Egy nap Xcaret

A kirándulás Xcaret mi volt előre tervezett szükség, együtt Chichen Itsey.

Jegyek a parkban vásárolt a vezető Pegasus. A költségek a jegyek. Ballagási ára ez - $ 69 (bejárat 15 órán télen 16, nyáron), 89 - jelentkezz be a reggeli 119 $ - Xcaret Plus (tartalmazza az ebédet, öltözőszekrény tárolására, mellény, uszonyt és maszk búvárkodáshoz pipa) 119 és 149 - és a Tour Xcaret Xcaret Plus Tour (az előző két pont, hanem magában foglalja a transzfer). Akkor jegyet kedvezmény 10 százalék, ha biztos benne, hogy menjen oda, és jegyet előre az interneten keresztül, legalább egy hétig. Azért választottuk Xcaret Plus. Útmutatók valahogy meggyőzte nekünk pontosan erre lehetőség, mert tudjuk vezetni magukat egy taxi előtt a fő áramlási turisták (és azt állítják, hogy a taxi a szálloda a park költségek $ 18-20). Jellemzően utazásszervezők értékesítenek jegyeket a park az árak, így ha kínálnak vásárolni egy drágább, jobb vásárolni közvetlenül a parkban iroda. Sorok előttünk nem volt.
By the way, korábban a költségek Xcaret Plus tartalmazza az ágyneműt és egy pár palack vizet. Most ez nem úgy, hogy mindent magával. Törölköző bérlés, természetesen, de egyszerűbb vele, és a gazdaságban.
Mint kiderült, a taxi kevesebb, mint $ 30 nem fogunk folytatni. Kapzsi mexikói taxisofőrök is figyelmen kívül hagyták, és mentünk a helyi busz ( „csoport”). Kisbusz mi halászott a híd alatt, amely összeköti a két rész Bahia. Menj felé Cancun 15-20 percig. Két mexikóiak, hogy ott állt mellette a kocsi, megállt magukat egy csapat, minket, és azt mondta a vezető, ahol szükség van. Mindenesetre, a „Xcaret” érteni egymást. A mikrobuszok volna, persze, nem olyan, mint a miénk. És a légkondicionáló működött, és frissebb megjelenés.

Megérkeztek a bejáratnál, hogy a park az autópályán. Ott vár a busz egy tenyér tető, amely dovozit közvetlenül a bankoknak. A box office, mi változott jegyet pegasovskie zöld karkötő tukánmadár (hogy a jegyeket a park). Rájuk kapsz ebédet egy tároló kamrát és egy zacskó dolgokat. Közel a kioszk akkor egy térképet a park (oroszul is elérhető).
Mentünk egy szombaton, úgy tűnt számunkra, hogy a nyilvánosság, mint az összes mexikói turista nem volt olyan sok. Nos, ez egyértelmű, elvégre - nap.

Egy nap Xcaret

Elvitték a kulcsot, távolítsa el a sejt SLR, hátizsák, víz és egy ruhadarab. Egyéb ruházat helyezték egy nagy zsákkal, amit adunk, ha nálunk van, a vár, és megteszi a (sejtszám és táskák írt a karkötőt). Ruházat várni fog minket a végén az út. Szerezze mellények, maszkok, csövek, uszony és menj a folyóba. Két útvonal az úszás - a földalatti (balra) és a vegyes (jobbra). Menj jobbra. Vannak már egy csomó ember. Mi megelőzve a többi, hogy ne menjen be a tömegbe.

Több helyen vannak fotósok. A fotók majd megváltani a speciális kioszkok.
Az útvonal véget ér a tenger. Ott, elvesszük a táska dolog, béreltünk egy mellény, stb, veszünk egy zuhanyzó és átöltözni. A cső eldobható - hagyhat emlékbe.

