Cancun (mexico) - ismerős az országgal és az első benyomásokkal

Cancun Mexikóban a Yucatan-félsziget egyik legnépszerűbb üdülővárosa.

A kiváló klíma, a tiszta strandok és a tiszta tenger miatt a Cancun a világ tíz legjobb üdülőhelye, és nagyon népszerű a turisták körében, különösen az USA-ból.

Hogy jutottunk el a repülőtértől Cancunba. Mexikó, hello!

A buszra érkeztünk, mert csak 50 méterre van a buszállomástól. A járat késése miatt 23:00 órakor érkeztünk a helyi idő szerint, az útlevél-ellenőrzést átvettük, és amikor az utcára kimentünk, kiderült, hogy a buszok nem mennek tovább.

Amellett, hogy minden üdülővárosban szükség van, rögtön a taxisok vették körül. szolgáltatásait átlagosan 60 dollárral kínálják.

Egy kicsit elmentünk az oldalra, és azonnal megtámadták egy helyi lakos, aki kijelentette, hogy a buszjegy 4 dollárba kerül - ez elég elfogadható volt, bár gyanúsnak tűnt.

Vigyél minket 50 méterre az oldalán, azt mondta, hogy a busz nem megy, és van több lehetőség: mi várhat rá reggel az állomás épülete, taxival 60 $, vagy menjen velük $ 25. Az utolsó lehetőség a leginkább elfogadhatónak tűnt, ezért egyetértettünk

Egy minibuszhoz közelítettünk, a parkolóban azonosító jelek nélkül. A félig sötét parkolóban a "cég" 2 "dolgozójának" mellett senki sem tartózkodott, beleértve a turistákat is. Figyelmesen látta a pillantásokat, felemelte a kezét a parkolt autókon - "minden rendben van, ezek mind a cégünk autói".

Festettünk egy képet magunkról, hiszen fél óra alatt elültünk valahol a mexikói dzsungelben. Azt mondta: „köszönöm”, és megragadta a hátizsák, száguldott a hivatalos taxisok, nyomában kiáltások „barát, a hit ar th vesz? Hogyan meccs csapást yu srácok, hogy Peh? Rendben, Twente menjünk.”

Várakozásaink szerint egy keskeny, sötét és összetört utat láttunk, de kiderült, hogy egy széles megvilágított autópályán haladunk. Az elosztó csíkokkal és villogó mutatókkal épített katafórák.

A padlón lévő kazán emlékeztetett arra, hogy Mexikóban nem minden víz azonos.

Másnap reggel fényes nappal kezdődött, áttörve a függönyt. A légkondicionált szoba hőmérséklete élesen ellentétben állt az ablakon túlra eső trópusi hőmérséklettel, amely már 8 órakor teljesen látható volt.

Egy ablak a zuhanyzóval, amely a város egyik fő terére nézett, lehetővé tette a városi nyüzsgés megfigyelését anélkül, hogy megállnának a reggeli rutinoktól. A szobaár tartalmazza a standard kávét, pirítóssal és váratlan narancslevekkel.

Cancun (mexico) - ismerős az országgal és az első benyomásokkal

Az itt dolgozó személyzet mindenütt átláthatatlanul ötvözi a tippeket. A reptéren lévő minibuszban megjelentek a "tippek a vezető nélkül" és a pincér a szállodában, elvették az ételeket, ugyanazt a kifejezést mondták: =)

Élelmiszer Cancunban - Mexikó meghódít minket a konyhájával

Az utcákon friss, szeletelt gyümölcsöt árulnak mindenhol: 1 dollárért egy üveg mangó, ananász vagy papaya szeleteket vásárolhat. A nagy üzletláncokban például a Walmart árak még alacsonyabbak: 1 kg mangó (2-3 db) 1 $, apa kicsit drágább, fél literes vizes víz 25 cent.

Cancun (mexico) - ismerős az országgal és az első benyomásokkal

A helyi édességek, a különböző sajtok és számos sütemény, beleértve a zöldeket is, a szemekből fakadnak - valami olyasmi, mint a lóhere, hanem a kaktuszliszt. Ugyanakkor az almákat, amelyek nyilvánvalóan messziről származnak, 3-4 dollárba kerülnek, drágábbak, mint Szentpéterváron.

Az egyik desszert, amely kísértetiesen emlékeztet a kutatóra, nagyon furcsa volt egy fűszeres zselé ízében, fűszeres fűszernövényekkel és az egész babjal. Egyél, nem tudtuk - csak akkor találtam a címkén felirat "chili".

