Bajkál Moszkva autóval

Bajkál talán az egyik legszebb hely hazánkban és az egyik legszokatlanabb helyeken a világon - a legnagyobb édesvízi tava, a fantasztikusan tiszta víz és a természet. De azon túl, ez is misztikus, mert szent föld Altai Szerzetesek, ahol végzik rituálék. Sok helyen a teljesítmény és egyéb dolgok. Ne gyere ide, és élvezze a természeti erőforrások Magyarország nem lehet csak. Ezért hoztunk össze egy utat Bajkál-tó Moszkva autóval.

Ez az utazás tervezett sokáig, mert nagyon spontán elszakadni és az utazás szinte az egész országot, amely a legnagyobb a világon, ami engem nem nagyon ésszerű, és a pénz kellett ásni, mert arra fog menni autóval, de ez nem olcsó. Végtére is, egy benzines maradt egy csomó pénzt. Ideje utazni 5000 km egy irányban, majd az azonos oda-vissza, a sok szükség. A Bajkál is szeretnék tölteni legalább egy hét, hogy minden a látvány és értékelik őket.

Azt kellett menni sokáig. Szerint előzetes becslések autóval Moszkva Bajkál-tó út kellett vennem, egy kis mozgásteret, 6-7 nap. Ahhoz, hogy a tó lehet különböző módon és utakon. Először azt gondoltuk, hogy áthaladjon Kazahsztán, de a végén úgy döntött, hogy épít egy utat csak Magyarországon és megáll a nagyobb városokban, így egy éjszakát, és ellenőrzés, ez nem minden évben áthalad az egész országban, így szükség van a vizsgálatra.

Mi balra reggel öt, hogy ne vstryat reggel Moszkvában a forgalmi dugók. De ennek ellenére egy kicsit állni velük, még mindig meg kell. Ezt követően, a Moszkva ment az úton M-7, Nyizsnyij Novgorod, drága itt jó, néhány helyen még nagyon sok, egyértelmű, hogy a javítást végeztek a közelmúltban, ezért van fedél és elrendezését.

Elhagyva a Moszkva közelében elején a hetedik, nagyjából a második felében voltunk közel Novgorod, és hátrahagyott mintegy 500 kilométer. Általában ezen a napon fogunk eljutni Ufa.

Miután Novgorod út jelentősen romlott, mindezt azért, mert a felújítás. A kétirányú bekapcsolva egyvágányú. Az út itt tovább romlott, különösen, hogy rossz volt a csuvas Köztársaság.

Bajkál Moszkva autóval

Útközben megálltunk egyszer, hogy teljes mértékben harapni közelében Kazan. Fedezze fel a várost, mi nem, mivel már itt, és gyors étkezés folytatta. Az első nap végén, körülbelül tizenegy éjszaka Moszkvában, és az óra helyi idő Ufa. Ez ebben a városban megállt tölteni az éjszakát. Vette őket ágy a hostel, jó helyre kell állítani az erő, és holnap is erőteljesen megy tovább.

A második napon kezdődött reggel nyolc. Ma kellett áthajtani Cseljabinszk, és az éjszaka, hogy a Barrow. Megreggeliztünk a MacDonald, és megvizsgálta a város. Tetszett, nagyon jól fejlett, sok új lakóépületek, bevásárló központok, és egy nagyon jó módja hazánkban.

Úton a Cseljabinszk, áthaladt az Ural hegység. Az út kanyargós, és sok mászik, lejtők, így nem megy túl gyorsan. És a gyönyörű helyeken, mint megtekinteni, magas fenyőfák, hegyek és mezők, nagyon élveztem. Mozgó végig ezen az úton találkoztunk a jele, hogy rámutatott, hogy „ázsiai”. Már elhagyta Európát, és végül egy másik kontinensen. Jó volt, mert én még soha nem volt Ázsiában. Tehát, hogy este hat voltunk Cseljabinszk. Város ezt magam, nem mondanám, hogy tetszett, de megvan a saját látnivalók és persze hátrányai. Nagyon meglepett a bejáratnál, ami a jelképe a város mutatja a teve, csak azzal, amit örömmel kiderült, valójában ezek nem találhatók, és amelyek nem relevánsak a városban.

Bajkál Moszkva autóval

Utána mentünk a halom. Általában a nap meg kellett vezetni 670 kilométerre Cseljabinszk Kurgan 270 és szerettünk volna eljutni este tizenegyig. És így is történt, mi volt az első tizenkét Kurgan. Mielőtt a város tankolt, vettünk étel, és megállt a bevásárlóközpont parkolójában. Nem kiadó lakást vagy szobát, úgy döntöttünk, hogy aludni a kocsiban, korán kelni, és már a következő éjszaka jobb alvást. Tehát ez volt a második nap az utazás autóval Bajkál-tó Moszkvából.

