva az egyik oldalon. Általánosságban elmondhatjuk, hogy az Alpha Bank úgy döntött, nem vehet részt többé. Bár ő tekinthető az egyik legjobb magyarországi bank, de volt egy negatív tapasztalat velük. Az utolsó napon az ő moszkvai tartózkodása, egy nagy összeget kellett volna távolítani, hogy az ATM nem ad, azt kellett lőni az operátor. A bank feltöltött nekem 1% visszavonását pénzem! És ha eltávolítja a nagy mennyiségű, a Bizottság nem is kicsi. Moymu, vagy nem kell fizetni a fenntartási műanyag kártyák az ország a világon. A bank keres a pénzt, hogy megtartjuk a fiókban. A magyar bankok pimaszul kirabolja az ügyfelek által a töltés jutalékot csak mindent! Például nyomtatni kivonatot a számla a vízum megszerzése, akkor lesz szükség, hogy a 250 rubelt. És az Egyesült Államokban kell csak kap egy kártyát, kiad egy bizonyos összeget, és kapsz egy 200 ezer bónusz mérföldet, ami elég ahhoz, hogy körbe a világon 2-szer. Itt egy másik számtani.

Az első út a berlini 6-45 reggel a repülőtéren kellett lennie körül 5:00. Mása elrendelte a taxi jött időben. A taxis fogott nem beszédes, és már korábban, így csendben vezetett. Aztán azon kaptam magam, gondoltam -, és hogy ha megyünk a reptérre ... én nem is néz ki, mielőtt elhagyja az indulási repülőtéren ?. Késztetése az emlékezetemben, voltunk halad a helyes irányba, abba az irányba, Domodedovo. Szorongás rendezni a fejemben, és nem hagyja, mielőtt megtaláltam a megfelelő járat az indulási fórumon. Szerencsére az intuíció nem cserben, és mi volt a jobb repülőtéren. Ez egy jó lecke volt - mindig ellenőrizze a jegyeket az indulás előtt. A recepción azt kérdezték a schengeni vízumot. Az ilyen nem volt. Megnéztem a honlapján a német nagykövetség, amely lehetővé tette, hogy maradjon tranzit 24 órán át Németországban.

A repülés nem volt észrevehető, és leszálltunk területén Berlinben. Mi került a buszon, és tudja, hogy a repülőtérre. A bejáratnál a repülőtér volt két srác, és tartott plakátok az én családi és utónevét. Eleinte örültem, hogy én fogadta, mint egy VIP személy. Mint kiderült, ez nem volt valami örvendetes. Nem volt a schengeni vízum. Úgy döntöttünk, hogy meghatározzák a karantén zónát. Mivel Rory velem volt, és ő is elvették tőlem. Kerültünk egy autót, és hajtott, hogy egy másik része a repülőtéren. Mi telt el szkenner szabályozás és egy szobába, ahol csak egy WC, egy pár gép étkezés, hogy csak akkor fogadja számlák címletű egy dollár, és egy televíziós vetítése német. Ha ez logikus azt gondolni - ha a személy, aki megy más országokba, van egy dollár számlák. Különösen akkor, ha nincs Schengen, az esélye, hogy érti és beszéli a német nullára csökken. Kellemes elég. Úgy éreztük, a börtönben.

Hogyan jönnek America - Magyarországról Amerikába

Én, mint a fő bűnös, hogy mi történik, kényelmetlenül érezte magát ...

Nálunk a környéken egy orosz család, repülő Miami barátok. Arcuk is rögtön megérti, hogy itt vannak és nem az első órában és kukuyut egyértelműen nem elégedett, mi történik. 3 óra elteltével a kínzó szomjúság és az éhség vissza minket. Ismét fel az ismerős autó hajtott a berakodás helyére a repülőgép. Most már volt szerencsém az első menetben kapun.
Repültünk az Air Berlin. Plane hatalmas: két ablak ülések és négy közepén. Flight jön, nem zárta be, de az idő gyorsan telt. A hátsó egyes ülések épült panel, olyasmi, mint az iPad. Van letöltött különféle filmek, játékok, rádió, hangoskönyvek. Szintén táplált „Yum”, így a járat repült, mint a flash. Kár, hogy ültünk a közepén a középső sorban, így New York nem látta a madártávlatból.

