Hogyan töltsön nyaralni Balin egy kis miszticizmus, emax

Bali sziget gazdag mítoszokban és legendákban, számos templomban és a kőfigurák szépségében, esküvői szertartásokban. Miután látta legalább egyszer az esküvőt, szeretné cserélni helyeket az elkövetők az ünneplés.

Találsz magadban a rituális ókori rituálé világában, színes, sokszínű girlandokkal. Az év 200 napja vallási ünnepek.

Keletről nyugatra a sziget osztozik a vulkanikusan aktív formációk hegyi masszáival. A helyi lakosok úgy vélik, hogy az istenek élnek a vulkánon - a források és a harmónia.

Baliban van egy kasztosztás: aki a hierarchikus létra alsó lépcsőjén áll, nincs esélye arra, hogy jó munkát végezzen. A balinéz különleges hozzáállás gyermekei számára isteni ártatlanságnak számítanak.

Miután Bukit Badung félszigetére érkeztünk Bali déli részén, egy másik világban találtunk magunkat, a luxus minden lépésben jelen van. A félsziget délnyugati részén egy 100 méteres meredek lejtő a 11. században, a szikla van a temploma Pura Luhur Aluvatu, szentelt a víz istennő David. A templom bejáratánál találkozunk a majmok, akik kegyelemért könyörögnek. Olyan agilis, és arra törekszem, hogy felmássz a zsebedbe. Tanultunk ezeknek a "cuties" -nek az agressziójával. A napsütéses poharakat megtagadva a majom megharapta a gazdát. Beléptem a templom udvarába, kissé csalódott voltam, a díszítés nem ragyogott gazdagsággal. De az istennő hatalma és ereje a levegőben volt, mert erősnek kellett lennie, és a démonokkal találkoznia kellett a tengerből. Szóval azt mondja a balinéz babona.

Denpasar fővárosa a Bukit-félsziget északi részén található. A város közepén van egy őr a világ négy oldaláról, a világot figyelve, nem vette észre a káoszt a lábánál.

A város látnivalói messze vannak egymástól, így a túrán taxival mentünk. A Puputan téren egy monumentális emlékmű áll a félsziget tragédiájára - a tömeges öngyilkosságra a holland invázióra válaszul 1906-ban.

A Nemzeti Múzeum megőrzi Bali történelmét: Raji palotájában található. Három palota épületet foglal el, amelyeket a megtámadott európai megszállók megsemmisítése után rekonstruált. Történelmi leletek és hagyományos kézi munkák modern képei vannak. Az egyik teremben összegyűjtik a jó és a rossz régi szobrokat a harc történelmi táncának pózjában. A szobor nézete nagyon látványos.

A Bali templomainak látogatása során valami misztikus jelenlétet éreztem, a mentális feszültség nagyon izgalmas volt. Az adrenalin forró volt a vérben, ami még izgalmasabb volt, és attól féltem, hogy nem tudnék meglátogatni a tervezett templomokat.

A fővárostól délkelet felé haladva, fél óra alatt eljutunk Sanur strandjába, fehér homokkal és kék tengerrel, melyet a balinéz hajók színes vitorlázásai mutatnak be - egy csodálatos táj az ünnepekre. Itt döntöttünk, hogy pihenjen, merüljünk a tengerbe. A víz érzése leírhatatlan. Nem lehet közvetíteni! A víz kellemesen meleg, simogatja a fáradt testet ... A sellők eszébe jutnak, és önkéntelenül elkezdek irigyelni őket.

Meglátogattuk Kuta strandját. Hosszú, nagy hullámok ideálisak a szörfösök számára. Nem tetszett a tengerpart, híres az erkölcs emancipációjáról. Este egy balinéz táncelőadás kezdődik a szállodákban, amelyek személyesen egy tranzushoz vezetett. Táncolni táncolni "ketchik" vagy "majmok tánca" naplemente után, csak férfiak. Azonban nem nevezhető táncolni - a test halkan mozog, mintha hullámok vergődnének a partra, a monoton éneklés hangjára. A zene a táncosok hangjaiból áll, valami lenyűgöző, misztikus jelen van a tapintatában.

Másnap meglátogattuk a Batubulan kőművesek faluját, akik híresek a vulkáni kőzetek kőből való alakításáról. A számok vallási irányba mutatnak - a házat a gonosz szellemektől védik.

Ubut faluja híres a tóról, melyet lótuszokkal díszítenek, a finom rózsaszínű virágok a nagy zöld levelek hátterében nagyon eredetiek. A tó mögött Purasarasvati temploma, rituális szolgálatra szolgál. Egy kicsit tovább haladva láttuk Rajas lakóhelyének Purasaren palotáját, akinek leszármazottai emlékeznek azokra az időkre, amikor Ubut szultán a Bali szigetén vezető politikai szerepet töltötte be. A belső térben a fafigurák szolgálják a gonosz szellemeket.

A Pakrisan szent folyó mögött a GUNUNK KAVI királyi sírja, a 11. században keletkezett Bali legrégebbi látnivalója. A mauzóleumban Anak Vung Tsu király, két felesége és fia marad. Egy kicsit tovább haladunk, a szerzetesek vízesésébe megyünk. Ott van az a kijelentés, hogy a "leeső víz" segít megalázni a testet és a testet.

Baliban sok templom van, sokan a völgyek között bujkálnak a turisták szeméből, vannak a legszínesebbek, a vezetőink történetei szerint. De nem mentünk túl messzire. Túlságosan fáradt.

Miután csak egy kis részét láttam Bali látnivalóinak, elégedett voltam. Elégedett vagyok azzal a ténnyel, hogy nem utasítottam el az utazást, a miszticizmus érzéke hosszú ideig kísértett, nem békét adott nekem. A kő bálványok álmában voltak, őrzöttek a démonoktól és a gonosz szellemektől.