Mivel töltöttem a szilveszteri ünnepek (levél barátnője) trikki - tesztek a lányok

Az elején a karácsonyi ünnepek, I, családjával együtt, elment Spanyolországba.

Amikor megérkeztünk Spanyolországban, ahol hűvös volt.

Amint leszálltunk a vonatról, odajött hozzánk, amit a lány mondott és Képek. És ez azt jelentette: „Welcome”. Aztán odajött egy bácsi, és elvitt minket a hotel néven csokoládét.

Amikor beléptünk, láttunk egy nagyon nagy és egy nagy teremben. Kaptunk egy kulcsot a szobát a szállodában a 23-as szám található, amely a 7. emeleten.

Jó, hogy a szálloda volt a lift. Amikor bement a szobába, azt láttuk, hogy a falak a szobában kék volt, csak a falra részt vett egy nagy tükör, amelyben nézel, és megjegyezte, hogy mint te a farkas.

A következő napon, akkor fúrunk, és akkor ment anyjával az állatkertben. A jegy az állatkertbe volt 476. Az állatkertben első dolog, amit ráakad egy tigris, és elkezdte etetni húst.

De hamarosan haza kellett mennie, mert az utca piszkos volt és nyirkos.

És így töltöttem New Year kanikuly.I jól érzi magát, ha jön, mert akkor látogasson el mind a filmben, és a séta, és még a folyó!

A barátnője Valeria. 3

Az elején a karácsonyi ünnepek, I, családjával együtt, elment Japánba.

Amikor megérkezett Japánba, ahol napos volt.

Amint leszálltunk a helikopter, odajött hozzánk, és mi az a lány azt mondta, Hikari. És ez azt jelentette: „Welcome”. Aztán odajött egy bácsi, és elvitt minket a szállodába, az úgynevezett anime.

Amikor beléptünk, láttunk egy nagyon nagy és egy nagy teremben. Kaptunk egy kulcsot a szobát a szállodában a szám 5, amely található az 5. emeleten.

Jó, hogy a szálloda volt a lift. Amikor bement a szobába, azt láttuk, hogy a falak a szobában kék volt, csak a falon bemutatni egy kis tükör, amelyben nézel, és megjegyezte, hogy mint te, egy galamb.

A következő napon, szomorú voltál, és akkor ment anyjával az állatkertben. A jegy az állatkertbe volt 300. Az állatkertben első dolog, amit rábukkant egy galambot, és elkezdte etetni Szemjon.

De hamarosan haza kellett mennie, mert az utca napos volt.

És így töltöttem New Year kanikuly.I egyedül voltál, amikor jött, mert akkor is látogatják az erdő és a park, és még a strandon!

Ismerőse Lola.

Az elején a karácsonyi ünnepek, I, családjával együtt, elment Los Angeles.

Amikor megérkeztünk Los Angeles, ahol napos volt.

Amint leszálltunk a hajó, mentünk valami egy lány, és azt mondta: Szerelem. És ez azt jelentette: „Welcome”. Aztán odajött egy bácsi, és elvitt minket a hotel néven a család.

Amikor beléptünk, láttunk egy nagyon nagy és egy nagy teremben. Kaptunk egy kulcsot a szobát a szállodában szám 28. Ez volt a 27. emeleten.

Jó, hogy a szálloda volt a lift. Amikor bement a szobába, azt láttuk, hogy a falak a szobában kék volt, csak a falra részt vett egy nagy tükör, amelyben nézel, és megjegyezte, hogy mint te egy oroszlán.

A következő napon, amikor jól érzik magukat, és akkor ment anyjával az állatkertben. A jegy az állatkertbe volt 16. Az állatkert első dolog, amit ráakad egy oroszlán, és elkezdte etetni húst.

De hamarosan haza kellett mennie, mert az utca volt szeles.

És így töltöttem New Year kanikuly.I csodálatos voltál, amikor jött, mert akkor nézze meg mind a McDonald és a park, és még a filmben!