Tesla tekercsek építéshez

Tudod, hogy idegenek jöttek hozzánk? Viccesnek hangzik, de valamilyen oknál fogva, amikor megnézzük a Tesla tekercset a külvárosokban, nem messze Istrától, ez a fajta társulás merül fel. Az okos és megértő emberek azt mondják, hogy ilyen profán és teljesen tudatlan emberek ebben a kérdésben. Tehát így vagyunk.
Miután az interneten felfoghatatlan tárgyak fényképeit láttam, személyesen lőttem rá. És az egyik szombatnapon megkerestük őket. A térképen úgy tűnt, mintha minden egyszerű lenne, sőt nem tudtunk fordulni hozzájuk. Ezért csak elhagytuk a kocsit az úton, és először lépett be a nyitott kapukba, és úgy tűnt, pontosan ott van.
Egyértelmű volt, hogy itt volt egyszer egy út a lemezeket, de most már minden gazos és a fű, hogy néha csak a tányér lábai érzés, tudod, hogy megy az úton.
Jött először az érthetetlen konstrukció: egy nagy kör alakú lyukat a széleket betonfalak, és ez olyasmi, mint egy törött létra vagy szárító, de nagyon nagy.

Tesla tekercsek építéshez

Először úgy döntöttek, hogy nem érdekli, és az út körül jártak.
Az erdőbe mélyedtünk. Az irányt a navigátor tartotta, így a szélvédőn keresztül előretörődtek (vissza könnyen visszatértek az erdei ösvényre). Nehézséggel eljutunk a kerítésig, a fákon keresztül az utazás végső célja jól látható.

Személy szerint én tekercsek okoznak egyértelmű kapcsolatot az idegenek.

A kerítésen haladunk.

Tíz méterrel később látunk egy lyukat a kerítésen, és csodálatos módon bent vagyunk.

Soha nem engedtem el egy darabig a tekercset. Fantasztikus.

Tesla tekercsek építéshez

Az utazás előtt láttam egy filmet a tekercsekről, tudom, hogy inaktívak, de még mindig nem voltam könnyű mellettük. Különösen tudva, hogy a kerítésen keresztül mászunk.

Ugyanúgy megyünk körülöttük. A telepítés kb. Öt emelet magas, futurisztikus nézet,

mi mást kell csodálnod. Nem messze az első legnagyobb telepítéstől, kisebb, másodszor van, de nem megyünk hozzá.

Tesla tekercsek építéshez

Ott hallani kutyák ugat és az emberek járnak, van egy őr a helyszínen.
A komplexumban van egy olyan létesítmény is, amely villámokat generál. Azt mondják, hogy akár 150 méteres villámcsapást is kaphat.

A szovjet idők folyamán tanulmányozták, hogyan működik a villám, például a repülőgépen.

A telepítés után többször is végigfestettük, miután fényképeztük a kitöltést, visszamegyünk egy kiskapuk és egy normális út mentén.

Tesla tekercsek építéshez

Úgy döntenünk, hogy közelebb kerülünk a szárítóhoz.
Már otthon az interneten, azt olvastam, hogy a kerek gödör az alapja a kupola, hogy a Power Institute épített itt a titkos tesztek. De az építőiparban valami baj van, és a kupola már összeomlott, teljesen épített. Már nagyon régen, 1985-ben. Maga a kupolából nem maradt más, csak egy alapozás és egy telepítés az impulzusok szimulálására.

A telepítés nyilvánvalóan azért működik, mert mihelyt nagyon közel álltunk hozzá, elkezdtük esküszöm, hogy mászunk, ahol nem szükséges. Mivel úgy tűnik, hogy mindent megvizsgáltak, úgy döntöttünk, hogy nem csatlakozunk a polemikához és egyszerűen visszavonulunk.
"Az idegen kirándulás" nagyon informatív és érdekes volt. Itt minden bizonnyal érdemes elmenni a gyerekekkel - iskolásokkal, de jobb, ha át kell menni a biztonságon és engedélyt kérni, hogy sétáljanak. Azt mondják, hogy örömmel töltik el a mini kirándulások szinte semmit.

Tesla tekercsek építéshez

Hogyan találhatunk Tesla tekercseket Istrának?