Marina öböl homok éjszaka Szingapúr, lásd a világot

Hát igen! Látva a gyönyörű kerteket óriási óriási fákkal. egy kis könnyeim az ilyen szépségtől és érzelmektől, amelyek túltelenek voltak, a jól ismert Marina Bay Sands szállodához mentünk.

Kezdetben, amikor Szingapúrba terveztük, a tervek nemcsak a szálloda megfigyelő fedélzetére emelkedtek, hanem azért, hogy meglátogassák a fő vonzerejét - a medence a tetőn. a mérete 150.000 négyzetméter! Annak érdekében, hogy ott csak egy lehetőség - vásárolni szállást ebben a szállodában, nincs más lehetőség. A családi tanácsadóval folytatott konzultációt követően úgy döntöttek, hogy megéri (ilyen módon sétálni, élni, stb.), És elhatározta, hogy előzetesen egy éjszakát foglal a szállodában, még Baliból is.

Nézd meg a szingapúri éjszakát a Hotel Marina Bay tetejétől

Marina öböl homok éjszaka Szingapúr, lásd a világot

Modern és stílusos - így várták, hogy látom!

Ahhoz, hogy eljusson a megfigyelő öbölbe a Marina Bay Sands-be, át kell mennie a szálloda egész lobbyjára a harmadik toronyba. Része az út, mentünk az utca mentén, ahol a vizet a medencéből egy hatalmas magasságból öntöttük (a fehérítő szaga nem tudott becsapni minket!). Beléptünk, és végigmentünk a hotel hűvös előcsarnokán. A harmadik torony megtalálásakor a jegypénztárban 2 jegyet vásároltak 23 SINGO-dollárért, és a felvonóhoz álltak. Szerencsére a sor nem volt hosszú, és hamarosan egy nagy emelvényben egy hordóban rakottunk, mint a hering, ami elvitt minket az 56. emeletre (a medence a fenti padlón található).

A látóplatform hajótörzs formájában készül, és az egész komplexum teljes területének hatodikát foglalja el. Őszintén szólva, ha itt vagyunk, valami kényelmetlenül éreztük magunkat. A romantikus fiatalok közvetlenül a padlón feküdtek, és a város szépségét a pohárat körülvevő pohárra nézték.

A világ legnagyobb óriáskerék

Marina öböl homok éjszaka Szingapúr, lásd a világot

Valamivel magasabb volt az étterem, ahol a koktélok buborékszerűen ivották az embereket, és 1 méter alá vannak állva, mint "méltatlan", állsz és megnézed a város szépségét. Szerintem jó lenne egy mini-kávézó megszervezése a megfigyelő fedélzeten, ahol mindenki számára egy koktélt vagy kávét tehetnénk, de a szálloda nyilvánvalóan túl sok pénzt keres nélküle. Azonban a bár még mindig ott van, inni lehet gyümölcslé vagy koktél, bár állva.

És mégis van egy másik módja annak, hogy kávét fogyaszthat a városból a városból, anélkül, hogy szobát vásárolna. Nem próbáltuk ki, mert nem volt időnk, de elmondanám, hirtelen jól jön.

A szálloda egyik tornyán található egy kávézóKuDeTa. Az 57. emeleten is található. Ez az egyetlen hely, ahová eljuthatsz, nem pedig a szálloda vendége, és teljesen ingyenes. Ehhez előre jegyet kell vásárolnia, amelyet az első toronyban kérhet. Rising erre bar meghívás elég lesz ahhoz, hogy vesz egy italt (amely költségek körülbelül 20 Sing dollárt, valamint emelkedik a megfigyelés), és élvezze a szépség, a város egy kellemes környezetben, kivéve, ha olyan szerencséje, hogy egy asztalhoz.

Összefoglalva elmondhatom, hogy az éjszaka Szingapúr sikerült lenyűgözni. Éjszaka különleges, elbűvölő, egy kicsit szánalmas, őrülten drága és még egy kicsit fényes is! Így gondoltam rá. És bár csak néhány óránk volt, először volt elég benyomásunk!

A Marina Bay Sands Hotel megfigyelő fedélzetén

Marina öböl homok éjszaka Szingapúr, lásd a világot

Megcsodálta a gyönyörű éjszakai város 10-es percét egy magasságból, úgy döntöttünk, hogy egy nap visszamentünk a szállodába, és sietve szállunk szingapúri repülőtérre, hazamegyünk. Búcsú Szingapúrra! Éjszakánként különösen szép vagy!