Visszajelzés a túrára: "az Altai legjobb gyalogos túrája kezdőknek a Multinsky-tavakig", 2018. május 17-26.

• Összbenyomás: tetszett
  • Életkörülmények: öröm!
  • Teljesítmény: Delight!
  • A szervezetről: tetszett

Május 16-án, érkezéskor Gorno-Altaisk találkozott minket egy alacsony hőmérsékleten (szükség volt egy téli kabátért) és esőre. A következő nap, a túránk kezdete volt ütemezve, találkoztunk a cég képviselőivel a buszállomáson, és elvittek az irodába, hogy aláírják a szerződést. Itt az irodában ismerős volt a csoport többi részével, és elindultunk ...

Az első 420 km. Útjaink a Chuysky út mentén futottak. Minél magasabb a mászás az utat a hegyekben, így egyre hidegebb néhol nehéz volt a hó, de az időjárás hozta létre a kívánt módon, és világossá tette, - van, hogy élvezzük az ilyen hideg és kemény táj. A Chuysky körút csodálatos - hóborított cédrus, vörösfenyő és hegycsúcs.

Este eljutottunk Multa faluba. Innen másnap a GAZ-66-ot a tavakra dobták. A kempingben, amely a Multin alsó tava közelében található, csak délután érkeztünk.

05/19/16 voltunk az első radiál hozzáférés - sétált az Alsó Multinsky zaj, ahol volt egy kilátás nyílik a tóra és a Közel-visszatérés a bázisra. Kampány során, rájössz, hogy a táj, a Lower Lakes annak ellenére, hogy statikus, monumentális mindig más (a megvilágítástól függően, időjárás, napszak).

Másnap Kyygukba mentünk. Ezt az utat biztonságosan át lehet õrizni, mint tavaszi télen és vissza. A Kuiguk-völgy mentén haladtunk az azonos nevű folyó mentén a vízesésig, amely a túra végső célja volt. Ezen a napon összesen mintegy 30 km-t mentünk át, de a vízesés még mindig alázatos volt. Érezve az örömöt, hogy eléred a kedvelt célt, rájössz, hogy a megtett kilométereken, beleértve a mély havat is, megérte.

Mivel a hó miatt nem lehet a Keresztirányú és a Felső-tóhoz érkezni, a következő napi terveket módosítani kellett. Ki kellett másznunk a Passage Hill-ot, amely az alap közelében található. Az eredmény: a felső tompított, boldogok és boldogok vagyunk, hogy felülkerekedünk és elérjük a célt. A tetején látható a hegycsúcsok végtelen labirintusa, valamint a megismert tárgyak új perspektívából való megtekintésének lehetősége.

Minden új - jól elfeledett régi, így az utolsó nap az ő marad a tavak, mentünk vissza, és alacsonyabb zajszint, de ez alkalommal - mentén a tó közepén közel Cardona Rangers.

23.05.16 visszatértünk a Multa-ra is a GAZ-66-on.
Akkor mássz volt a tervezett Filaretku, lovaglás, szauna, és 25/05/16, mentünk a karikatúra Gorno-Altaisk.

Az utazás során csodálatos turné csoport volt. Szórakoztató volt, érdekes, szívből jövő. Mindig megtaláltuk, mit kezdjünk magunkkal. Emlékszem a falubeli esti összejövetelekre, a tűzre, a hajnalokra, a naplementére, a nem tervezett sétákra a Mul't mentén, az Alsó-tó mentén, felmásztak a közeli hegyre (ismét Mullában).

Szeretnék köszönetet mondani Sergey-nek és Valerész erdésznek, aki támogatta és segített nekünk abban, hogy felmérjék gondolataikat a túrákról és a sétákról. A meleg beszélgetés ezekkel az emberekkel. Megtapasztalhatják tapasztalataikat és szakértelmüket. Valery pontosan tudja, hogyan kell meghatározni, hogy mi lesz az időjárás másnap.

találatok:
Májusban Altajot a hideg, áthatolhatatlan, kemény szépség sújtja, ami a gyöngyök hegyei között - a Multinsky-tavak között elveszett. Beleszerettem ezekbe a tájakba, ezért nem változtattam meg ezt az utat sem máshoz.

Szállás kényelmes (a házak éjszaka hő - táplálja a burzsoá), WC az utcán, de tiszta, vízzel a folyóból, és ivott is, de tiszta és nagyon finom, a kimenetek csak radiális, az emberek (erdész Valery, a tulajdonosok a vendégház Mul't - Alexander és Alena, Sergey karmester) jószívű, kedves, szimpatikus, tiszteletteljes, megértő.

De vannak hátrányai is ebben a körben:
1) A Filaretka hegymászása. Ez a hegy sűrű bokrok és fák borítják, és kétségbeesett örömükön keresztül haladnak. Ennek eredményeképpen a kőzetekre támaszkodtunk, és az elérni kívánt út ellenére nem sikerült elérni a csúcsot.

2) Nem lehet elérni az útvonalon feltüntetett tavakat (Felső Multa és Pereprechnoe). Ez annak köszönhető, hogy májusban ezen a helyen még mindig hó, a tavak megfagyottak, és megpróbálják elérni őket veszélyesek az életre.

Visszajelzés az útmutatókról

Érzékelés az útmutatóból. Delight!