Az útvonal: Pavlodar - Bayanaul - Karaganda - Astana - Borovoye

Útvonal: Tyumen - Borovoye - Astana

A kiadás az esetleges nehézségek: először el akart menni Iszik-Kul, de mivel váratlanul miatt kezelésre lánya (látogató kórházak), gondoltam, nem volt ideje pihenni, ennek eredményeként az üdülési mentes maradt a héten. Tehát, minden nehézség ellenére, pihenés is sikerült, azaz a Hog (Burobay), Kazahsztán, és vált a tökéletes kiegészítője Éjszakai Astana.

Útvonal: Omszk - Borovoye - Astana

Autotravel és kaland Borovoe (Kazahsztán)
Úgy döntöttünk, hogy menjen át Odessza, mivel tudta az úton, és rövidebb lesz. Hagytuk 4 órakor a Novoomskogo után 1,5 óra telt el a határt, útban a kazah határon, hogy megfeleljen a busz, örültünk, hogy nem fogunk tartani, de amikor odaértek a kapuhoz, voltunk csalódottak: állt a busz belsejében, perccel később tíz jött még két. Bükk mentve, és hogy mi volt az első. Álltunk két órán keresztül.

Útvonal: Omszk - Kokshetau - Borovoye

Autó: Lada 21099

Autotravel és kaland Borovoe (Kazahsztán)
Az anyák autotravellers, amelynek van jó néhány, a zaezdik nagyrészt autotravel és néhány nem nevezhető. De nekünk, hogy meghódítsa, amíg tavaly nyáron, csak a főtértől a Omszk régió egy sugara 50 km (nem hazugság, egy-két alkalommal már megtett 200 km :)) - ez egy komoly verseny :). Így kezdődik.

Útvonal: Kazahsztán - Litvánia - Csehország - Németország - Olaszország - Franciaország - Borovoye

Autó: Mitsubishi Pajero

Autotravel és kaland Borovoe (Kazahsztán)
Valaki repült Turchatnik, Tai, vagy például, Goa és vezetés mellett az önkéntes-kötelező, a legtöbb kereskedelmi forgalomba, és kiránduló és turistautak, tartja magát követője Maclay. De vannak olyanok is, akik a vas minden motor dübörgő suttogás a jövője utazik ... A vágy, hogy menjen egy ilyen hatalmas utat számunkra, már érett egy pár évig.

Útvonal: Almaty (Alma-Ata) - Semipalatinsk - Borovoye

Autók: Chevrolet Niva, Nissan Qashqai

Az útvonal Bremen - Tyumen - Isilkul - Kokshetau - Astana - Borovoye

Autó: Toyota Corolla Verso

Útvonal: Budapest - Kazahsztán - Ridder (Leninogorsk) (a Borovoye)

Autotravel és kaland Borovoe (Kazahsztán)
Európa is :), de fésült és kiszámítható. Kezdetben az útvonal a következő volt: Budapest-Samara-Uralsk, továbbá az észak-nyugati Kazahsztán, utunk keletre húzódott, a megállás az Altáj és elment délre. Almaty-Astana-Aralsk-Bajkonur-Astana. Ez várhatóan visszatér keresztül az Urál, illetve Ufa Jekatyerinburg-Budapest. De az út tette saját módosításokat.

Jármű: Honda CR-V

Nem tudtuk eldönteni, hová megyünk. Akkor azt hiszem, mi megy itt Bajan-Aul. És még sok más érdekes látogatást helyen! De a sors, mint a kártya kiesett, és végül elment Borovoye. By utazás kellett készíteni. Vásárlás egy csomó dolgot, és úgy gondolja, az utat.

Útvonal: Biisk - Borovoye - Astana - Pavlodar

Autó: Mazda Mazda3

Autotravel és kaland Borovoe (Kazahsztán)
A motívum egy utazás elolvasása után az interneten a szépség, az új Kazahsztán fővárosában, akarta, hogy látogassa meg. Ugyanakkor láttuk az információkat a központban a helyi jelentőségű # 8213; Borovoye. A kezdeti menetidőt terv: 13 nap (Pavlodar # 8213; Egy éjszaka, Borovoye # 8213; hét éjszaka, Astana # 8213; három éjszaka, Pavlodar # 8213; egy éjszaka).