A járatról: Moszkva - München - Cancun

Ebben a bejegyzésben elmondom, hogyan jutottunk el Cancunba, és milyen más lehetőségek állnak rendelkezésre ahhoz, hogy magunkhoz jussunk.
Kezdetben Moszkvából eredetileg variánsokat kerestünk, mivel a minszki árak valóban "harapanak". A repülés nagyon hosszú, és az Atalantikon keresztül, így minden nagyon rögtön nagyon drága, de még mindig kellemes lehetőségeket talál.

Őszintén szólva, egészen az utolsóig vártunk néhány intézkedést és értékesítést a Moszkvától Cancunig tartó közvetlen járatokra. De a szükséges időpontok nem voltak semmi, bár minden nagyon reális, más időpontokban meglehetősen kedvező áron találkoztunk. Közvetlenül Moszkvából Cancunba, a Transaero repül. Azonban most olvastam a honlapjukon, hogy a megnövekedett utazási idő 13-18 óra, repül a gép közvetlenül Punta Cana (Dominikai Köztársaság), majd Cancunban. Nagyon kedvező árakat találhat Moszkvából Cancunba, de New York-i átutalással, de ezzel a lehetőséggel tranzitvízumra van szüksége az Egyesült Államokba.
Egy másik lehetőség az, hogy Cancunba érkezzünk, ez egy európai átutalással jár, ha van egy átszelő zóna a repülőtéren, akkor nem lesz szükség Schengeni vízumra. Miért választottuk ezt a lehetőséget Münchenben történő átutalással, és az átadás kellemesnek tűnt számunkra, mivel Schengen-vízummal rendelkezünk.
Egyszerre meg fogom mondani, hogy ha meg szeretné vásárolni a jegyet oda-vissza, akkor is lehet menteni is.
Mielőtt München repültünk S7 Airlines, minden nagyon, poggyász regisztráltunk előtt közvetlenül Cancun, a repülőtéri személyzet a recepción a légitársaság nagyon kedvesek voltak, megkérdezte, hol repülünk, végzett a bárban, azonnal azt mondta, hogy a csomagjainkat biztos, hogy megfelelően regisztráljon Cancun. A repülés rövid és egyszerű. Aztán vártuk, mint 19 órán át a müncheni ... Ez sok, még a repülés Cancun adott nekünk könnyebb, mint a 19 óra. Münchenben úgy döntöttünk, hogy sétálunk a városban. A repülőtérről a városba vannak városi elektromos vonatok, nagyon kényelmes.

Őszintén szólva, nem hittem az utolsó pillanatig, amikor egy ilyen hosszú utazásról döntöttünk, még akkor is, ha a jegyeket már megvették. És ezért nem voltam hajlandó egy müncheni kirándulásra, hogy hova menjek, bár ez az egyetlen dolog, amit a férjem bízott velem. De nem ... megtévesztem, még mindig lakást keresek. Ezért mentünk a központba, megnéztük a gyönyörű katedrálisokat, épületeket, a város központját, még csak nem is tudták, mi volt. Már megérkezésem után mindent megtaláltam, amit láttam. Általában München első benyomása jó, a városközpont gyönyörű, a hangulat kellemes, de minden nagyon drága. És valahogy Számítottam rá, hogy tisztább, mentünk keresztül a város szélén, és ott volt a sok szemetet, de ez lehet a tél, rosszabb, mint a nyár, mi is nem „olyan meleg”, amint a hó elolvad Minszkben.

Szent Mihály-templom és Bajor királya Ludwig II

A város központja Marienplatz

A város központi téréhez közeledve a helyi piactérhez, olyan sok szép dolog van.

A járatról Moszkva - München - Cancun - utazási jegyzetek

Tehát 6-7 órát öltünk meg. A hátralévő idő, amit a repülőtéren töltöttünk. Bár én fel magad a valamit, ami nehéz lesz várni, de nagyon nehéz volt ... A fennmaradó idő repült egyenesen jól, nagyon lassan ... és 23,00-4,00, és általában senki nem volt a repülőtéren, csak egy pár, hogy csak az ilyen turisták, mint mi. 4.00 után, amikor a személyzet elkezdett húzni, könnyebb volt várni.