A harmadik nap volt eljutni Omszk. Elhagytuk korán reggel hatkor. Eleinte az út normális volt, de aztán a panelt Chastozere-Ishim, nagyon rossz, mintegy 20 kilométerre egy földúton. De miután ez felújított, kiváló útfelület nélkül sarkok, így teljes mértékben felzárkózni. Mi a rossz, mert a hajtás a keleti, mi minden reggel a nap vakító volt, mert felkelt csak előttünk, és mögé, így nem pont az lenne a kemény munka. Az útszakasz után minden jó, akkor elég hamar, hogy Omszk. Ez volt 04:00. Azért jöttünk, hogy egy biztonságos helyre, balra a dolgokat, és elment, hogy a város és enni. Mi ballagott végig a töltésen a Irtis, és figyelte a Omszk várat. Aztán lefeküdt elég korán, nyolc, de fáradt volt, és nem alszik eleget.

Mi maradt kora reggel öt reggel. Az út itt jó, és valójában egy egyenes vonal, azzal az eltéréssel, hogy a hozzászólások voltak, mint a túl sok. Megérkeztek a Novoszibirszk négy óra. Azonnal észrevette, még a bejáratnál, mivel az erdők, van egy csomó szúnyogok, így nincs védelem nem tud, nem felejtem el. A város gyönyörű, van egy séta, strandra mentek, de nem tud úszni, mert lógott a jele, hogy a víz nem felel meg előírásoknak, de a helyi, hogy nem ijesztette egy csomó ember fürdött.

A szem fogások rengeteg japán járművek, jobbkormányos, és olyan volt, hogy nem láttam még Moszkvában, ahol azok az emberek desztillált közvetlenül Japánból, mert ez értékes magasabb, de a régi, de jobb, mint az új VAZ.

Miután tölti az éjszakát a szálló reggel elment Kemerovo, neki, az út sima, jó sok szép táj. Ők érkeztek ide, meglepődtek, Vártam, hogy az ipar, de a város nagyon tiszta, szép, és jól karbantartott. Itt már eltelt több mint felénél volt, és mintegy 3000.

Miután a város mentünk Krasznojarszk. Az út kiváló volt, elegáns fedél, és nem fordul, csak kattints a pedál és az összes. Megvan neki az este, az éjszakát a barátokkal, néztük a város, nincs semmi különös itt, így én nem is beszélni.

Bajkál Moszkva autóval

Másnap kellett volna, hogy minket Irkutszk. Ez volt a második leghosszabb mozgó követő napon Budapest - Ufa, azt kellett vezetni 1100 km. És csak egy kőhajításnyira Irkutszk Bajkál-tó. És a következő napon volt, hogy a végső pont az utazás autóval Bajkál-tó Moszkvából. Már van egy sokkal közötti távolság városok felett erdők és mezők, általában a természet minden, több száz kilométerre nincs civilizáció. Mi vezetett az autópályán M53, az út nem rossz, de néha a területeken, ahol a javítás lesz gyenge lefedettség, vagy annak hiánya. Az út közelebb a falvak az útvonal mentén, vannak kereskedők, az erdei termékek. A bogyós gyümölcsök, gombák és egyéb dolgok, vettünk egy kicsit mindent.

Útközben többet költ, mint 16 óra. Irkutszk, amely egy szállodában. Régebbi még a szovjet érában, de olcsó és finom főzés, mi töltött két rubelt 1100, az alvás és evés, másnap mi lesz már láttuk Bajkál.

Reggel mentünk Ulan-Ude. Az út tele van jó és rossz dolgokkal, valamint a gyönyörű tájat.

Bajkál Moszkva autóval

És az úton a közelben reggel kilenc, a következő alkalommal láttuk emelkedik. Bajkál. Elhozta nézeteinket, és rögtön elfelejtettem, hogy nem alszik eleget, hogy hajtott hatezer kilométerre, az egyik érdemes egy pillanatra, ami leküzdeni a nehézségeket.

Mi azonnal megáll, és megnézi, de nem volt hely, így mentünk tovább.

De miután a helyszíni üzletekben kimentünk, és nem egy kis fotózásra. A helyszín csak tökéletes, de itt már vásárolt halat fogott közvetlenül a tó partján.

Tehát a sok megálló, megvan a mi szempontunkból. Ulan-Ude. Hajtott a tó körül a déli, és csodáltam is, hogy rendben van. Ahol laktunk egy hétig. De ott voltam minden nap, és hajóztunk a szigetekre, és a városban egy tó egy szép helyen, általában néztük, hogy jól, de úgy vélem, ez lesz utána. És ez volt az az autóval történő Bajkál-tó Moszkva, egy hosszú, fájdalmas, de elérte a célját.