A sebgyógyulás vagy vízummal, ahogy kiterjesztette a szórakozás Thaiföld

Minden véget ér ebben az életben, beleértve a thai vízum, amely teszel repülőtéren érkezéskor Thaiföldön. Ha azt tervezi, hogy felfüggeszti Thaiföldön 30 napnál hosszabb, és ez mennyire napos adja a szokásos bélyegző az útlevélben, ha jön a Tai -, akkor meg kell csinálni egy hónap után az úgynevezett „gyógyító vízum” (néha ezt a folyamatot nevezik " Border sebek „).

Mi az a „sebek vízum”? Ez az út a határ Thaiföld azzal a céllal, hogy átlépje azt, megjegyezve, a határon a szomszédos állam, és adja meg újra vissza Thaiföldön. Így a számláló visszaáll, és akkor vissza a földet ezer mosolyog egy hónap.

Mi történik, ha a „lejárt” Thaiföld vízum és az állam területén tartózkodjon több mint 30 napig vízum nélkül sebet? Ez egyszerű - induláskor Thaiföldről, akkor meg kell fizetnie a bírságot mintegy 17 $ (500 baht) minden késedelmes nap Tae, de nem több, mint 680 $ (20.000 baht). Azaz, ha még maradt Thaiföldön egy év, és nem csináltam vízumot távon, ha elhagyja fizetsz húszezer és nem több, mint 180 ezer, mivel lehet számítani kezdetben. Ezt az információt mondták nekem tegnap magyar bácsi, miközben álltunk a sorban a határ Malajziában. Azonban hadd meséljek én tapasztalatom tegnap vízum-seb.

A sebgyógyulás vagy vízummal, ahogy kiterjesztette a szórakozás Thaiföld

így nézek én utalvány utazás vizaran

Szerdán, felébred egy kicsit több mint három reggel, én kellemes reggeli, ittam kávét, és leült a kerékpárral eljutni a boltba Tesco Lotus, ahol kellett, hogy vegye fel van. Ez mikrobusz hajtott Samui szigetén gyűrű, felvette, aki vásárolt egy vízum gyógyuló túra. Természetesen a kijelölt időben, a kisbusz nem volt.

Valami hasonló hősök Murakami ment, azt hiszem,

Amikor bekerültem lovaglás fel a kisbuszt, akkor ült számos külföldi és minden korosztály számára, akik melegen üdvözölt engem, és most megy egy éjszakai körgyűrű a sziget, gyűjt a többit. Addig, amíg eljutottunk a komp, a mi Buse voltunk már tarka társaság - volt néhány francia, olasz, a két magyar lány, az egyik egy spanyol Valencia, egy amerikai, aki olyan volt, mint Vin Diesel, nagyapa, egy német a megrendelések és többszörös személyiség állampolgárságát, amelynek én tört telepíteni =) és persze Igor.

Minden díj és az éjszakát a mozgás, emlékeztetett a hadsereg, ott voltak azok is, a sötétben, ha hajtott és hajtott valahol, és megy, és tudja, mi a felhajtás nincs értelme, mert mielőtt mustering mindig messze.

Mielőtt a komp mindannyiunk ragasztott kék matricák, pólók, és kap egy speciális kártyát, amely meg tudná séta a beléptető kapu a komp, ami kellett volna, hogy minket a szárazfölddel.

A sebgyógyulás vagy vízummal, ahogy kiterjesztette a szórakozás Thaiföld

Sőt, amikor már felszállt, mi Igor úgy döntöttünk, hogy mi lesz található, a felső szinten, mert vannak - a legjobb kilátás nyílik a napfelkelte, ami kellett volna kezdeni, amikor még csak a tengerben. Ez azt jelenti, hogy az öreg maga Aivazovsky lehet az irigység a faj, hogy mi volt látni. Photo hajnal nélkül kezelések az alábbi:

Ja, és ne felejtsük el a kisfiú, hogy utazik velünk. Legyen egy híresség ezen az oldalon 🙂

Miután legyőzte a tengeri szakaszt az út, akkor kerültek a kisbusz, és elindultunk a szárazföldi Thaiföld délre. Az út kényelmes volt elég, ha nem a mi rossz hátsó ülésen - jobb alattunk volt a motor, hogy nem sérült tetőfedő nemez, tetőfedő nemez volt gyenge hangszigetelés, de a beszélgetés teljesen lehetetlen volt, és meg kellett szinte kiabálni hallják egymást. A Igor nagyon zajos beszélgetés az első sorban dőlt „Vin Diesel”, és elkezdte mondani, hogy mi minden fáj, és mindenki akar aludni. Orosz-amerikai konfliktus egy adott busz nem működik, mint Samui, és általában Thaiföldön minden olyan nyugodt, azzal az eredménnyel, hogy mindkét fél felismerte, hogy értelme nincs konfliktus minden magától értékben.

Közben a sofőr-Thai, nyomni a gázpedált, mint legutóbb, és a mi egyterű száguldott Thai autópálya, több mint száz óránként, hogy megfeleljen az első „vízum sebet.” Mi repült a kis posolochki helyiek, dzsungel, teherautók - minden egyes fényes klip. Azt is látta, hogy a ligetben, amelyek segítségével a latex. Úgy kapcsolódik a kis poharakban, ami megy, hogy a szurok.

kalapács - Thai fegyver a proletariátus

Egy idő után megálltunk néhány országúti kávézók,

egy falatot, és nyújtsd a lábad zatokshie. Ott etettük és adott egy üveg víz. Lehet hogy a rizst, és ujjal mutogatnak kiegészítéseket rizs, amelyeket fel közvetlenül ugyanazon a lemezen. Miután egy ilyen kis snack, egy ember néhány percre barangoltak a kávézó, és azt az időt, hogy megtalálja egy másik thai pók

és a képeket Igor Dzyuba:

Azt Igor Dzyuba

További közúti eseménytelen volt. Valahol a 12 napot tudtunk venni, hogy a thai-malajziai határon. Így, mi leküzdeni néhány 400 km egy irányban több mint 6 órán át a kilátás a két órás komp és leállítása 20 percig alulcsapott.

