A katonák, a sakálok és éjszaka a rendőrség, hogy egy túra a világ két fizetések - RIA Novosti

Budapest, 2. avg- RIA Novosti, Irina Khaletskaya. Around the World többféle lehetetlen álom. Úgy véljük, hogy annak érdekében, hogy járja a világot, meg kell sok idő, és - ami a legfontosabb - a pénz. De vannak emberek, akik szerint a példa azt bizonyítja, hogy utazhat a majdnem üres pénztárca. Ahhoz, hogy megtanulják, hogyan kell megkerülni a bolygó két fizetést vagy irodai dolgozó ingyen kap Kínában, RIA Novosti mondták sommelier Dnipropetrovsk Artem Kapinus és a korábbi IT-szakember a budapesti Római éves.

Artem Kapinus Kínába utazott át a hegyi-karabahi

- Menj az úton, szeretnék három évvel ezelőtt, de minden alkalommal volt néhány ok, hogy elhalasztja az utazást későbbre. Pillanat volt, amikor a barátnője szakított - Tudtam, hogy ideje változtatni az életét. Elhatároztam, hogy nem csak megy, és tesztelje magát minden szükséges felszerelés, de egyenlege nulla. Az útvonal került kiválasztásra előre. Miért Kína? Isten tudja, ez az ötlet ült valahol egy tudatalatti szinten. Úgy döntöttek, hogy menjen át Magyarország, Grúzia, Örményország, Azerbajdzsán, a Kaszpi-tenger, Kazahsztán, Kirgizisztán, és így jut el Kínába.

Egyik barátom nem tudott egy tervet, valamint a szülők. A munka, én előre figyelmeztetni, hogy én megyek, és szeretnék elmenni. A bérelt lakás kiköltözött két héttel az utazás, és a legtöbb személyes tárgyak értékesítik. Hatalmas zsák ruhát, én vezettem a város idősek otthonában. Üres szekrény - fény zuhany.

Én már össze magukat rendelkezések elő körülbelül négy kilogramm diófélék, szárított gyümölcsök, magvak. Nekem úgy tűnt, hogy az utazás során, én erősen elvékonyodik, és most nevetni rajta, mert valójában én csak súlyfelesleget.

Az egyik az utcán nemnogolyudnyh találtam egy számlát 100 GEL. Ez egy nagyon jelentős összeg egy egyszerű felfedezés: körülbelül 2500 rubelt. Ez az ajándék a sors! Azonnal volt egy bizalmat, amit a jó úton. By the way, a pénzt mentem több mint három hétig Grúzia és Örményország.

Hichhaykinga készségek én nem érteni, ahogy haladunk végig. Tehát, én vezettem a nagy részét Grúziában. Gyakran az emberek felkérik elképzelni, mi kezeltük. Két éjszaka aludtunk Fehéroroszországgal területén illegálisan Batumi Nemzeti Park - folytatta a szabad és véletlenül talált egy félig elhagyatott épületben. Voltam Borjomi, Vardzia, Akhalkalaki. Az utóbbi kiderült, hogy rendkívül kellemetlen városban. Következő Örményországban. Jerevánban. Horvirab.

Egyszer találkoztam egy utazó Estonia nevű Stas. Egy alkalommal, amikor szükség van a pénz, és úgy döntöttünk, hogy ezt lehet csinálni a legjobban. Megvalósult egy zenei szám - Játszottam a harmonika, és ő juggled golyó, ami kedves biztosított számunkra egy helyi lakos, mint később megtudtuk, a főbíró Tbiliszi tenisz. Bakuban is játszott az utcán, és egy félórás szerzett 35 dollárt. Azonban a bemutatásán őrizetbe a rendőrség, mint a bajkeverők.

Akkor én nem tudok sokat, például a konfliktus Azerbajdzsán és Örményország közötti. A Hegyi-Karabah kellett, hogy ott véletlenül. „Fizet” autó közelében Horviraba arra fog vezetni 150 kilométerre, nem több. Ennek eredményeként, a meghajtó is vezetni őt a Karabah, és beleegyeztem.

Már akkor rájöttem, hogy mit is szembe látogatása „nem ismert állam”. De Karabah bizonyult paradicsomban! Szinte érintetlen természet. Az erdők tele medvék vannak vadmacska, farkas gyakran jönnek a települések. Úton, majd futott sakálok. Helyi mondták, hogy korábban nem volt lehetséges, hogy a pénz, hogy a lövés - 20 tetemek kaptak egy csomó pénzt. Nos, ez az ember nem foglalkozik, így az állatok magabiztosan és sok közülük.

