Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

Hello mindenkinek, kedvesem! Tudod, a Red Glade-ben tett utazás az emlékezetek fényes foltja a többi szomorú sötét benyomások között. Ha meglátogatod ezt a helyet, mindent elborulhatsz rosszul: egy piszkos tenger, rongyos lakástulajdonosok és más "élvezetek". Hadd mondjak el neked, hogy mennyire szerettem Rosa Khutorról. Hát akkor.

Csak szeretném megemlíteni, hogy mi volt a Krasznaja Polyana mint egy közönséges kíváncsi turisták, hogy nem lovas, egy lejtőn, nem vállal semmilyen bérleti berendezések. Csak sétálni. És ezen a számon nem mondhatok semmit fontosnak.

És még egyszer, nem szabad összekeverni még egyszer, "Krasnaya Polyana" és a "Rose Farm" - ez ugyanaz a hely. Csak a "Krasnaya Polyana" egy régi név. Aztán építettek egy modern sípályát, és ezt a "Rose Farm" -nak hívták.

Hogyan juthat el az üdülőhelyre

1. Autóval

Biztos vagyok benne, hogy az utak egyszerűen kiválóak. Parkolás: 1 óra - ingyen, 2 óra - 100 rubel, 4 óra - 200 rubel, nap - 300 rubel.

2. Buszon

Adler minden 30 percben, a vasútállomás és a repülőtér a busz száma 105. De mi ez a fajta szállítás nem tekinthetők, hiszen remek horgot és egy régóta fennálló forgalmi dugók.

3. Vonattal

Úgy döntöttünk, hogy elhagyjuk az autót az állomás parkolójában, és a vonatra váltunk.

Ez több okból történt. Először pihenni akarunk az autóból. Másrészt az életemben legalább egyszer szükség volt egy vonatra, ahol a férjem részt vesz.

Az Adler-i vasútállomás parkolója a méretével együtt lenyűgözi, de azon a napon bezárt. Nyilvánvaló, hogy nagyobb események hiányában a parkolás nem működik. De egy biztonsági őr védett minket, aki egy zárt parkolóban volt, azt javasolta, hogy gondoskodjon az autóról egy szimbolikus 100 rubel után.

Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

Általában hosszabb ideig sodortuk a fejünket, aztán megpróbáltunk pénztárcsákat találni. Sikertelen keresések után úgy döntöttek, hogy megkérdezik az asszonyt a forgótáblák közelében, ahol vannak. És akkor történt valami, amit nem vártam, srácok.

Elfelejtett minket a jegyen, és azt mondta, hogy a vonat már a platformon van, hamarosan elindul, és sietnünk kell (.).

Igen, így jegy nélkül, először mentünk a Fecskebe.

Valójában ebben a pillanatban nagyon szerencsések voltunk, hiszen a vonatok Rosa Khutor 1,5 és 2 óra között indulnak, és naponta csak 5 járatot végeznek.

Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

Azaz, ha elkésünk, meg kellett várni a következő 2:00 és indulási időt járni a Rosa Khutor továbbra is nagyon malo.Krome, ha nincs ideje, hogy jegyet az indulás előtt a vonat, akkor hagyja, de meg kell fizetni a viteldíjat ugyanazon forgótárcsák kimeneténél. A jegeket a vonat beszállása és kilépéskor ellenõrizzük, ezért tartsuk meg a menetjegyet az utazás végéig.

És igen, a jegy ára személyenként 68 rubel.

Kijött az állomáson, a Rosa farmon, azonnal egy szabad buszon ültünk, ami 2 percig vezetett a faluba.

Rosa Khutor falu

Nem hiszem, hogy ilyen szépség csak pár év alatt épülhet a hegyekbe. Őszintén szólva meglepődtem.

Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

Minden: a szállodák és a kávézók, a járdák és a kerékpárutak nagyon méltóságteljesek. A szemem láttára egyszerűen nem volt semmi.

És még az épület stílusát is nagyon sikeresen választották meg, véleményem szerint erre a helyre harmonikusnak tűnik.

Még csak sétálni ezen a helyen egy csodálatos élvezet, srácok.

Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

De tegyük meg, mi volt az út.

Mássz fel a hegy tetejére

Itt van a jegy:

Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

És ez a kilátás a kabinból:

A kabinok, egyébként, nagyon jól átgondolták: a fűtés belsejében kis ablakok nyílnak. Külső felszerelésre különleges zsebek vannak.

A hegy tetejére 3 felvonó van, vagyis 2 megálló van a speciális helyszíneken. Mindegyiknek van egy csomó érdekes dolog, sétálhat és érdekes képeket készíthet ;-).

Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

Az első állomás és egy kis falu.

Itt 200 rubel emlékérmét vásárolhat:

Ez a liftsor újból épült, a régi mellett. És egy másik csúcshoz vezet, magasabb és hidegebb, mint korábban. És akkor, ha tudnám mászni a csúcsra szandálban, szoknyában és egy kicsit meleg, de ezúttal van az a hely, ahol a hó térdig. Tehát ne felejtsd el a meleg dolgokat.

Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

A tetején egy kicsit hűvös, de hihetetlenül szép. Ott, mellette van egy kávézó, melegedhet.

Visszafordulva mindent, amit a magasságból egy éles cseppről lehetett építeni, lefektettem. Néhány órával később elment.

Tó a hegyekben

Amikor lejöttünk, elmentünk sétálni. Az első dolog, ami felkeltette a figyelmünket egy magasságban, egy tó, hihetetlen színű vízzel.

Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

Fél óra múlva majdnem megfagyott a füleink, és most készen álltunk úszni. Itt, mindennek van szüksége.

Szóval ne felejts el egy fürdőruhát csak abban az esetben!

Hol lehet enni

A Krasnaya Polyana területén számos üzlet, kávézó és még egy élelmiszerüzlet is található az utca végén. Az árak vannak, persze, nem lehet alacsony, és nem hiszem, hogy a helyi kávézóban meglepetést okozhatnak néhány speciális, ínyenc ételeket egy szerény díjat. Úgy döntöttünk, hogy megyünk az ellenőrzött ösvényen, és elmentünk az makdakba. Itt jön a nap, amikor mindenütt szívesen dicsérni a gyorsételt.

Aztán elmentünk egy hosszú séta a faluba, és még az állomáshoz is járkáltunk. By the way, nézd meg a Gazprom rezidenciáját, ez biztos, hogy "az álmok valóra válnak", még saját magukkal is rendelkeznek.

Egy kirándulás egy vörös glade fürdés a hegyekben

Annak érdekében, hogy őszinte legyek, a Rosa Khutor-i utazástól általában azt akartuk megtagadni, hogy a helyi földesurakkal és másokkal való találkozás után annyira megromlott a benyomás.

És nagyon boldogok vagyunk, hogy úgy döntöttünk, hogy elmegyünk egy útra, sok élénk benyomást keltettünk. A Rose-farm egy csodálatos hely, nagyon szép és modern. Ezért azt tanácsolom mindenkinek, hogy látogassa meg.

Ez egy történet, kedves barátaim. Nagyon remélem, hogy tetszett neked, és ott meglátogatsz. Szerintem érdekel:

És van mindennek a mai napig, köszönöm a figyelmet. Élvezze a nyaralását és búcsút!