Hogy a helyszínen Tez túra

08.04.10 Andrei és Tatiana

mert az előző 3-szorosára, hogy CEB repült 5,5 vagy akár 6 órán át. A repülőtéren találkoztam Teztur. Hogyan. mert nem iszik alkoholt. Teztur ajánlatok csak ALL. Úgy gondolom, hogy a rendszer alkohol nélkül sok. nagyon zajos és bazár. Egy ilyen érzés, hogy például nem a strandon, de a közös gazdaságban piacon. Sea. Érkezéskor otthon, elmentem a honlapon Sunrise szállodák és rájöttünk, hogy kaptak egy deluxe szoba. Ezt.

Teztur - ezek az állítások nem - találkozott a repülőtéren, tudja, hogy vissza vették. Teztura kalauz. mi az orosz nem érti, várjon Teztur kalauz. Jött útmutató elmagyarázta nekik, hogy mi szükség van 2 ágy. Dali. sokkal rosszabb. A sayteteztur írásbeli -. rühes macskák, annyira elrontani az étvágyát. Food. nap ugyanazt a zenét, ugyanabban a sorrendben. Láttuk a szórakozás: kétszer volt.

12.07.09 Dubrovin Elena

Fortuna származó Tez -TUR. túrák. aki nem mulasztotta el beváltani Tez -Tour.

02.09.07 Lukashou Tatiana

is figyelembe dollárt, mert gyakran szembesülnek azzal a ténnyel, hogy a szolgáltatás vagy termék értéke $ 5 és az euró. leírásokat a webhelyen. Egy kicsi, nagyon zöld. van amiatt, hogy azokat hígítjuk főtt. Egyértelmű, hogy Törökországban az első helyen a németek, de csak valahol a negyedik - magyar, de Venuse. karkötő. Ezért a gyerekeimnek, nyugodt voltam, ők egy zárt területen, és velük semmit. A túra .operatora, vannak nagyon jó a helyi utazásszervezők. Kirándulások a „TezTura” megjelent. Amint megérkeztünk, megvettem a „Tez -Tour” túra egy jacht a Manavgat folyón, ami ömlik.

02.07.07 Degtyareva Veronica

kiválasztott terület a szálloda, akkor felvette a túra, megérkezett a cég irodájában, foglaljon egy túra. Az ár az utazásszervező (TEZ Tour) - 1785 USD. cégek 9% -kal (GOLD kártya) + 2% (per armoring rab.den 21), összesen 11% - a teljes 196. Összesen utazási költség. 1785 - 196 = 1589 USD. A szálloda is öt bár, ahol mindig inni egy nap. A gyermek folyamatosan ivott egy kólát, vagy Fanta. inkább fárasztó. Elmentünk a vízi park „Titanic”. Mit is mondhatnék, tetszett, sok fajta.

percenként, „Transaero” Jól, különösen Tez bónuszként nyújtott üzleti osztály voltunk. „Tezu” tegye 5+ értékelést az alábbi okok miatt: Minden út vett Teztura. Horgászat, Luxor, Kairó 2 nap utazás a sziget biztosított. Vettem két előzés a jobb felső sarokban, hogy én voltam a sofőr 25 éves tapasztalattal tette megragad. mindazok, akik elhagyták a vélemények ezen az oldalon. Azt véleménye segített megválasztásában hotel, és sok szempontból.

Azért választottuk Egyiptom, mert nagyon szeretett volna pihenni a Vörös-tengeren. A szálloda és az utazásszervező is választják a vélemények a helyszínek és történetek a barátok. Kezdjük az utazásszervező - a „TezTur” (TEZ túra). Gondosan válassza az utazásszervező, mert külföldre ment először. Megálltunk Teztura. mert róluk a sok pozitív visszajelzést, és nem. Teztur hordozza a turisták egyetlen repülőgép a Transaero (Domodedovo), azaz Boeing 767. Time.

