Bulgária, g

Bulgária, Varna városa. Orvosi Egyetem "Prof. Dr. Paraskev Stoyanov"

# 1042, az első klinikai gyakornokok és gyakornokok lehetőséget kaptak arra, hogy részt vegyenek egy nyári szakmai gyakorlaton külföldön.

Ha kételkedtem benne, nem hagyhattam ki ezt a lehetőséget. Megkaptam a lehetőséget, hogy gyakornokot tartson az Orvostudományi Egyetem Klinikáján # 1042; sajnos, sajnos, amikor nem érhettem el a szentpétervári csoporttal.

# 1042; mély hálámat fejezem ki a Szovjetunió Nemzetközi Kapcsolatok Tanszékének (1043); II Mechnikov és az Orvosi Egyetem Nemzetközi Kapcsolatok Tanszéke "Prof. # 1044; -p P. Stoyanov "a feltüntetett érzékenységért és megértésért, amelynek köszönhetően végül bejöttem. # 1042; arna.

Érkezéskor # 1042; arna köszöntötte az egyetem vezetője, a hostel felé vezető úton, egy mini kirándulást adott, utasításokat adott.

A hostel is található, 15 percre az egyetemi kórház, mintegy 40 perc a tengerparti sétányon.

A szobák három, zuhanyzóval és WC-vel vannak felszerelve a szobában (hatalmas plusz az erkélyek és kilátás a 17. emeletről).

Konyha a padlón (van egy vízforraló, mikrohullámú sütő, sütő és elektromos tűzhely). A földszinten található étkező, edzőterem.

# 1041; Napi 2 alkalommal szervezett ételek, reggeli és ebéd, fix órákban.

Az első két nap ismertté vált a kórházzal, annak osztályával. Harmadik napon küldtek el # 1042, a gyermekgyógyászati ​​osztály, a pulmonológiai, gasztroenterológiai és neurológiai profilkészítés. A képzés 08.00 és 14.00 óra között zajlott le.

Dolgoztam együtt két orvos - egy gasztroenterológus, Assoc. M. # 1043, Eorgiev és a pulmonologist, vr. P. Hristov. A kommunikáció angolul történt.

A képzés során sikerült több beteget látni, összehasonlítani a betegek kezelésével és kezelésével kapcsolatos megközelítéseimet, tanulni sok új ismeretanyaggal, nagyon érdekes emberekkel találkozni.

A legtöbb esetben a bolgár hallgatóknak szabadidejüket töltöttük, a hétvégi kirándulások idején # 1042, finom Preslav, Nessebar, városnézés a városban # 1042; arna.

# 1042; Általában elmondhatom, hogy az utazás nagyon gazdag volt, fényes és emlékezetes. Ezek az emlékek maradnak velem az életért.

Én gyakoroltam # 1041, ollnitsa "Saint Marina" a város # 1042; arna. Miután megérkeztünk a repülőtérre, találkoztunk, és elvittük a szállóba,

amely mind a kórház, mind az egyetem 20 perces sétával elérhető. Akkor a diákok # 1042; UZ rövid bemutatót adott a városnak, bemutatva a jövőben szükséges útvonalakat, pénzváltókat és látnivalókat.

Másnap találkoztunk Kostadinova T. professzorral - a nemzetközi kapcsolatokért felelős rektorral

Orvosi Egyetem # 1042, arna és kollégái, akik ismerkedtek velünk az ütemtervvel és más szervezési kérdésekkel.

Ezt követően elmentünk a kórházba, ahol bemutattuk a laboratórium eszközeit, néhány eszköz működési elveit.

Aztán találkoztunk a gyakorlatunk vezetőjével - # 1041; ranimir Kanazirev, aki megmutatta nekünk a képzési szimulátor központot.

Kedd óta kezdődik a képzési orvosi gyakorlat. Miután a reggelit a hostel étterme szolgáltatta, elindultunk a kórházba, ahol az első héten a kardiológiai osztályhoz kerültünk. A tanszék vezetője, Yoto Yotov professzor volt a kurátora.

Ő vezetett bennünket, hogy az ágak szerkezetének látható és elmagyarázta nekünk a különböző szív-betegségek példáján betegek és az EKG is megmutatta echokardiográfia, kerékpár ergometria és coronarográfia.

Gyakorlat után visszatértünk a hostelbe ebédre, majd szabad idődet kaptunk.

# 1042; Az első hét szombatán kirándulni kezdtünk A Nagy Preslav, amelyet az egyetem szervezett # 1042; arna, ami nagyon érdekes volt.

Hétfőn a második héten a koloproktológia sebészi osztályába kerültünk. A műtét során mind a műtőben, mind a távoli vizualizáció segítségével figyeltük a műtétet, amelyet a műtőteremben és a tanteremben lévő monitor rovására végeztünk. Nagy benyomást tett rám a laparoszkópos képzés # 1105;

amennyire csak lehet.

# 1042; Ebéd után pénteken találkoztunk az Orvosi Egyetem Orvosi Karának dékánjával # 1042; arna, aki gyakorlati bizonyítványt adott nekünk.