Megálltunk egy másik intézménynél a Grouponnál. ezúttal fagyasztott joghurt - nagyon finom =)

Cancun (mexico) - ismerős az országgal és az első benyomásokkal

A benzinkút mulatságos volt - a négy fal helyett az északi emberek szokása szerint csak kettő

A mexikóiakkal teli éttermet elhalasztva úgy döntöttünk, hogy egyszer itt a helyiek táplálkoznak, ezért itt vagy nagyon finom vagy nagyon olcsó, de próbálja meg. Miután sikertelen kísérletet tettünk a pincérnővel való kommunikációra, egy fiatal, intelligens, kereső mexikói munkatársak segítettek, akik jól beszélnek angolul.

Azt kérték, hogy tudassa velünk valamit, ami nem túl éles, rendelt egy pár sütemény tömések - a végén, egy egészen ehető, de a második után, rohant hanyatt-homlok felé hotel kereső víz - ami nem éles, akkor ehetetlen volt számunkra mexikóiak.

By the way, annak ellenére, hogy Cancun turista város, kevesen beszélnek angolul itt - ez csak ott tanít magániskolákban.

Este találkozott Jose edzőjével - Mexikóból származik. De körülbelül 5 évet él Cancunban. Örömünkre szolgál, hogy beszélni, Jose mesélt mexikói Cancúnban az élet a mexikóiak és a mexikói erkölcsét ifjúság és ajánljuk ételek nemzeti ételeket és helyi kávézókban. Ezután együtt jártunk egy dzsesszbárba, egy nem-turisztikai helyszínre élő zenével, tele helyi emberekkel.

Miután ül a bárban, és ivott alkoholmentes mojito voltunk meglepve nemeksikanskimi árak - figyelembe véve a díjak egy zenés est, akkor fizetett mintegy $ 20 ekvivalet 20 kg. érett mangó 🙂

A Cancunban, Mexikóban található strandok kedvelik a strandokat és a tengert

Cancun 2 részből áll - belvárosi és turisztikai terület a szállodákban. A szálloda zóna egy köpőn található, az autópályától elválasztva egy sekély szakadék. Ebben a sorban koncentrált bárok, klubok, kaszinók, üzletek és cuccok, Cancun minden turisztikai tevékenysége természetesen nagyon relatív =

A többszörös bérlő szállodák nagy száma miatt itt a tengerpart több, mint egy amerikai tengerpart Mayamie-ben, mint Mexikóban. Az egyetlen figyelemre méltó különbség a homok. Itt korall eredetű, nagyon sekély, fehér és szinte nem melegszik fel. 40 fokos hő esetén a mezítláb teljesen nyugodtan járhat.

Cancun meglátogattuk csak egy strand és költött rá csak néhány óra, és a barátunk utazó Mila élt Cancun egy hónapra, és tanulmányozta a kérdést alaposabban - olvashatsz írásában „Ünnepnapok Cancun strand Mexikóban”, a amely kimerítő jellegzetességeket és leírást ad a város strandjairól.

A tenger itt nem mindig nyugodt - néha vannak olyan hullámok, amelyek azonban nem zavarják a fürdőzést, hanem éppen ellenkezőleg, további vonzerőt hoznak létre. És így a tengerből nem akarnak kimenni, és a hullámok általában akkor végtelenül szaltó.

Cancun (mexico) - ismerős az országgal és az első benyomásokkal

Cancunról szól, Mexikó csak most kezdődik - a következő poszton Isla Mujeres paradicsomi szigetéről beszélünk.

Ha tetszett neked, és hasznosnak találtad a cikkünket, ez a legjobb módja annak, hogy "köszönjük"

Mondja, hallottál már valamit a születésről Mexikóban? Várjuk a babát, most 28 hét. És kerestük, ahol külföldön szülhet. Az USA-ról sok barátot hallott a negatívból (nem engedték be az országba, mivel az első gyermeke amerikai állampolgársággal rendelkezik, a költő egyszerűen nem adott vízumot). Itt választotta a város Cancun a születés a baba. És megtalálták az Alegria társaságot.
Tanulmányozták a helyszínt, tetszett nekem mindent. De a félelem továbbra is fennmaradt - és hogyan kerülhet be az országba való bejutás a határon? Mexikóban leszünk először.