Az első hat hónapban a foglalkoztatási helyzet olyan volt, hogy nem volt ismert, hogy ez fog menni. munkaerő vásárolni túrák ilyen áron. Ne. jelentősen. Nem mondom, hogy olcsó volt, de. Natalie vásárolt a túra. Fortuna 4 *. szálloda. Az oldalon olvastam. a város, hogy ki. Tanulmányozva a helyszínen, mielőtt az utazást. Belebotlottam egy újabb ismertetőt, milyen csodálatos, és nem túl drága. sboil online véleménye volt, hogy az oldal folyamatosan hibás. Úgy döntöttek, hogy a buszon jegyet vásárolni. órával az indulás előtt, hogy Spanyolország, ismertté vált, hogy én újra élni fog Calellában hotel - Summer (pl.

24.08.12 Basharov Farid

látogatott Egyiptom, alig találja valami új. Írok. Sajnos, a hivatalos honlapján információkat. A választás a szálloda. Válaszd az utazási iroda a katalógus Tez -TUR főleg azért, mert alapja a pénzügyi kapacitás és. A tenger mindig a szél, a levegő nagyon száraz, hogy a hő meglepően könnyű. Csak nehéz. Átadása. Proc -TUR minden hibátlanul. Mindenütt vengerskogovoryaschie útmutatókat. Border - csak kezelni. Resort található, a második sorban. A kényelmes, hogy legközelebb a tenger, gyalog kb 400 méter, vagy. de 12- 00 kapott meghívást a recepción. Ahhoz, hogy a megjegyzés, hogy mi volt utalványok adott 2 szoba a csomagot.

- Teztur). Az utalvány állt Femili1. A szó, azt mondták - persze az egyik hálószoba. Arany az oldalon. -Ez. A cső és a fal „terjesztésére” Szóval, hogy a gyanús, ami a közelebbi vizsgálat. Mi pop az orr „Femili1” a voucher, és megértjük, hogy a „hit”. Ezután jön a következő „ütőkártyája. cég. Felmerül a kérdés - miért Teztur dolgozik megbízhatatlan partnerek. Bár általában. hogy mi félretájékoztatták. Ez tesz egy számot - nem az iskolában. Bár a honlapjukon a szállást. a régi szálloda). Kilátás a szobából ugyanaz, mint a szabvány. Természetesen fáradtak vagyunk egész nap.

01.12.08 Glushenkova Natalia

-Egy este, a szokás a vándorló turisztikai helyek az interneten, kitaláltam egy érdekes fejét. Úgy döntök, a hotel, a legfontosabb dolog számomra, azt a helyet, közel mindenhez. Az én kritériumokat közeledtem. Tez -TUR), azt mondta nekünk, válaszol kérdésekre, nem teszik kötelezővé a túra. I Proc. „Azt gondolta, és amikor azt mondta, hogy a halak, azt mondta neki, hogy ugyanaz a sebész, és ők. Ez 50% -os kedvezménnyel. By the way, tetszett annyira krém, amely szükséges volt neki, hogy menjen vissza, hogy egy másik részére. és nem megvenni Tez -TUR. aki becslések azt. írta nemrég az interneten, ez kész. Valóban.

Hotel benyomások nagyon nailuchshie.Nomer- 1: 1, hogy kerül az oldalon. nem Tez -TUR), ültünk a szállodában, már senki magyarázta semmit, kalauz azt mondta, nem volt tudomása.

újra kellett fordulni oldalak véleménye. Palace”. És nem azért, mert a szenvedély a megkínzott üres fecsegés. túrák. De van valami furcsa: hogy a túra. A kilátás nyílik a déli és emlékeztetett arra, hogy mellette „Pattaya Park. ) A város Bangkok, és az egész 4. Búcsú két nappal a tikkasztó Pattaya, köszönöm szépen Teztura. chtoTez mi csak egyszerűen „dobta” úgy tűnik, a kis és jelentéktelen (nyilvánvaló, elvtársak Teza. turisták működik. Minden valamilyen okból úgy véli, hogy a leírás, hogyan jutott a repülőtérre. vannak „kisebb hibák.” Kiderült, hogy jacuzzi csak akkor használható.