Hyde Park

mint sok kollégája, az északi Hyde-park (Hyde Park), közel Paddington (Paddington. útvonal. Ahogy Queensway vezetett bennünket, hogy a kapuk Hyde-park. ő sikátorban, és mélyült. Körös-körül volt. A kanyargós utak a park hozott minket a déli szélén az Albert emlékmű (Albert emlékmű). hogy míg a hatóságok mindent megtesznek lehet parkolni autók Oroszországban nőtt, a brit mindent visz. reggeli, úgy döntöttünk, hogy pótolni a kevés fizikai élelmiszer felemelő és elment a Hyde-park tó tűnt .Zhivopisnye a Hyde Parkban 1730-ban, amikor egy nagy amatőr park új művészet.

A szálloda 2 percre található a Hyde Parktól. egy csendes utcában 7 perc sétára két metróállomástól. Vettem egy Motorola walkie-talkiet. Egy kényelmes darab, hogy megtalálják egymást egy múzeumban, parkban stb. font). Miután letelepedtünk a szállodában, sétáltunk a Hyde Park környékén. A park gyönyörű, hóembert tartalmazó tó van. A hotel megállója 3 perc alatt (egyenes vonalon a Hyde Parkig és a tankolásig) 24 órás jegy. A hetedik augusztus 9-én augusztus. A Hyde Parkon átmentünk a Kensington-palotába. munka volt. Nyolcadik nap. Augusztus 10-én a Hyde Park mentén sétált. vettem néhány ajándéktárgyat és a szállodát. Az előző nap.

Beszéltem, és inkább a jazz koncertre mentünk a parkban. Később megbántam. Mi számomra London - nem London? Parkok nélkül. És bár ez a darab én „nem-esszenciális utak biztosan van egy kedvenc park - .. St. James, hogy csak nyáron laktam a közelben, és a park, mint az első természetesen nincs külön zöldek nem voltak a parkban, és sajnos, ágyak nem ragyog az ő .. luxus. És a nyár itt. a különböző madarak a St. James parkban mindig hatott rám. Mint zooparke.Sent James park jelenlegi formájában jött létre, John Nash megbízásából régenshercegnek (aki.

az utazás vége, de amikor megálltunk a Hyde Park közelében, egy pilóta jött fel hozzánk a második emeleten.

A csatornák, kezdve a Kis Velence, a régi Regent's Park. Camdenbe, és vissza a szállodába a kerületen keresztül. de egy óra múlva elkezdtem csodálni, hogy valami nem jelenik meg a parkban. Már itt az ideje. Másfél órában. érzés, hogy orosz fürdőben vagy. Csak a park nem elég. London egyik furcsa gazdasága. a Greenwich Park felemelő hegyének kilátásával. nézett az ebédlő terem Hospital (bejárat. Hill és povlachilas Hyde-park. verő jobb Arch Wellington, mentem a parkba, és leült pihenni. Hyde-park foglal egy hatalmas területen, és nagyon kontrasztos annak különböző területeken. A déli részén.

19/10/07 Kornilova Olga

a palotát még Westminsterbe is, még a Hyde Parkba is. Metro Pimlico nagyon közel, buszmegálló. Reggel: Séta a területen Belgravia - Hyde-park - a Kensington Gardens - séta Notting-. Assumption (Sourozh egyházmegyei) a pálya szélén ismét Hyde Park. És még egyszer, gyalog. Az út vissza hozzám. A Greenwich - Cutty Sark - Greenwich Park - éjt puszit Castle Observatory (nehéz Hyde-park és a Kensington Miközben sétáltam a parkokban alatt eső csúnya, még mindig nem tud segíteni, de a meleg tiszta reggel -... szemerkélő eső Hyde-park - ismét a Kensington kertek tisztázása felhőszakadás.

- Kensington Park (vagy inkább a Kensington Gardens - Kensington Gardens) és a Hyde Park. Az állomásokról. buszok, metrók, taxik stb. Ezért a parkon át vezető út a Bayswater és a Kensington közötti kedvenc út. Marble Arch, és van egy sarok a Hyde Park hangszóró. és a városnéző buszok megállója mellett, ahová. 1. Takarmány a mókusok St James Park (St. James Park) .Vprochem, a fehérje is látható az összes londoni parkok és még néhány, a Park Inn Hyde Parkban. 2. A lúdokat a Hyde Parkban töltse a Serpentin közelében (Serpentine).

03.05.04 Vorobyova Ekaterina

séta a Marble Arch irányába a Hyde Park sarkára. ahol ezen a hétvégén az emberek megyek. A Hyde Park központi mellékutcáját bezárták, és a "hiperaktív nők" futópadjává alakították. távolodjon el a Speakers Corner Hyde Parktól. amelyet egy zöld fülkével jelöltek meg, de a hagyománytól. Hyde Park, elmentünk Abbey Road, ahol egy legendás lövés az elhaladó úton készült.

sok virág, park. minden park - jól ápolt, alom kevés, tiszta utcák és parkok is, mókusok. Tea üzlet a Piccadilly-ben - Art. m. Green Park - ahogy Eliseevsky is van, ez az első szupermarket. Fayed, közvetlenül az állomás mellett. Metro Green Park található, néhányan menni fényképezett. az ő anyáját, amit a gyepen dobáltunk, a parkokban is nagy számban vannak kacsák, hattyúk is. A Hyde Park kapcsolódik a Green Parkhoz - hatalmas, jól ápolt, nagyszerű kölcsönzés, ahogyan azt az útmutató elmondta. Hyde Parque gyönyörű gyepek, gyepek, akkor fekhet le rájuk, üljön le, napozhatunk, egy ilyen zümmögés.

kávézók, valamint pihenő szombat a parkban, a londoniak megértik, hogy nem értenek egy szót. település után, céltalanul becsomagolva Szentpétervárra. James Park. feküdt a taposott elszáradt fűre. Bayswater utcáin, majd a Regent Park felé indult. Úton haladt a Sherlock Múzeum mellett. autogramot szörnyű áron. Regent park mint park. pázsit, ösvények, padok a sikátorokban. ment a Hyde Parkba. Korábban, az információs elfoglaltságom szempontjából, elképzeltem vele a Hyde Parkot.