2 hétig Értékes tapasztalatot szereztem az arnában. Először is lehetőségem volt beszélni olyan orvosokkal, akik készek megosztani ismereteiket és készségeiket.

# 1042; másodszor, nagyszerű lehetőséget kaptam az angol nyelv gyakorlására.

Szeretnék köszönetet mondani a Northwest Territory # 1043 nemzetközi osztályának munkatársainak; II Mechnikov és az Orvostudományi Egyetem # 1042, arna,

valamint Petrova Natalia Nikolaevna, aki az utazás során kísért minket egy kiváló szervezetért,

hogy kiváló lehetőséget adtak nekünk a külföldi gyakorlatok átadására.

# 1042; Az első hét folyamán gyakoroltam a közegészséget és a közegészséget. Ismertem az egész ország egészségügyi szerkezetét, elemeztem a bemutatott mutatókat. Látogattam egy poliklinikát, egy árvaházat, egy ápoló otthonot, egy privát pékséget. # 1042; A hétvégét kollektív kirándulás szervezte # 1042, a finom Prezl. A gyakorlat többi részét a transzlációs orvostudomány központjában lévő St. Mary's Hospitalben tartották. Megismerkedtem a központ munkamódszereivel. # 1042: minden eszköz az áramlás-citoméria és a pcr-real-time elvének megfelelően működik. Vannak helyiségek a minta előkészítéséhez, a minta előkészítéséhez, egy helyiség transzfúzióhoz alakított elemekhez, valamint egy fagyasztóhoz. A központ fő tevékenysége a leukémia és rosszindulatú daganatok modern módszereinek diagnosztikája és létrehozása. Gyakorlati készségeket szerzett: PCR-t állított fel, mintaelőkészítést, eredményeket ért el a kapott adatok alapján, fluoreszkáló mikroszkóppal.

Két csoportra osztottunk: általános orvostanhallgatókat és közegészségügyi tanulmányokat folytató hallgatókat, akiket gyakoroltam.

Két hét múlva bevezettük az egészséget Bulgária # 1041.

Tanultunk az egyetemen, elmentünk a Szent Mária Kórházba, a # 1042; arna, a táplálkozási osztály, a Vöröskereszt, az orvosi egyetem.

Örömmel látogattam meg a turnét is A Nagy Preslav, amelyet az Egyetem szervezett.

# 1042; arna - csodálatos város, kedves és szimpatikus emberekkel.

# 1041 Köszönet mindenkinek a város tanárainak, diákainak és lakóinak, akik mindig készen álltak nekünk segíteni!

# 1042; nap adj # 1105; hogy mi fogadták tartózkodás egy hostel, etetni, megmutatta a város központjában, egy pár a fő utcán, a helyét a főépület Orvostudományi Egyetem, a ízesítjük a szükséges információkat tömegközlekedés, taxi stb top

Minden nap # 1105; m. Sun # 1105; erősebb a fejemben, gondolta: "Mennyivel érdekesebb gyakorlatunk van, az MPF diákjai". Természetesen ebéd közben információt cseréltünk kollégákkal, a "humán gyógyszer" csoport tagjaival. És nagyon tetszett a gyakorlat, ahol az orvosok, amelyhez csatolták, nem beszél angolul vagy oroszul, csak bolgár, és ennek megfelelően, érthető volt csak egy kis része a betegek tájékoztatása és szükséges tevékenységek vezetni. # 1042; az idő mind a Regionális Egészségügyi Felügyelőségben, mind a város polgármester-helyettesében # 1042, arna az egészségügy területén, valamint az Orvosi Egyetem Orvosi Főiskola, a gyermekek poliklinikája stb. és hasonlók. És ez csak két hét gyakorlat.

# 1041, minden bizonnyal a fő következtetés a magatartás két hét alatt # 1042; arn, amelyet a következő diák-gyakornokok cseréjére szeretnék továbbadni, ez - használd a lehetőséget, hogy megtudd más országok egészségügyi rendszerét (ez nem fenntartás, mert a rendszer Bulgária egységes az egész Európai Unióban).

A gyakorlatom első hetét tartották CC Saint Marina, a családi orvos, Dr. Petya Sbeva és Anna Usheva nővér.

Szerencsés véletlen egyaránt, mindkettőnk kurátorai kiváló oroszul beszéltek, így gyakorlatom azonnal egyszerűvé és érthetővé vált. Ott mutatkoztam be az egészségügyi rendszerbe Bulgária, e # 1105; a gazdasági modell és a járóbeteg-ellátás színvonala.

# 1042, a második hét a St. Marina kórházban ment át a mellkasi sebészet osztályán. Gyakran sikerült működni, sokat tudtam magamról, sokszor orvosokkal kerestem a kereket, úgyhogy képesek voltak megismerni a kórház betegeinek vizsgálatára és kezelésére vonatkozó eljárást.

Nos, a szabadidőhöz hasonlóan, az üdülővárosban alkalmazott gyakorlatnak előnyei vannak: nap, sok nap, néha túl sok, a tenger, és az orosz színvonalú szórakoztatási színvonal.

