Orosz halászhajó - horgászat történetek - Szórakozás - minden halászati ​​St. Petersburg - portál halászok

Van egy barátom. Németül. Német legtöbb, hogy sem egy fajtiszta, telivér, bár néhány leszármazottja van térd orosz emigránsok. Nagy halászati ​​szerelmes, olyan nagy, hogy mikor teszi a szót FISH állvány és elborult szemmel kezd nyáladzik. A neve Kurt. Találkoztunk vele Németországban volt szerencsém dolgozni ott a szerződés elején 90. orosz visszaélésszerű tudja, hogy a tökéletességet (én érdemem), orosz beszélt a szótárban.

És most azt akarta, hogy valahogy fogni a nagy hal. Nos, a hal elég, de ennyi már. Hal hogy van, de azért van, mert a méretük, az arányosság élt éveken keresztül a bölcsességet, hogy ez sokba kerül, hogy utolérjék az eljárás (mi nem beszélünk a halak súlya kevesebb font).

Elmentem, hogy adózzon az ismerős vadász. Dzyadok abban a korban, hogy még Napóleon talán emlékeznek, de mégis tudom őt, mindig vidám és prytok évek óta nem. Egész életében élt a folyón, és az összes nagy halat szinte tudja a nevét.

Szó, buborék asztal beszélgetés nagyapa. Nagyapa megtörölte a bajuszát, és azt mondta: - Kérem, több halat! Hívtam Kurt, jelentse be a örömhír.

Egy idő után jön. Tüskés, mint egy sündisznó tüskék rudak és lógott mindenféle harangok és a síp. Mi megy a nagyapja. Nagyapám egy csónakot. Nagy hajó, rovestnitsa nagyapja, de ugyanaz az erős és egészséges. Nagyapa úszik rajta, vagy hogyan fejezzük ki megy, ez így; Beletelik egy hosszú és tartós pole, állva az íj a hajó tapad az alján a pólus és IDEK hátulsó gazdaság pole. Ezt többször megismételjük, és amikor a hajó felgyorsul, akkor csak állni a far és a hatodik, a nagyapa kifejezett „sózták”. Az általa kezelt ezzel a hatodik fenomenális, és a hajó sebessége elég tisztességes.

Nos, megérkeztünk Kurt nagyapja, jön, mert meg kell mosni, és az acél drótkötelek beállítani. Kurt már „on poluspuschenyh` (német ő egy német, hogy ő volt, hogy) próbál létrehozni néhány saját megértés SUPERSNAST az SUPERRYBY. A nagyapa nézett, és azt mondta: - Dobd nafig! és hozta ki a fészer kötél vastag és ujjával horgok Hasonló rögzíteni a hordozót. Kurt szeme olyan lett, mint csészealjak, de a németek finom ember, aki nem. Akkor nagyapa játszadozott mindenféle supernauchnye csali és félre. Ott már volt érdekes számomra. Húzta a nagyapja régi Karamultuk és a helyszínen ukontrapupil pár Karkusha. Obsmoliv forrasztópisztoly, nagyapja szerelt őket a horgokat. Körülbelül egy méter távolságra a csali prisobachil néhány téglát. Tackle kész. Kurt egy kábulatban. Nagyapa kivonatok az istállóban egy pár kamera a teherautó, úgy a szivattyút, és mindezt gazdaság mozgatja a hajót. Kurt hallgatott, de a szeme beszél három. Terhelés a csónakban, a nagyapa az egyik szolga jelek azt állapítja meg, a folyó helyét, a hólyag, kötögetni őket a hajtómű és a dob mindent túlzásba, akkor nyugodtan beugrott a partra, és menjen haza. Kurt gondolta, nem tudtam volna, nagyapám is, ilyenkor már nagyon zavart.

A lényeg az este, enni patent és bainki. Reggel szünetek a folyó felett, a nagyapa tart. A gazdálkodási tevékenységet végző, és Kurt mindig ragaszkodik nagyapja kérdése van, aki elkapjuk. Nagyapa néma maradt. Este veszünk egy horgászbotot, és menjen fogni a halat. Kurt fogások szilárd keszeg súlya 4 £ a boldog és jelentette, hogy a legtöbb halat fogott. Fényképezett vele, ő megy, hogy kiadja a folyóba. Megfosztja őt hal. Törvénytisztelő Kurt, tudva, hogy megyünk enni halat fogott (ó, borzalom!) Licenc nélkül, és különben is, nem a múlt egészségügyi ellenőrzés jött a leírhatatlan rémület és remegő a térd várta, a `politsay`, felkészítve minket, hogy azonnal letartóztassák és elítélték. Reszketett, mielőtt az első italt, majd élvezettel upisyval grillezett durbincs és dicsérte nagyapja art.

