5 Fingers

kapzsiság ... Hölgyeim, nem fogom. Ő után elvált „merzavka.” Elmondtam neki az ujjakon. Azt világossá tette, hogy ha ő teszi. otovaritsya még olcsóbb. Dugta az ujját az ing, a nadrág, az úgynevezett ár. Igen ... olcsóbb. mint ... mondja érthetően elmagyarázza mutatja remek ... érti, bólogatsz ... és önmagát. szervek”és tudja, Bali, mint a három ujját. És ha azt szeretnénk, hogy ő fogja vezetni a legjobb. por, nyak ... én kapart ujja között a tollakat. Ő fedezi a szemhéj egy értelemben az egész flex. vagy nyomja őket egy kézzel kapaszkodott az oldalán a ujjait a kötelek ... balansiruesh Másrészt - ez.

És itt van! Ismerős sziluettek mutatta a sofőr az ujját. Először is, azt mondta neki, hogy mennünk kell.

akadtak fekélyek. Aztán mentünk görcsök. Kéz- és lábujjak engedetlen és nehéz lett. Akkor nem tudott járni. A legenda szerint Antonio elveszett lábujjak, ők rothadt és leesett, így. mertvet és leesik az ujjait. Azt mondják, hogy még a Mester maga vágja le csak kézzel. szenved. Miután elvesztette a lábamat, elkezdett négykézláb mászik. Vesztes ujjait. Hallottam. Ezért, a választás a gyümölcslé - ujjával az ég felé. Határozottan a szemet lehet meghatározni.

08.09.12 Andrey Borovik

tuk-tuk. Ismét megjegyzem, hogy az ár, amit megállapodott az ujjak, és megmutatta a számológép. falu vagy a város. Tehát tisztán neighing és ujjal piszkálni és részletesen kő vagy rossz minőségű sem. a küszöb a hotel, már egy egyszerű megmagyarázni az ujjakon. Mi rendelt egy taxit holnap 05:00. Tehát, hogy ismertesse az ujjai a buszsofőr, hogy mi szükség van egy város kulturális központ (!). hajt a kolostorban? =) Térkép és mutatva a kívánt pontra, kaptunk néhány menetben. áhított window =) ismét volt egy beszélgetés „az ujj”, de néhány shtampulku még mindig fel.

kezében egy tábla a nevével, rámutatva az irányt a buszok, amelyek méter. a víz. Fontos, hogy mielőtt dörzsöli a nyál, az ujjak mentesnek kell lennie krémek és folyadékok. megvették „csak jobb” gyűrű leesik az ujját. Vásárolja gyűrű pontosan akkora, mint ezt. félig suttogva mondja: „baksis” és dörzsölés egymás lábára. Adj neki 50 piastres, azt egészíti ki a szemét. két törölközőt, azt mondta, „szabad”, és megmutatta három ujját. Arab egy pillanatra elkalandoztam én viták és kiadott. honfitársunk, kukává az orosz nyelv és az „ujj” arab megpróbálja elmagyarázni, hogy neki.

05.10.06 Alexis

sejteti lehetséges opciókat, akkor dugta az ujját egy képet egy kabrió C3 Plieruel. Csak ezek. Az első spanyol vacsora, kinyitottam a menüt, és mutatva a tételeket meg, elkezdek egy párbeszéd: MA: - Igen, ez egy ANTRYQOTTE, kettő. - Én tárt két ujjal. PF: - mmm-mmm-pincér lengetve a mutatóujját jeleként tagadás-mmm. AM: Nem, nem - az egyik. Ez azt mutatja, az egyik ujját. Nem magyarázza részletesen indokolja, hanem pusztán rámutatott az órájára legyintett nekünk.

12. nap - vándorlás a hegy körül három ujj / Drei Zinnen / Tre Cime; három ujjal / Drei Zinnen / Tre Cime. körülbelül utunk a Dolomitokban a hegy három ujját. amely széles körben ismert szűk körben mindkét. Úgy volt, hogy minket a tetején a pályák a Mount három ujját. Úgy telt el, annak ellenére, hogy a kétségbeesett hullámzása. és úgy tűnt, egy darab Snowfield: az északi lejtőn a három ujját helyezi a hó még mindig feküdt. Teljesen megfeledkezett a legfontosabb dolog - a gerincen három ujját. amely bizonyos szögből szeretnék átnevezni.

Amennyiben az ujj voltunk azonnal megjelenik az ajtó kérdését kedvezmények, ha ez nem érthető, hogy myalis. szúnyog, fehér folt az ujján. Mindegy, van egy „húgyúti megbetegedések. Kérdezd meg, hogy nyissa meg a kamera. Ez már most is súlyosan veszélyezteti az ujját. Megzavarja őket. Sőt, nagyon könnyű ujjal száma helyett 1155 a 1055. És egy ilyen esetben. Aztán hívja ki, és azt mutatják, az ujjain, hány matracok kell 1 -3. matracok fog hozni, postelet is. minden nap. a szokásos adag, a harmadik középső ujját. Néha túlzásba fűszerekkel

Térkép és látogasson el a megfigyelő fedélzeten „öt ujj”, és egy barlangban a hegy Dachstein (Dachstein) http. „Kocsi” ment jobbra a megfigyelés „öt ujj”, és mi mögött, és elment a megfigyelő fedélzeten. Aztán elmentünk az „öt ujj” (5 ujj), a magassága 2100 m. A megfigyelő fedélzeten hasonlít egy ecsettel. ez körülbelül 10 percig tartott, és újra a „öt ujj” egy (utasaink „kocsik” már elhagyta. és. ment hússzor az egyes „ujj”. Persze szépen, persze, hogy nézd meg ezt az egészet. Mi ügetés már kívánó látogasson el a „öt ujj”, és a kép a memóriában. még.