Először arra kértem az útmutatót, hogy hozza a csoportot a Treptow Parkba. amelyben nem mentem utoljára Berlinbe. Sötét utcákon sétáltunk egy park szomszédságában egy szökőkút mellett, és csak ritkán világítottuk meg az utunkat. hirtelen megnyitotta látnivalók formájában négyzetek, parkok. katedrálisok és európaiak voltak itt. A St. James Park szélén a Buckingham-palotába mentünk. víz, stb.) a Greenwich Parkon keresztül haladtunk, ahol a napsugárzás során számos nyugalmi helyet foglaltak el. A dombon, ahonnan lenyűgöző kilátás nyílt a parkra. épület az oszlopok a régi királyi katonaság.

semmi sem történik. A gyalogos közlekedésben a Hyde Park és a Kensington Palace, a holland kertek. Sherlock Holmes, Parkok - Regent és St. James, Kensington Palace a Hyde Parkban. Szent dokkok. hogy Londonban sok park privát, és nem engedik őket. De 9 vagy 10 park tartozik a királynőhöz. a gépre, a Hyde Parkban sétáltam a Kensington-palota oldalán, van egy tó.

- Rózsa a szél, akkor egyrészt van Hyde Park (5 perc), a másik - az állomás és a metró Paddington. kategóriájú. A parkok maguk nem túl nagyok, például a Hyde Parkot tekintik a legnagyobbaknak. Általában a Kensington-ban, a Green Park-ban és a Hyde Parkban mindenütt a sétálóutcák emléktáblák. mert folyamatosan futottak valahol. A parkokban kipróbálták a hot dog-t, különösen a keksiki (muffinok). amit nem tudunk. A kávézóházak közelében (különösen a parkokban) van egy kis asztal, amelyen. megnyitni a csomagot. Nem volt könnyű: sétálsz a parkon. és szinte minden fut, a bérelt magasságoknál.

számtalan szentjánosbogár. Vannak autópályák, utcák, Hyde Park. Thames. Oshalev a látványtól, leszállás, mi csak. házak, melyek 90% -át a (z) Hyde Park területén találod. körülbelül azonos távolságra az állomásoktól. a szálloda nem volt ott, a Serpentine mentén sétáltunk a Hyde Park mentén, tápláltuk a libákat, és nézett. A park elhagyása. reggelizett az utcai kávézóban, és évente meglátogatta Westminsteret. mentünk - sétáltunk a központon, séta a Regent's Parkban. ismét a Merilebon-i kocsmába mentek, sokat ivtak. az utcán, és felment a parkba a Királyi Obszervatóriumba, a nullára fényképezett.

hangszórók a Royal Hyde Parkban (Hyde Park) Korábban a park a Westminster apátsághoz tartozott. egy új palota épületet, az ívt a Hyde Parkba költöztették. Pletykák voltak arról, hogy csak átszállnak. ellenálljon, hagyja el a házat, de hozza magát a parkba. Egy óra séta a természetben megment.

volt szerelmes a Hyde Parkban. Az a tény, hogy közel volt hozzám, volt a fő előny. És ebben a pillanatban. észrevehetően találtam magam a megfigyelő fedélzeten (van egy park egy dombon), ahonnan London nézőpontja van. A park. Hyde Park és mások. Órákról tudok beszélni róla. Minden reggel megy valahova és. az életem. Az én románcomat egy Hyde Parkban. Azt hiszem, csak egy átmeneti lenyűgöző, és miután találkoztam.

Valójában a park maga a "Kék hegység". A sétahajó fölé lovagoltunk, kicsit megnéztünk. Kirándulás a Litchfield Nemzeti Parkba, Darwinbe. Elmentünk a KAKADU DREAMS céggel (www.kakadudreams.com) 4) Park Litchfieldben. Egy kicsit láttunk. ez tart

4 óra. Menj egy napig a parkba, ahol Kakadu nincs rendben. Kirándulás a Daintree Nemzeti Parkba, Cairns. A BILLY TEA SAFARIS céggel 180 dollárral mentünk. Transzfer a Daintree Nemzeti Parkba. Útközben megáll a tea és a kilátás a tenger (az út fut.

St. James Park. Visszatért a St. James Parkba. ahol pihenhet a kilátást nyújtó padokon. Hyde Park. Elérték a metróállomást, és elmentek a Hyde Parkba. Ebben a parkban az egész napot is eltöltheti. A parkon átmenő ösvény felmászott a Greenwich-hegyre. Innen csodálatos kilátás nyílik. Itt van. egy kávézóban vacsorázott, és sétált a parkban. Minden új látott park kezdett tetszeni többet.