Magyarország - magyar légitársaság - „✈dostoynaya cég! ✈ repülőgép nem új, de a profik meghaladják

Nos, én kezdődik az a tény, hogy én repülni nagyon gyakran. Három évig dolgozott az egyik helyi AK (nem írok, mi az), akkor mi a járatot tudom, kívül és belül! De érdekes volt látni a munkát a kollégák, hogy egy utas, és nem dolgozik)))) De a barátom volt, egy síkban az első alkalommal! És neki ez nagyon izgalmas volt! Általában nem számít, hogy pontosan melyik légitársaságot kell repülni, de nem akarta, hogy charter. (U ac Magyarországon vannak rendszeres és charterjáratok, ez a „lánya” Aeroflot) Vettünk egy túra Thaiföldön a sziget Phuket egy utazási iroda. Nekem úgy tűnt, hogy nem lenne olcsóbb - jegyet Phuket költsége 60 ezer! (És mi van a jegy (repülés, hotel és reggeli) után 78,000!)

Indulás a repülőtér volt Vnukovo.My előre tudta, melyik cég fog repülni minden síkon. Csak regisztráljon online. nagyon kényelmes szolgáltatás a repülőtér meglehetősen kihalt, mi volt egy falatot Mu-Mu indulás előtt. Gyorsan ellenőrizte és letette a csomagtér, mi volt egy zsák két (mielőtt ez a film becsomagolt bőrönd!) Aztán eltelt ellenőrzése, a vám- és körbejárta a vámmentes üzletekben.

kaputól volt az egész teletrap - megint nem minden vállalat engedheti meg magának azt. De ez egy nagyon kényelmes és gyors (repülőgépek kapacitása 522 fő!) A gépen néhány szalonok, a második emeleten van egy business class. Ültünk a gazdaság - a szék az ablak és a következő. Székek kerültek a program keretében 3-4-3. de mellettünk senki ült (stewardess utasszállító átültetett tőlünk, mint a család egyedül ült, a rövid, mi nagyon szerencsések voltunk)

Italok állnak rendelkezésre közül lehet választani - a víz, kóla, Sprite, narancslé. Élelmiszer választást nem három, hanem csak két közül lehet választani. (Hal vagy csirke) kétszer etettük itatni frissítők kétszer ugyanaz, valamint tea / kávéfőző is. (A repülőgép káros inni tea vagy kávé, gyümölcslé és a különböző üdítőitalok - jobb inni csak vizet gáz nélkül!) Eszem sokat, bár én nem igazán szeretem a repülőgép élelmiszerek (a munka általában nem esznek a jármű-food) halat ettem mindkét alkalommal, de a mártír csirke. Csatolt fotókat. Így volt ez a vaj és zsemle, édes sütemény, három cassole egymástól. De megint az élelmiszer nem nagyon finom, és nincs semmi különös. Bár nem voltunk elégedettek.

Utaskísérők mosolyogtak és szép udvariasan válaszol a kérdésekre. De most, hogy a kihívások a szalon szinte senki sem ment. És mi okozza nekik sokat és gyakran és a hang bosszantó! (És a repülés volt éjszaka!)

Szintén a fedélzeten volt egy kereskedelmi - katalógusok, lehetett választani maguknak, mi van és az élelmiszer, és a kozmetikumok, parfümök és egyéb dolgok.

Utaskísérők tett megjegyzéseket az utasok, akik ittak alkoholt vámmentes. A gépen nem megengedett a dohányzás és az alkoholt inni - Teljes mértékben szimpatizálnak ezzel a harcot a fedélzeten nincs szükség.

Indulás volt reggel hét helyi ez nem elég kényelmes, akkor nem kap elég alvás. mivel állt 02:00 nochi.No megérkezése után Moszkvában ismét délután, ami kényelmes. A repülő egy kétszintes, és teljes, mint az első alkalommal! Mi aggódtak, hogy mi palánták, hogy regisztrálja magát az interneten, mi nem voltunk képesek erre. De szerencsénk volt - voltunk az elsők között, aki aláírta a repülőtéren (queue regisztrációs egyszerűen félelmetes!) Ültünk újra az ablakon, és ott van, de a másik oldalon, és a konyha mellett.

Élelmiszer megint nem olyan forró - és szerény lanchik cassole. Volt egy választás csak két - a csirke és a hús (és a második alkalommal a hal és marhahús), de a hús át nekünk)) nem kritikus a számomra. (És valóban, sok utas elégedett a botrány, mert ez, ha nem tudom) Italok ugyanazok voltak. mint az első repülés.