Velle-tó 1

Mindannyian az Alsó Volgába megyünk, és északra húzódom. Nem is tudom, hogyan magyarázza meg mindezt. Valószínűleg a természet szeret.
Szóval ebben az évben Sergei és Igor meghívtak engem a Novgorod régióban található Velia tóhoz. Ez a tó Valdai és Seliger között található.

Elvileg ezeken a részeken sok tavon voltam, Volga, Seliger, Vselug, Piros, Valdai vacsora. És ez tökéletesen megértette, hogy milyen halászat lesz, ez nem az alsó Volga az Ön számára. Nem tudom miért, de azonnal beleegyeztem az utazásba.

Velle-tó 1
A pontra érve jó, hogy a srácok elhagyták a GPS koordinátáit, elkezdték megváltoztatni a ruhákat és a kirakodást, annál tovább haladt a vízen. A birtok tulajdonosa, Jurij, az volt, hogy a hajójába vigyem el a 10 kilométeres vízig. Az ősszel és a nyílt vízzel kapcsolatos tudnivalókról úgy döntöttem, alaposan öltözködni fogok, téli kabátot és vadászokat. Aztán nem bánta meg, mert szél és a nyílt víz hullámzott, a fröccsenés jól repült, és az eső elment. Ha nem változtattam meg a ruhámat, akkor minden nedves lett volna.
A parton kollégáim vártak rám, akik vezetett, mert nagyon éhesek voltak. Egy távoli házat éltünk meg. A ház két emeletes (az első emeleten éltünk) a csavargó és a két szoba első emeletén. Két szoba között található az orosz kályha.
Egy ház megrendelésére kihasználtuk az étkezés előkészítésének előnyeit, ezért nem készültünk fel. Tudod, soha nem sajnáltam a pénzemet, amelyet a szolgálatért adtam. Az étel nagyon finom volt és változatos volt.
Egy kis snack után összegyűjtjük a szereléseket, felfújják a csónakokat, felhelyezik a motorokat az úton.
Leginkább a wobblers (tweeting), néha zsigerelt. Igor egy csalit fogott, és Sergei mindent megpróbált. Azt mondani, hogy néhány csali nem működött jobban, mert átlagosan mindenki ugyanúgy fogott.
Igor, mint általában, elkapta a nádasok és a vízi liliomok mellett a part mentén. Szergej, hagyományosan mindenütt próbálkozott, mélyen és a fű közelében. Leginkább a nyílt vizeken halásztam, mert volt egy visszhangjelző, érdekes megkönnyebbülésre törekedtem és rögzítettem. Elsősorban víz alatti szigeteket találtam, ezek kis lyukak, 0,5 - 1,5 méter mélységben 4-8 méteres mélységig. A köldökön feltétlenül algáknak kell lenni.
Velle-tó 1

Ez a módszer nagyon jól működött, és ritkán, amikor nem lőttem ki egy csuka vagy sügér egy ilyen helyről.
Általában a tónál a megkönnyebbülés nagyon érdekes, mindenki megtalálja a helyszínt a fonás halászatához. Legyen egy szúrás, rángatózás, trollozás. Természetesen ehhez egy visszhangjelzőre van szükség.
A maximális mélység 21 méter volt. Húzódások 4 méterről 16-ra, de ez elsősorban a folyó mentén fekszik.
Az én fogásom többnyire pikes, a legnagyobb körülbelül 1 kg. Nem trófea, de a cél nem volt 10 kg csuka fogása. Megfogta a wobblers-okat, de annak érdekében, hogy lehessen, hosszú szünetet kellett tartania, kb. 6 másodpercig. A Wobblers lassan süllyedt, és minden harapás szünetet tartott, amikor a wobbler nem játszott, de lassan elsüllyedt.
Mint már írt a jig fogott nem sokáig, de az egész nagy sügér elkapta rajta, és még néhány csuka. Volt egy este, amelyet teljesen elköteleztem a fúvókánál, találtam egy kisméretű cukornád-szigetet, amely kibúvódott a vízből, és kb. 5 méterre tőle, ott jigging. Az egész csuka a rönkök körül állt, amely alul feküdt. Pike nagyon óvatosan vett részt, mindazt, amit nem tudott felismerni, mivel a nem kezelhető (offset horgonyt) halászta. Csak te teszed, a duplán egyszerre egy csaléteget hagysz egy rönkön. Aznap este nagyon boldog volt a halászatból, bár nem kapta meg a csuklyáját, de egy kis pénzt kapott a wobblers-on.
Velle-tó 1
Korán ősszel, 8 órakor felkeltünk, azonnal a vízen, majd körülbelül 11 órakor reggelit, forró teát, palacsintát vagy almás pite-t, valamint sült tojást vagy zabkását. Aztán ismét a vízen és 15 óráig ebédeltem, és ismét a vízen, már sötétedés előtt, este pedig vacsoráztam.
A legnagyobb hal köztünk Sergey volt, 3 kg-os csuka. Azon a napon tele volt kalandjával. Van valami emlékezni.
Az egyik nap során halat füstöltünk, Igor volt a legfontosabb dolog, a finom halak kiderültek. Most egy bögre sört, és ujjait nyalogatja, emlékszel, milyen csodálatos volt a Velia-tó szellemileg.
Mindenki azt tette, amit akar, abban a pillanatban, aki ment horgászni, aki csak alszik, aki a gombák után ment, gombát ad Svetlana-nak (ez a helyi szakács, aki főtt hozzánk). Aztán burgonyával megsütte őket.
Ez a ritmus, és repült ezen a 6 nap alatt. Szergej, Igor, köszönöm a kiváló társaságot, mielőtt a halászati ​​találkozó.

P. S.
Az idő nagyon ingatag, majd a nap, majd a szél, és ha a szél, akkor a nyitott hullámban nagy hullámok vannak. Legyen óvatos. És kopásvédelmi kabátot visel.