Közelgő útlevél-ellenőrzés és a határon átjáró. Itt majd döntenek a sorsom -, hogy meddig fogok tenni egy bélyeget. Kiderült, nagyon egyszerű, határőr én is feltettem egy kérdést, és nem tesz egy bélyeg 6 hónap. Azonnal a granitse megy keresztül ujjlenyomat és fénykép. Üdvözöljük Amerikában. Szellemileg és érzelmileg, még mindig nem vette észre, de Rory és én álltunk a stop, és várta, régi barátunk, aki New Yorkban él. Öt perccel később, amikor vezetett egy ezüst Mercedes ahonnan Dylan megjelent az új barátnőjével. Nagyon örültünk, hogy látja, mert ez elvitt körülbelül 8 hónapos, voltunk, illesztjük fulmun párt Thaiföldön. Mártva a zsákokat a csomagtartóba, mentünk egy utat New York-ban. New York - a város az álmok, a keverék kultúrák és hagyományok az emberek szerte a világon. City of lehetőségeket és kilátásokat, ahol t s képes elérni a kitűzött célokat. Város, amelyben akkor olvad, és örökre elveszett. Volt csekély ötlete New York, a legtöbb az én ötleteim voltak részletek a TV sorozat „Sex and the City” Sarah Dzhesikoy Parker. A város, amely nem alszik sem, amikor a sok taxi az utakon, éjszakai fények és a felhőkarcolók. De milyen gyakran a felfogás gyakran nem esik egybe a valósággal, vagy a saját felfogása.

Hogyan jönnek America - Magyarországról Amerikába

Este New York ki az autó ablakán.

A nap felhős volt, az utak túlzsúfoltak járművet. A legtöbb módon megosztani a tapasztalatokat az utazással és az élet Kínában, így sikerült, hogy néhány kép Manhattan. A New York-i, van öt városrészének: a Bronx, Brooklyn, Queens, Manhattan és Staten Island. Megálltunk a közepén Brooklyn. A nap elhalványult, az utcák világít fények, a város átalakult, felhőkarcolók díszített sok fény. Ez nem egy átlagos éjszaka - Halloween éjszaka. Jobb hely, hogy ez az ünnep a jelen és találni! Az éjszaka lenyűgöző volt, de megmondom neked, hogy a következő üzenet.

Nem aludt több mint egy nap, már felszállt a taxi öt órakor reggel minden a mi táskák, és elindult vissza a repülőtérre, ahol még mindig a járat New York - Raleigh. Kávét kortyolgatva, ültünk a váróban a partra. A televízió mutatott szörnyű jóslatok a hurrikán „Cindy”. Egy erős trópusi ciklon felé halad New York. Telt az idő, és leszállt a gépünk nem nyilvánítja minden. A repülőgép, amelyen meg kellett repülni, kicsi volt, mint az óriások, aki ott állt mellette. Úgy nézett ki a játék: üléssornak az egyik oldalon és két másik. Megkésve, de még mindig, alkalmasnak nyilvánították. Soha nem fog repülni ezek a kis repülőgépek, kivéve, hogy a kukoricára, amikor egy ejtőernyős ugrás. Flight I hosszúsága körülbelül egy óra. Ha ültetés volt erős szél és a szárnyak a sík dobták a különböző irányokba. És így nly 100 méterre a föld sikerült stabilizálni a gépet, és mi biztonságosan landolt.

A aeropotru Raleigh.

Első poggyász, kezdtem rájönni, hogy én, az Egyesült Államokban, és az összes beszélnek angolul. Ez annyira jó minden érthető, ha egy másik országban. Raleigh Charlotte, azaz körülbelül 250 km-re, ami azt terveztük, hogy legyőzni egy bérelt autó. Nagyon népszerű és megfizethető autókölcsönző.

Egyenesen a repülőtér úgy, hogy egy busz, és bevitték a hivatal, ahol lehet választani a kedvenc autó.

Bérelhető, de nem ebben az esetben - mint ak a városban, ahol tartunk, nem messze a Charlotte reptér hiányzik. Ezért a cég számított felárat. Általában kölcsönzés volna kerülni nekünk 200 $. Ez drágább, mint az összes járat és összerakni, így a axióma! Rory hívta a bátyja, aki él egy övet Raleigh és kérte lehull. Miután több órás utazás, mi vittük át a Volvo Raurin apa és van, hogy egy kisváros Boone. Town található a hegyek között, és azt a benyomást kelti, hogy nem járnak az utcán, a város és Az erdei ösvényeken. Az erdőben találkozhat állományokban a rénszarvas, akik nem félnek az emberek, és még kész jelentenek. Csodálatos helyen. A ház, ahol laktunk, teljesen körülvett, és nehezen lehet látni a környező házakat.

Mi annyira fáradt után egy hosszú repülőút és egy őrült este New Yorkban, hogy csak a fülünket megérintette a párnát, azonnal belevetette magát a mély alvás ...