A főváros Stepanakert tűnt kényelmes és tiszta helyen. A gyerekek folyamatosan kiabált hozzánk „hellow” gondolkodás valószínű, hogy előttük képviselői a nyugati világban. Többször kérte, hogy fényképezett.

Idő Mentem a hátsó az Urál, hogy a katonák, aki elment a határon, és ültetett, hogy a meleg források néhány mérföldre a bázist, amely ugyanakkor egy rakás hadsereg rendelkezések. Megkérdőjelezte amit velem menni ezen az úton, még sört kezeltek. Valaki nevetett, mások csodálják. És én csak arra volt ideje, hogy forduljon a fejét egyik oldalról a másikra - a díszlet körül gyönyörű volt.

Én jelenleg Kirgizisztánban, ahol lesz újra Kazahsztánban. És van még Kínában. De most rájöttem, hogy nem ez volt a vége az utam, onnan akarok menni Tibetbe.

Roman éves körbeutazta a világot két fizetések

- Az egész úgy kezdődött, mert a szenvedély a koncerteken. Mintegy öt évvel ezelőtt unalmas téli estén ültem otthon Budapesten, és látta az interneten Belgiumban poszter közelgő zenei fesztivál. Művészek, hogy én már hallgattam, majd együtt. Ez egy egyedi eset, amit nem szabad kihagyni. Akkor úgy tűnt, hogy Európa túl messze van, mintha egy másik bolygón, és én itt a földön, és még útlevél nélkül és a vízum. utazási élmény nem voltam, ezért annak érdekében, hogy ne kockáztatni, úgy döntöttem, hogy menjen körbe, amely megszervezte a St. Petersburg zenész. A út, én voltam ragadtatva.

Roman éves idején az utazási

Aztán elmentem négy hónapig Ázsiában. Van nekem nyitni egy teljesen más kultúra, az emberek mindig mosolyog rád, minden nyitott és pozitív, a szem állandóan mindent ragaszkodik és szokatlan. Egy hatalmas szemben Európában. Egyszer Thaiföldön, míg szavaztam mellém megállt egy rendőrautó. A személyzet azt kérdezte, hogy van egy éjszaka. Azt feleltem, hogy volt egy sátor, megáll valahol.

„Miért töltik az éjszakát egy sátorban - mondják -. Gyere velünk, van egy terem, van egy kanapé, wi-fi, zuhanyozó, étkezés a reggel felébreszteni, elkapni egy autó.”.

Megértem, hogy ez úgy hangzik, meglepő, de Ázsiában, egy teljesen más mentalitás. A turisták vannak kezelt megértés és tisztelet.

A sátorban aludtam ritkán, mint a szállodák, főként talált menedéket segítségével Kanapészörfös, egy weboldal, ahol az emberek hez elfogadni utas otthon. Azon vendégek számára jelentős megtakarítást a tulajdonosok - a kulturális csere.

A fő költségek az élelmiszer, akkor valahol a $ 2-3 naponta. 30 napig utaztam, hogy Thaiföld, Malajzia, a Fülöp-szigetek és Kína, töltöttem szinte az összes pénzt, de a végén az utazási költségek teljes mértékben megtérült. A repülőtéren a Fülöp-szigeteken, azt lehetett megközelíteni tajvani és elkezdett firtató utam. Megvan, hogy beszél, aztán átadta 100 $ ezekkel a szavakkal: „ez az Ön számára, hogy fenntartsák a lelket.”

Felhasználó köteles nem sérti a hatályos jogszabályok közé tartozik.

Felhasználó köteles tiszteletben tartja más megjegyzésírók olvasók és magánszemélyek hivatkozott anyagokat.

A levél kell tartalmaznia:

• Téma - Visszatérő
  • Bejelentkezés felhasználó
  • Magyarázat az intézkedéseket, amelyek sértik a fenti szabályokat, és ennek eredményeként egy mondatban.

Ha a moderátorok tartja vissza lehet állítani hozzáférést, ez fog történni.

Abban az esetben ismételt megsértése szabályok és visszazárás hozzáférés felhasználó nem lehet visszaállítani, a zár akkor befejeződött.