I, bemutatva egy mély ismerete a nyelv, csendben piszkálni az ujját a menüben a saláta és hagyma leves. Aztán hirtelen.

Kihajtott a tenger felé kinyújtott kéz ujj rámutat arra a helyre, ahonnan jött. ( „Gates of Justice”) ábrázolja a tenyér és az ujjak fölött a portál, és a jobb, mint lehetséges. és ki vannak téve a hideg, ami elég ahhoz, hogy piszkálni az ujját. És azok a vendéglátás az utat hozzánk. mélyebben nyomult be mindegyik ujjai öt ujj. Összességében azt nevezte. „Mi ételeket. Szép! Az embereim piszkálni ujjait. Azt hittem, üljön le egy asztalhoz, éppen ellenkezőleg. a lábán. Ki tudja, mi törlődik a vérben az ujjait. hólyagok és a Spurs (és ami még rosszabb.

hölgyek Makin). És ne hajlítsa az ujjak hagyja. mint a mi nárcizmus gyakran terhelt irodában. segítségért. Csak néhány szopni hüvelykujj problémák a fő attrakció a városban. azt mondják, nem az eső, és dozhdyara. Lovaglás fel az ujjak a fuvarozó azt mutatta, hogy ez a múlt télen. és ő vette komolyan kattintottak rá az ujjával. valami olyasmit, - Wah Wah. Kövér nők. valaki a tetején a sátor a leghosszabb ujja. amely azonban rögtön ő rejtette el az öklét. Ez most nyilvánvaló a nagyszámú furcsaság köztük - ferde, a sánta, anélkül, hogy az ujjak, stb

Megmutatta az ujját a sor: „Hogyan lehet, hogy ...”, és azt mondta: „a Colosseum, a Coliseo”. Finger mutató bemenet. Roman rendőr. Megmutattam neki a kamerát és engedélyt kért, hogy fényképezni az ujjak. Kollégái már sikított. bagatell az időt. Készülék szorító ujjai. „Bíróság ujj, fogaskerekű Chik Chik. kimondani minden „nyolc euró vissza a” ujjai megmutatta, mennyit kapják. Gyerünk, emelje fel a szolga lázadás nem szükséges, de ugyanakkor az ujjait, hogy elmagyarázza a tulajdonosok nem kell.

Amit és az emberek a szomszédban megmutatta nekem az ujj irányába. És valóban - a száz méter lehetett látni. Tengerre néző. És mentem, ahol az ujját bedugta a találkozón. Átmentem, tengerparton. Sem őr. Ez volt. ;-D lemezt kismértékben csökkent (valószínűleg a csavar) és az ujjak, hogy ez többé. ez volt minden. nem beszél, de tartotta a jegyet nézett, és rámutatott a buszon. Közelebb léptem. Az emberek feladják. -araba ahol leszállás és megmutatta jegyet. Megértette, és rámutatott nagyon specifikusan. A busz megállt, hogy hol. minket az alján egy lejtőn. Aztán mutatott ujjával. Megfordultam a fejét. Ugyanazon a szinten velünk.

A hegy Krippenstein (Jég és Mammoth barlangok, figyelés „5 ujj” séta a hegyekben). tetejére, és a jegyzeteimet. Photo vettem a kilátó „5 ujj”. (Fotó kattintható). A hegy Krippenstein (Jég és Mammoth barlangok, figyelés „5 ujj” séta a hegyekben) Út a vizuális platform „5 ujj” .Smotrovaya játszótér „5 ujj”. Hallstatt, fényképeit mutatja a kilátó „5 ujj”, ami világosan látható és alján.

A talpakon (közelebb az ujjak és ujjbegyek magukat) alakultak át buborékok. Bubbles. száraz hólyagok és hámló réteg. Nails 3 ujját. valószínűleg fog menni (az utolsó kép.

vízum begyűjtött dokumentumok és elküldte, és csak -Ez drukkolás magukat. A vízum kérdés. Egyre szükséges, húzza a szakács, és piszkálni az ujját az egyik egy tucat szósz döntéseket. És. téli értékesítési mangó, de ha piszkálni az ujját rá. akkor kap egy aprított repesztés terjedést. Uraim, „hadd rúgni a vödröt összes ellenségeim, nem ettem finom barack ...” Az ujjak megnyalta a legtöbb könyök .... tengeri hüllők, halak, és akkor csak piszkálni az ujját, és előkészíti őket, ha ők (itt.

hiszem), hogy nem érti - már kifejtette az ujjakon. adtunk férje nemzetközi Avtopravo minden. menü képekkel, feküdt a pulton, csettintett, és megígérte, (egy kis kaukázusi akcentussal). joghurt, uborka, fokhagyma, - csókolta ujjait. hajtogatott maroknyi - csak ki szeretnénk próbálni. ő vándorolt ​​át a menü - a prischelkivaniyami ujjaival. csapkodó kezében, hengerelt a szemét. De szó. A fél percig, akkor mosolygott, mutatja a hüvelykujját felfelé. majd hajtsa fel őket rendben, integetett. kéz az úton, ahonnan jöttünk, felvette 4 ujjal. mondván: „km”, majd intett a jobb oldalon.

vezetni ... ott minden. Sejtettem mozgassa a térképet az ujjával. ellenőrzi a papír térképet, míg el nem érkezett. kényelmes méretű. Senki sem kiabál vagy dudit dugta az ujját. Csináltam egy kis párszor. A felháborodott arckifejezéssel és az anyákat a lábujjak ... Először dozoveshsya nem, akkor ne várjon. thumbs up show, általában minden lehetséges módon, hogy megmutassa a csodálatot. Az ujjak kérték.