Elhatározzuk, hogy a lélek és a test, de gondosan az élelmiszer, akkor fogyni - a felülvizsgálat a szálloda mioni pezzato,

A szállodában tett látogatás a munkahelyi stressztől való szabadságunk részét képezte.
A szállodához vezető úton megálltunk más helyeken, különösen a Garda-tó partján.
Magában a Hotel Mioniban.

A Hotel Mioni Pezzato 4 napot töltött.
Ez volt az első látogatásunk a szállodában, ezért elvárásaink Németország, Olaszország és Ausztria más régióiban szerzett tapasztalataink szintjén voltak.

Talán ez volt a hiba, de úgy döntöttünk, hogy a szálloda nem fog ülni a nap 24 órájában, és valószínűleg vacsorázzon drugh étterem a városban vagy környékén. Kértünk egy külön fizetést a vacsorára a szállodában, ha még vacsorázunk benne. Udvariasan válaszoltunk, hogy ez nem jelent problémát. Mivel bárhol soha nem volt probléma, azonnal elhittük))
Másnap reggel kellemesen meglepődtünk, hogy reggelire nincs helyünk az étteremben. A válasz egyszerű volt: "reggelit persze belekevered az árba, de mivel nincs állandó vacsora velünk, nincs reggeli asztal." Nem mintha elveszett volna, meglepődtünk a reggeli vacsora függőségétől))
Ahhoz, hogy a fellebbezést retseptsion ebben a kérdésben (mondjuk tökéletesen mind az orosz és a német és olasz), azt mondták, hogy ez nem az ő dolguk - keresse meg a főnök az étterem.
Az étterem vezetője gyorsan megtalálta magát. és még egy extra táblát is adott nekünk, miközben azt mondta, hogy ez a táblázat másnapi jelenléte nem garantált))
Nem volt minden vágya, hogy esküszöm, vagy vágy, hogy elrontani a nyaralás, és mi majd fizetni minden étkezés minden a hátralévő napjait, függetlenül attól, hogy mi lesz a vacsora, vagy sem)) A legfontosabb dolog az volt a nyugalom a reggeli számunkra))
Egyébként az igényeim és kívánságaim szerint a hotel tulajdonosa lettem. A tulajdonos vonakodása keresni, azt mondták nekem, hogy ő szívesen eljön hozzám, azaz egy óra múlva.
Egy óra múlva nem láttam mesteret)

A feladat nagyon régi, és a szálloda hangulata szélsőséges. Azt hallotta, hogy mi történik a fejünk felett, mellénk, és máshol is)), mert a függő idős lakosok, a hangok nem vagyunk nagyon elégedett))

Bassseny. Valószínűleg szerencsétlenek voltunk, de a szemek elhagyták a fehérítőt. Egyébként két napig nem vagyunk ott, szemünk még mindig piros. Azt mondták nekünk, hogy azért van szükség, mert sok ember, sőt feltételezhetően nem is egészséges, kezelik.
A termálvíz előnyei vagy a túlzott fehérítőszer káros hatásaival foglalkozom?

Szauna. mondjuk, hozzászoktunk egy másikhoz))
Szeretem a szaunát, és ilyen heti látogatást teszek. De ebben a szállodában inkább csak úszni voltam))

Mindent megmentett az a tény, hogy nem üldögéltünk, és minden nap vonattal utaztunk. Velencétől. Nagyon közel van.

Egyébként figyelmet fordítok arra, hogy a szálloda elégedetlen külföldi vendégei, akik ebben a fórumban írnak véleményeket. Az ilyen szanatóriumokra vonatkozó előírások azonban már mindenhol sokkal magasabbak. ))