Másnap reggel, a kamarák egyikébe, kiálló úszik a folyó közepén nem volt ott. Nagyapa gondatlanul zablestevshimi szemét dörzsölte a kezét, és azt mondta: Nos srácok, jó disznó megragadta, ilyen hosszú idő óta nem tettem lavlival. Szükséges, egy tégla Hóekék! Menjünk be a hajóba, Várj egy elkapjuk egy ellenség! Mi ugrik be a csónakba, a keresés elindításához. Minden nap körözött a folyó, szélesedő körökben, és a kamerák nem láthatók. Végül este nagyapja elfáradtam, és úgy döntött, hogy menjen a partra enni. Én is jött vele, horgászat horgászat, harapjon hotsa.

Kurt fedett szenvedély, úgy döntött, hogy folytatja a keresést én. Azt találtuk, hogy a fényképezőgépet közvetlenül előtte a hely, ahol jönnek után egy kiadós ebéd (vagy vacsora). Ő talált rá látszólag előtt a Efer és ezért minden további előadások tudtam nézni a pálya szélén. Tehát, Kurt látta a kamera, felúszik hozzá, és megragad a kötelet. Harcsa (mint kiderült, ő nagyon dühös), boldogtalan, hogy zavarják, azonnal rohan le, ezzel egyidejűleg húzza ki a csónakból Kurt, mint egy dugót egy üveg. Még mindig azt hiszi repülés, hogy a halak nem fog viccelni, ezért itt az ideje, hogy a láb. Hogy mi partján (a szélessége a Volga ezen a helyen 150 méter) úszott (vagy futott, a kutya tudja, hogy minden esetben, a verseny alatt, hogy nem merül a víz több mint derékig) 5 perc után, de azt hiszem, meghúzza világrekord . Továbbá, ez volt a kérdés, technika. Mikulás villant szomszéd megragadta lapátok beugrott a hajó és citrancs minden párban derül ki a hullám kamrából. Ki a vízből, ő nem kap, csak kötözték kötelet, és a kötelet akasztott az orr a hajó.

Mi a parton állt, és nézte, ahogy a harcsa tekercs nagyapja a folyón. Kurt elfelejtette átázott ruhákat, szeme, mint egy bagoly nézett rám, hogy nagyapám a csónakban, és folyamatosan érdeklődött: - Was ist das. Néha behelyezése: - A füge magának! Shabby nagyapja egy fél órát, harcsa fáradt és nagyapja lassan kezdett uralkodni a tengerparton. Megközelítette szomszéd, izgatta a hirtelen agility nagyapja uvoloknuvshego evező csónak. Csapatszállítás meggyőzni harcsa kijutni a tengerparton, nem tudtuk, mi volt, hogy indul a régi szomszéd Nivu'i húzza a halat vele. Húzzák. Pomeroy. 2metra 70 cm. Súly körülbelül 200 kg. Karalábé a kazánt. Champs. Farok a homokban hordoz. Kurt öröm csak csókjai, az összes film a kamera mozgott, minden testesíti meg ezt a harcsa próbáltam. Harcsa két láb kerületű Pobol, jól táplált, és a háttér, Kurt úgy néz ki, mint egy csirke. Nézek, szomszéd láncfűrész rohanó.

Harcsa faragni fordul megy. Kurt szinte sikoltva, karok terjed ki, védi a harcsa. Mat, mint egy részeg cipész vereschit és húz közelebb. Adott harcsa vágási kiadtuk vissza. És a nagyapja hagyja, hogy egy könnycsepp, azt mondta, mindkét látogatott ifjúkorában, nincs sok a Giants. Mosott Somovo kiadjuk a következő napon Kurt minden fényképezett, kezelésére minden nagyapja adta, és én töltöttem be nemetchiny teljes benyomásokat orosz halászhajó.