Fórum barse-budget oldal 4 fórum főkönyvelő

Most, hogy a beállítások megtörténtek, folytathatja az alkalmazás létrehozását
(a rendszer kontextus-érzékeny segítséget is tartalmaz, amelyről általános információk olvashatók arról, hogyan kell dolgozni a dokumentummal.





Segítségért kattintson a jobb felső sarokban lévő kérdőjelre, a banki kimenő dokumentumok archívumára). Csak azokra a pillanatokra összpontosítok, amelyek fontosak az ACC-vel történő adatcseréhez.
A képen láthatja a szükséges (jelölt négyzetet lekerekített sarkokkal) és feltétlenül kötelezõ (ovális) készleteket, amelyek szükségesek a sikeres kirakodáshoz az ACC-ben. Feltételesen kötelező kitölteni az adók és a biztosítási díjak kifizetéseit pens.fond. más esetekben nem töltik ki. (004. Ábra)







A "Fizetési megbízás" lap alsó részén. a "Működési dátum" mező alatt a könyvelés adatai bevittek.

Ha ez egy készpénzes alkalmazás, akkor töltse ki a "Ellenőrzési követelmények" lapon található részleteket.

Végül a "Requirements of ACC" lapon. Ezen a lapon gyakran hibákat követnek el. Kérjük, vegye figyelembe, hogy tartalmaznia kell adatokat a PFD-től (becslés). Abban az esetben, ha hibát vétettél, az ACC kiad egy üzenetet, amely kijelenti, hogy a "költségvetési sor" nem található. (005. Ábra)

Nyomtatott fizetési mód nyomtatása a hozzáadásnak megfelelően. a helyi pénzügyminisztérium igényei szerint ki kell választania a nyomtatványt a "Bank központi bankjának fizetési megbízásából" a megrendelés szerkesztési ablakából.

A pénzforgalmi kérelmek nyilvántartásának kirakodásához a kérelmet hozzá kell adni a pénzeszközök iránti kérelmek nyilvántartásába.

Меню пользователя rudak

az innovációktól - a Taks-no-hoz, hogy az Exchange fájlokat sikeresen elküldjék az ADC-nek, az OCTO-nak 11 karakterből kell állnia; Jobbra nyolc számjegyű kiegészítést kell hozzáadni három nullával.

Меню пользователя rudak

kb. 000-et az OKTM-ben, csak azokat kellett kiegészítenie, akik az adófizetőkön keresztül küldték be az alkalmazásukat, míg a kincstárban fel kellett kérni, hogy ezeket a három nullát eltávolítsák. Taksnetovtsy megígérte, hogy a közeljövőben frissíti programját.

Меню пользователя rudak

Меню пользователя rudak

Nemrégiben találkoztam az újonnan bevezetett "UIN" kellékekkel kapcsolatos állításokkal. Annak érdekében, hogy megértsük ezen állítások érvényességét, meg kell lapolnunk a törvényeket, és látnunk kell ", és hogy vajon igényt nyújtsanak-e?". Tehát kezdjük el, és megnézzük, hogy mi és hogyan kellene valóban lenni, és ki az, aki a végső előadók problémáit hibáztatja
383-P

1.1. A bankok pénzt utalnak bankszámlákra
. az e rendelet 1.10. és 1.11. bekezdése alapján a nem készpénzes elszámolások alkalmazandó formáinak keretében

1.8. A hitelintézetek jóváhagyják a következő dokumentumokat tartalmazó belső dokumentumokat:
* a megrendelések elkészítésére vonatkozó eljárás;
* a végrehajtásra, visszavonásra, visszaváltásra (lemondásra) vonatkozó megbízásokra vonatkozó eljárások végrehajtására vonatkozó eljárás;
* a megbízások végrehajtásának sorrendje;
* A hitelintézeteknek a pénzátutalás végrehajtására vonatkozó egyéb rendelkezései.
A belső dokumentumok nem tartalmazhatnak olyan rendelkezéseket, amelyek ellentétesek a jogszabályokkal, beleértve e rendeletet is.

1.10. A megbízások részletei - fizetési megbízás, beszedési megbízás, fizetési kérelem, fizetési megbízás - e rendelet 1. és 8. mellékletében találhatók. Ezeket a megbízásokat az 1.1. Pontban előírt nem készpénzes elszámolások formáiban alkalmazzák
bekezdésével összhangban.
A fizetési megbízás, beszedési megbízás, fizetési kérelem, fizetési megbízás formanyomtatványait e rendelet 2., 4., 6. és 9. függeléke tartalmazza.
A fizetési megbízás, a beszedési megbízás, a fizetési kérelem és a fizetési megbízás részleteit az e rendelet 3., 5., 7. és 10. függeléke tartalmazza.
* A fizetési megbízás, a beszedési megbízás, a fizetési kérelem és az elektronikus formában összeállított fizetési megbízás részleteiben szereplő karakterek maximális számát e rendelet 11. melléklete határozza meg.