Mivel a határ Malajzia, azt megjegyezte, hogy a nap forró volt itt Pobol mint Koh Samui. Talán, ha lemegy közelebb az egyenlítőhöz, a naptevékenység növekszik rendesen elég. Apropó, itt egy térkép a vízum-seb:

A határon a felhő nem megy komor volt, a fényes ég, és nem kevésbé fényes napsütésben. Ez annyira világos, hogy a német-nagyapja expedíció volt túl nagy adagot, és elment, izzadás, ülni az árnyékban, és igyon jeges malajziai vizeken. Emberek álltak ahhoz, hogy meghosszabbítására, és az egész zajos tarka tömeg mondta tucat különböző nyelven.

A sebgyógyulás vagy vízummal, ahogy kiterjesztette a szórakozás Thaiföld

Álltunk a sorban, és elkezdte várni a pillanatot, amikor megkapjuk az ablakhoz, ahol a „szabadság” a Thaiföldi Királyság.

Megy az ablakot, rájöttem, hogy egy kicsit aggódik. Átkelés a lengyel határ, mindig egy kis cirkusz - mind megy fontos, hogy a magyar, a lengyel, a turisták általában nyugodt és egyenletes hangon mond valamit, a rövid, mind a törvény. Bár a történelem emlékszik fúlt egy vízipipa a puffer terület Lengyelország és Ukrajna közötti, és raspivanie ott viskarya és tánc, de ez nyilvánvalóan nem a téma ezen a poszton 🙂

Azonnal meg valahogy minden razdolbayski. Elmentem az ablakot.

A sebgyógyulás vagy vízummal, ahogy kiterjesztette a szórakozás Thaiföld

Thai tiszt vette a zagrannik, adott nekem egy gyors pillantást, és nem nézett, bahnul bélyegző az útlevelemet, hogy eljöttem Thaiföldön. Vártam Igor, aki most kapott egy bélyeg a zagrannik, és kiment a kapun, hogy rabszolgává a malajziai területén.

Ott, a helyzet ismétlődik, az egyetlen különbség az, hogy a malajziai határőr - egy nő az arc fedett (muszlim országban), de a tiszti egyenruhában. Van valami szórakoztató beszél Igor, míg malajziai fel útleveleink egy pár meghal. Először - beköltöztünk, a második - azonnal elhagyta. Az első ismeretség ország Malajzia tartottak a mottója „megcsúszott, kihúzta, és fuss!”. (By the way, ott is volt egy másik élmény - sokkal súlyosabb, amikor mi nagyon utazott Malajziába motoron) A következő egyszerű manipulációk, mi lett ismét elérte a kaput, amely mögött volt tailandschina, átlépte a határt, és az ablakhoz ment, ahol tesszük a bélyeg léptünk a királyságot. Ez minden szeretet.

Hogy őszinte legyek, megy keresztül az összes eljárást van egy kérdés, ami eddig még nem érkezett válasz. Talán te kedves olvasó tudja a választ? A kérdés egyszerű -, miért nem tett a vízum-nélküli gyógyulás való személyes részvételét a turista? Nos, eltelt az útlevél, és nem megy sehova, és holnap, hogy vegye fel, de már ott lenne egy vadonatúj harminc napos vízumot.

Fürdőzés után körülbelül egy órán át a határon, várja meg, amíg minden utastársai tették őket vízum, mentünk vissza. Visszafelé nem volt semmi érdekes, kivéve a megállás, ahol tudtunk újra enni. Ebben az időben, a szabad élelmiszer eltűnt, és mindenki vásárolt magának, amit akart. Vettem a fagylalt 10 baht, és ülve, és evett, láttam egy érdekes típus, amely emlékeztetett az egyik barátom Kalinyingrád.

A sebgyógyulás vagy vízummal, ahogy kiterjesztette a szórakozás Thaiföld

Tetoválás Thaiföldön nagyon népszerűek. Ezek mintegy 65% ​​-a az összes partner a látogatók, és néha úgy néz ki, vicces, és néha nagyon meredek.

Fürdőzés után újabb négy órán át az úton, hogy őszinte legyek, én végül rájött, hogy elfáradt. Közeledik a Don Sak mólón, hogy haladunk a Samui. Örültem, hogy a gyűrött szervezet általában sétálni, egy kis friss tengeri szellő és persze a lenyűgöző naplemente. Azt mondják, hogy a naplemente soha nem ugyanaz. A nap lemenőben volt a tengerbe, szinte függőlegesen eső bele, és az összes naplemente vette csak 10 perc. Ez nagyon gyors volt, és nagyon szép! Kívánok, hogy legalább egyszer az életében, mint a saját szemével élnek. Ezen a ponton, az elem a iPhone már leült, és az egyetlen kép, ami maradt - a készített fénykép Igor.

naplemente a tenger közelében Koh Samui

Érdekes cikkek:

Extrém vízum sebek Koh Samui Malajzia egy motorkerékpár
Titkok új gazdagok ismertet Samui
Quest „bérlakások Samui” - és kész!
A sebgyógyulás vagy vízummal, ahogy kiterjesztette a szórakozás Thaiföld
Kerékpár kölcsönzés. küldetés teljesítve!