Nagyon melegen és vendégszeretettel fogadtuk. Miután letelepedtünk a hostelben, elmentünk az Orvosi Egyetemhez "Prof. Dr. Paraskev Stoyanov »,

ahol bemutattuk a történelmet és a jelenlegi eszközt. Másnap mentünk a "Saint Marina" kórházba.

Fürdőzés után egy héttel a terápiás osztályon, azt vezették be, hogy a háziorvos mutatott aktivitás laboratóriumi és hagyjuk végre valami manipuláció, beleértve a vért a beteg a tanulmány a biokémiai és mikroszkópos vizsgálata vizeletben.

A sebészeti gyakorlatot a mellkasi sebészet tanszékén végezték. Ott ismerkedtünk meg a páciens kórelőzményével.

Néhány műtéten is jelen voltak: tüdőbiopszia, mastectomia vezetése.

# 1042; Általában a gyakorlat hatékonynak bizonyult. Sikerült felmérni az orvosok és felszerelések képzettségi szintjét, ismerkedni a kórház csodálatos munkatársaival és csodálni a szépségeket # 1042; arn.

Az én gyakorlataim az egyetem diverzifikált "Saint Marina" kórházában zajlottak, # 1042; arna, az északkeleti legnagyobb tanácsadó és diagnosztikai központjában Bulgária # 1041. # 1041, a ovnitsa 1080 ágyhoz van tervezve, felszerelve a klinikai laboratóriumokban, diagnosztikai helyiségekben, műtőhelyiségekben lévő legújabb felszerelésekkel.

# 1042; # 1041, a bolgárság nagyon meleg fogadtatásra talált számunkra, minden vendéglátóhellyel rendelkezett. Gyermekek az Orvostudományi Egyetem hallgatói tanácsa közül # 1042; arna egy kirándulást szervezett a város körül, hogy jobban tudjuk irányítani magunkat. Aneta # 1044; okov (nemzetközi kapcsolatok osztálya) a kórház és az orvosi egyetem körútja. A befogadó ország kirándulásra vitt minket # 1041 A fiú.

A gyakorlat első hetében a sebészi osztályon került sor, a második a reumatológia, a nephrológia és a belső betegségek osztályán. # 1041; olshe benyomások kaptam egy elhaladó sebészeti gyakorlatban, ahol tudtam, hogy nézze először az ilyen műveletek splenectomián bal oldali hemicolectomy biopsziát a lágyéki nyirokcsomók. A műtét után, megbeszéltük a beteg és megbeszéléseket különböző témakörökben (dohányzás, mint kockázati tényező a tüdőrák, a születési ráta, halálozási arány Bulgária, Oroszország, Anglia, stb.).

# 1042; orvosi egyetem "prof. # 1044; p Paraschiv Stoyanov „tudtuk, hogy nézze meg a 3D-anatómiai osztályban, ahol voltunk látható 3D-elrendezés az agy, és a büszkeség az egyetem - 2 fő csontváz csontjai gyűjtöttünk a csontok 1. és 7. csontvázak újszülött magzatok 4-től 9 hónap.

A gyakorlati bizonyítványok átadása után értékes kapcsolatot cseréltünk az egyetem, az SSS és a hallgatói hallgatók hallgatóival. Terveket tervezünk együtt dolgozni.

A reumatológiai osztályon megismerkedtünk a tanszék eszközével, biztonsági óvintézkedéseket kaptunk. Ott beszéltünk a betegekkel, összegyűjtöttük az anamnézist, követtük az orvosok és ápolók munkáját. # 1041; Olee, amely felelős a mi gyakorlatunkban a tanszéken, doktor Krisztus egyeztetett kollégáikkal az osztály Nefrológiai és Belgyógyászati, azzal az eredménnyel, hogy képesek voltunk, hogy ott.

Nem volt probléma a közlekedéssel, mivel a városi buszos utazás nagyon olcsó volt, és a kórház 10 percnyi sétára volt az egyetemtől. Az egyetem ingyenes étkezést adott nekünk naponta egyszer az egészségügyi intézmény étkezőjében, ahol nagyon tápláltunk és finom volt. Szintén közel a hostel voltak jó és olcsó éttermek, szupermarket, élelmiszerbolt. A helyi lakossággal való kommunikáció egyszerű volt, sokan voltak # 1041, a bolgárok ismerik az orosz nyelvet. Angolul beszéltek többnyire orvosokkal.

A gyakorlatból való nyomtatás a legjobb maradt. # 1041 Biztosan meleg fogadtatást kaptunk. Nagyon meglepődtünk egy ilyen jó és barátságos hozzáállás a bolgár kollégáktól. Az orvostudományi egyetem hallgatói tanácsaival folytatott kapcsolattartást cseréltük # 1042; arn, megvitatták a további együttműködési lehetőségeket (például jelentések készítése az egyetemeken az SSS-ben való beszélgetés céljából).

Ha hibát talál a szövegben, jelölje ki, majd nyomja meg a Ctrl + Enter billentyűt