1.25. A bankok nem zavarják az ügyfelek szerződéses kapcsolatát. A megbízók és a pénzeszközök kedvezményezettjei közötti kölcsönös követelések a bankok hibáján felmerülő esetektől eltérőek, a bankok részvétele nélkül a szövetségi törvényben meghatározott eljárással összhangban oldják meg.

2.6. A megrendelés elektronikus formában történõ strukturális ellenõrzését a bank végzi a megrendelések részleteinek ellenõrzésével és a karakterek maximális számával.

2.7. A megrendelések részletei értékének ellenőrzése a bank által megállapított sorrendben történik, figyelembe véve a jogszabályok követelményeit, a megbízások követelményeit, azok elfogadhatóságát és megfelelőségét.

a mellékletekben az 1., 3., 11. alkalmazások töredékei.

A végrehajtó hatóságok végrehajtó szerveivel közösen vagy a megegyezéssel elfogadott szabályozási dokumentum hiányában tudomásul veszem, hogy az egyetlen olyan dokumentum, amelyre irányítani kell, a 383-P (véleményem szerint az 5. bekezdésből következik),

Azt is értem, hogy egy adott bank pozícióját kell irányítani, ami viszont nem mond ellent 383-P (p.1.8)

Ezenkívül az ellenőrzés során a bankokat a törvénynek kell irányítania, és nem emelhetnek olyan követelményeket, amelyek ellentétesek a törvényekkel (2.7. Pont).

Ami az UIN-et illeti, az 1.21.1-ből kiindulva, megértem, hogy két varina lehetséges:
1. ha a szerződés előírja (és a Polgári Törvénykönyv nem írja elő az UIN követelményeinek kötelezővé tételét, és ennek megfelelően előfordulhat, hogy nem)
2. amikor normatív jogi aktusban állapítják meg, és ugyanakkor az Orosz Föderáció költségvetési rendszerére fizetnek.

SZÖVETSÉGI ADÓSZOLGÁLAT a magyarázatban, hogy enyhén mondja, "manipulálja". félrevezető, a tények hamisítását használja. Különösen nyilatkoznak

E szabályoknak való megfelelés megköveteli, hogy az Orosz Föderáció költségvetési rendszerébe (a továbbiakban: megbízás) teljesített kifizetési utalvány minden részletét ki kell tölteni.

véleményem szerint egyértelműen követelmény:
1. a kötelező követelmények listájának megállapítása
2. a követelmények kötelező kitöltését biztosító szabályozási aktusok módosítása

és nyilvánvaló, hogy elismeri a szóban forgó követelmény hiányát is, különben miért van egy megjegyzés a "rendelkezésre állása esetén", vagy a hiányzó rekeszek "0" -kal történő pótlására, nincs benne szó.

Most az ADC-Finance alkalmazással történő adatcsere formátumát illetően (a mellékletben a leírás egy töredéke látható). Amikor tanulmányozod, látni fogod:
1. Ez ellentmond a 383-P-nek, mert további korlátozást állapít meg az UIN területén feltüntetett érték maximális hosszúságára vonatkozóan (383-P
mintegy 25 jelzéssel beszél, és az ACC formátuma 20 karakter), ezért kétséges, hogy használják-e
2. Ő nem köti meg kellékek (oszlop „kötött” van beállítva a „none” bejegyzést, így a szoftver nem megfelelően végrehajtott a bejelentett méret, és ezért hibát tartalmaz (bármilyen formában, illetve végrehajtása.) Ebben az esetben lehetőség van arra, hogy a munkavállalók treasury a földön miatt nem értés ispozovanii szoftver a kezdeményezést, és muryzhat felhasználók, arra kényszerítve őket, hogy torzulhat, és letette a csere fájl kellékek UIN a „0” érték.

A cég tervei szerint - amennyire én tudom - a képernyő űrlap megvalósulása (azaz az értékek már meglévő készítése és a következő frissítéssel rendelkező felhasználók számára elérhetővé válik), jelenleg folyamatban van a cserefájl és a nyomtatási forma tekintetében végzett munka.

Ebben az üzenetben a fórum résztvevőjének magán véleménye szerepel, ez a vélemény semmi köze a társasághoz.




Kapcsolódó cikkek