Egy nap Xcaret

Az út vissza a „Bábel tornya” könnyű megtalálni - a közúti jelölt fekete jeleket. Elvenni a sejt hátizsák szükséges dolgokat, hagyjuk a felesleges és sétálni a parkban. Gone, megnéztük az „állat” része a park - tapirs, szarvas, flamingók, zebu, egy nagyon vicces pár jaguárok ugyanazon a szigeten. Foltos minden alkalommal zavarta aludni fekete.

Felár ellenében lehet úszni a ráják és a cápák.

Nézett ősi romok Shkaret (Ppole). Elmentünk a pillangó park.

Egy nap Xcaret

Egy séta a parton. Moszkva - egy külön index oszlopon.
A park egy csomó helyen, készült, különösen a fényképezés. Mindezen helyeken - a felirat „Xsaret”. A pillangó park - vízesés és pillangó szárnya, amely lehet akasztani a parton - egy óriás függőágy.

A show után elmentünk vacsorázni. Az ajánlás a véleménye, mi választottuk az éttermet „Laguna”. Ez mellett található a jaguár. Ültünk egy nagyon szép asztal (valamiért ez abból a tényből, hogy nem olyanok, mint a mexikóiak) azzal a céllal, a már ismerős számunkra pár jaguárok. A vacsora nagyon jó és nagyon összhangban vacsora a szállodában. Ez elég volt a hús, és a tenger gyümölcsei. Ingyenes alkoholmentes italok, egy sört is. A vacsora, egy megjegyzés a karkötőt, így a második alkalommal nem fog vacsorázni ingyen :)

Miután áthaladt egy keskeny folyosón a falban, elment a kápolna Szent Ferenc. Van készen az esküvőre.

A ház közelében - egy mexikói temető „Híd Paradise”. Ez temető, persze, van hagyományok, nehéz elképzelni. Ők gyűjtötték sírkövek emberek a különböző korú, különböző szakmák. Van egy emlékmű formájában egy ágy, egy bányász súlyos - formájában természetes én kapuk, lépcsők. És mi díszített sírja a vízvezeték-szerelő! A temetőben 365 sírt (nap évente), 52 fok (hét év) a lépcsőn, és szintek 7 (napján). Természetesen a temetőben nincs jelen, de ez nem hoz létre egy sötét és nehéz hangulat, mint mi.

Miután látta a darabot, visszatértünk a strand az öböl, hogy pihenjen egy kicsit, és ússzon - még egy fél napot járni a hő nehéz. A strandon egy csomó ember is elég, de messze van a szélén. Éppen ellenkezőleg - egy bekerített medence a delfinekkel. Csak amikor hajóztunk, ők a képzés és látta közel és teljesen ingyenes (bár a hálón). Még a strandon italokat a „tál” az ananász. Pár órával ott voltunk, és ez volt a pihenés ideje már elindult abba az irányba, a színházban kerül sor a show.

Útközben láttunk egy kis lovasbemutató, mentünk a kápolnát Szűz Guadalupe. Nagyon szokatlan szobor tömör fából készül. A padok, „ül” híres emberek a Mexikói farostlemezből.

A második rész - a táncok különböző régióiban Mexikó. A végén volt más énekesek. Találkoztam a közönség lelkesen. Valószínűleg ezek nagyon népszerű a helyiek. Számunkra úgy tűnt, mintha a mexikóiak jött énekelni Joseph Kobzon. Ezért először elhagyta az amerikaiak, akik ültek mellettünk, majd követjük őket.
De mi van, hogy a parkolóban, és lefoglalt egy taxi nem probléma. Az árak rögzítettek, fizetni a pénztáros. Amíg a hotel taxi költsége 25 $. Elején a tizedik voltunk a szállodában.

Összefoglaló
1. Ne vegye Xcaret, mint valami kiemelkedő. Ez csak egy vidámpark egy kellemes családi nyaralás, anélkül, hogy a végletekig. Akkor nézze meg itt, és akkor nem fog csalódni.
2. Jobb többet költ, mint egy nap van, és két, annál is inkább, mivel a belépő a második napon értékesített kedvezményes áron. lehetetlen, hogy látogassa meg egy nap alatt, és ez nem éri meg.