Nászút a Kárpátokban

A tehenek forró napon hűlnek.)

A falu mögött szörnyű út vezetett gödrökkel, ahol időnként egy ember elrejthet. De ennek ellenére nagyon aktív autók vezetnek, két cseh autót vettünk át, Kijev és Lvov számokat láttunk. Kilométerek öt perc vagy negyven perc, ha nem több. Ez útszakasz található a határ Mizhgirya és Huszt kerületek talán ezért is nem érdekes, hogy a hatóságok, de hiába, lehet érdekes turisztikai célpont, mivel a tartály, ami ily módon nagyon szép.

A benyomást csak a hegyi turisták által elhagyott szemétlerakók és a tengerparton lebegő műanyag palackok zavarják. Tehát összegyűjteni ezt a szemetet (egy jó teherautót felépítenének), és ki kell töltenie a hálószobába mindazoknak, akik legalább egy üvegből vagy csomagból hagytak ott.

A Tereblya-Rek tározó gátja.

A Tisza mentén újabb 85 kilométert tettünk meg. Addigra már egy kicsit fáradt és éhes voltunk, úgy döntöttünk, hogy vacsorázunk valahol Solotvyno-ban. Azok számára, akik nem tudják -. Solotvino jelentése magad Western Sea)) Ott, a sós tó vonzza az embereket az egész Nyugat-Ukrajna és Kárpátalja különösen fürödni a sós tavak. Évszázadokon keresztül Solotvino sót termett, és ott nem volt ott tavak. Idővel azonban a bányák felett landoltak és sós vízzel töltött tavak merültek fel. A vállalkozó kárpátaljai strandokat, minihoteleket és üdülőket építettek, és most turistákat fogadnak. Az emberek tele vannak! Az úton nem lehet megnyomni. A képet csak az aszfalt hiánya támadja a tornácokon és az újonnan kialakított "üdülőhelyen". Emiatt az út, hogy feküdjön egy por réteg három ujját, és minden egyes autó vezetésével felemeli ezt a finom por. Lassan lóg a levegőben, amely fokozatosan települ az autókra, az emberekre, a falakra, a tetőkre, szó szerint mindenütt. Nem akartak valamit hosszú ideig keresni, ebédeltek az első kávézóban, és elhagyták a poros pokolikat.

Ez Ukrajna.

23 km-re a Solotvyno-tól, Khmelev és Delovoye falvak között van egy hely, ahol a Tis és Ukrajna közötti vízhatár kezdődik, Ukrajna és Románia között. Addig a tisza teljesen az ukrán terület felett folyik. Van egy kiváló áttekintő helyszín a TOT-parton, Romániában. Érdekes, hogy ezen a parton egy falu Vyshevskaya Dolina, 96% -ban ukránok laknak. Ez az egyik olyan ukrán falu, amely Románia hatósága alá került, hogy határozták meg a Tis-et. És itt, Solotvino közelében, ott van az alsó apsha falu, ott, mint maga Solotvino, a lakosság abszolút többsége román. A házépítés hagyományai, enyhén szólva, szórakoztatóak! Googling "otthon Solotvino" - meg fogod érteni, hogy mit értek.)

És ez, a folyón túl, már Románia.

Delovoe falu Európa központja. Az osztrák-magyar tudósok még meghatározzák és a szovjet tudósok is megerősítik. Ott áll egy emlékmű jel és egy nagy területen a standok eladási emléktárgyak, elvileg semmi különös, de a kullancs a túra programok is szállítható.) A tisztesség, megjegyzem, hogy az ilyen „központok Európa” lesz gépelt még körülbelül öt Németországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Magyarország. Mindez attól függ, hogy milyen extrém pontokat kell tennie. De tudjuk, hogy itt a leginkább helyes.)

Közvetlenül a Rakhiv, egy kis idegenforgalmi város elindulása után sétálnak a hegyekbe, és ásványvizet inni. És mi, mint a sör szerelmesei, ott találtunk egy "Tsipa" nevű kézműves sörfőzdeet. Vettünk egy pár palackot velünk (ahogy kiderült később, a sör annyira ...), és elhajtott a szomszédos Kvasy-i faluban Rakhovhoz.

Helyi ásványvíz "kvass" néven és a község neve. 35 évvel ezelőtt anyám pihent Rahó és elment a Kvasy az ásványvíz, így amikor hallottam, hogy ott leszünk, hogy adja át - arra kérte, hogy „a víz Rahova”. Miután megtaláltuk a forrást és beállt a sorba, (és az emberek ott mintegy két tucat) fekete felhők jelentek meg az égen, finoman célozva, hogy most kezdődik valami rossz ...

10 perc múlva az eső elkezdett csöpögni, küldtem a feleségem az autóban, és ő maradt, hogy várjon egy pár percig gerincek olyan felhőszakadás, hogy mielőtt az autó körülbelül 200 méter, én nedves volt, szinte át. A víz nem tárcsázza, az idő fogy, külső zuhany, és fekszünk dobott székek a kocsiba, és úgy néz ki mint az elülső lefolyó nagy cseppek. Egy kicsit gondolkodva, észrevehetve, hogy az eső egy kicsit elhalványult, 6 üveg vizet gyűjtöttem és visszatértem az autóba. Csak megy az úton, mivel az eső bordák a bosszú, az ablaktörlők nem segítenek még a legnagyobb sebesség, láthatóságát 20 méter, az út - egy igazi tó, a felesége fél lovagolni ebben az időben. Fél óra múlva álltunk, és csendben mentünk, és az esõ egy kicsit meggyengült.

Este hét este belépett a Yablunitsky-i járatba az Ivano-Frankivsk régióba. Kárpátalja maradt hátra, és még mindig Yaremche volt, ahol még mindig 20 órakor kellett találni szállást. De ezt a következő részben.