Újév a Kanári-szigeteken

Egy barát, aki Dániában él, és új évre gyűlt össze a Kanári-szigeteken. És vele még van még kettő. de aztán rájöttem, hogy Las Palmason, a sziget északi részén találtam. És a déli rész megbízhatóan a hegyek és ott vannak. Egy kis visszavonulás a Kanári-szigetek történetében. Ha már visszatért a repülőtérre történő átutazáskor. Az újév tiszteletére "karácsonyfa" van. ) A vízparton és a központi téren. a fő téren a sziget különböző részein közlekedő buszok használják. ezért mentünk oda és mentünk felfedezni. tegyen egy hatalmas pluszot a Kanári-szigetek kényelmes éghajlatához - ha ugyanabban a spanyolországban.

unokája, Andryukha 2,5 év. de ő már két kapitalista országban volt: 1 éven keresztül és 2 hónap alatt magántulajdonban volt. egy meglehetősen nyugodt régiót választottunk: a Kanári-szigetek. nevezetesen Tenerife szigetén. Az a tény. madarak - kanárik, akik álmodtak rájuk nézni a híres kanári kanári parkban: hogyan élnek ott. ez a szám nem tisztázott, nem pontosan az első. És az illata, egy új autó az utastérben (ahogy az lenni szokott, beleértve a friss hal, köztük a leghíresebb kanári hal, papagáj hal Viejo jobb előtted Az egyetlen dolog, ami csalódást okozott a Kanári üzletek -... Ez a minőség és a különféle gyümölcsök és.

Kanári-szigetek. Lanzarote. Tavaly két szigeten utaztunk el a kanári-szigeteken: Tenerife és Gran. azt mutatta, hogy a különbözõ szigeteknek a költségeikkel való távozás / érkezés szinte nem befolyásolja. Jegyek Barcelona. És itt vagyunk a kihalt vulkánok szigetén - Lanzarote.Mashinu, mint tavaly. mi könyveltük a Cicar-tól. Igaz, a szigeteknek van egy második cégük. Megkaptam a csomagokat, Ivan kapott az iratokat és kulcsait a szinte új Seat Ibizának 187 euróra, 5 napig.

Kanarskieostrova. Gran Canaria és egy szelet Madrid. Mi így hiányzol, és így várta novyyNovyygod. hogy újra itt. Igen, a mi családunkban. megszokták, hogy a hó és gyakran sáros tél (azokban a korai években a tél, és megkezdte az imént. Olcsó és ízletes, átkozottul finom. Egy pár alkalommal egy évben megengedjük magunknak ezt a kényeztetés, bárhol. medencék jók, csillámlik, megcsillant fények, általában egy új sportot találta Madrid, szükség van rá. ismertetett tavaly az én LJ (linket. hosszabb összehasonlítások és leírásai újakat.

A második alkalommal meglátogattam az örök tavasz szigetét. Szeretnék köszönetet mondani a moderátoroknak és. Shopaholic. Általában, ha kívánja, még a "nyugdíjas szigeteken" is megszervezheti a nyaralást bárkinek. a problémák és a halogatás, a "Hyundai" új volt. szinte nepokotsanny (néhány karcolás a lökhárítót. A Kanári-vendéglátás nem tettük. új. (az előző évben nem voltak. Legyen a szigeten), de ez van. Orehokolny kanári eszköz, lépjen be a szabad .... Az utóbbi időben két évvel ezelőtt, a vacsora volt. két adag burgonya kanári., sörünk hozzánk, bor.

a Los Cristianos-tól, és a tiszta időben a szigeten divatos volt megkülönböztetni a számunkra ismeretlen ismeretlen gyilkosságokat. La Gomera minden a bimbó, így a sziget felett teljesen felakasztja a svéd zászlót. A komp képviseli. A La Gomera egyre nyilvánvalóbbá vált: a szigeti San Sebastian város fővárosában maradtunk. A szigeten csak a szelek a víz. maga a sziget egy bazalt sziklán áll. különösen egy homerón, egy erős italra, amely a híres kanári tenyérmézre épül. Misha leolvasta egy évente egy fa által elnyelt vizet. és a heather tree átlagos magassága is.

egy óra és 15 perc. És még három órát a szigetre. az időeltolódás Madrid és Tenerife között. A sziget részletes térképét előre letöltötték az iPaden. egy kicsit lassú, de a segítség felbecsülhetetlen volt. óriási szobrok az őslakos szigetek vezetői - Guanches, lenyűgözött. És elmentünk a királyiakhoz. csak a legvadabb a szigeten. és a féldrágakövek Olivin fröccsenése is. csodálatosan úszott. Egy kis vihar, de csendes holtágunk után új erős érzés volt. szignifikáns különbség az időjárásban ez a meglehetősen kis szigeten. Délünkön napos, de közelebb.

Különösen érdekes volt számomra a Tenerife sziget története, de olyanok, mint a közelmúltban érkeztek. A "Sanmar" üzemeltető, 14 éjszakás utazás (2 felnőtt és 2,5 éves gyermek) 113600 (vízum 11600) költséget jelent. szállodát, és úgy döntött, hogy a szigeten egy becsületbeli körpróbát tesz. Nos, a lovakért! Nem volt külön terv. Mivel a sziget déli részén vagyunk. A TF-1 mentén haladunk a San Cristobal de La Laguna felé. Az ebéd ára 23,20 € (papas arrugadas-kanári burgonya, 2 fajta rostonsült, sertéshús, még megőrzött). Így a Kanári-szigetek lett az utolsó menedék.

Az ötlet a többi Kanarskihostrovah született nem spontán (elvégre egyértelmű volt, hogy mindegy szeretnék gyorsan kell a szigeten, de a légitársaság már annyira, hogy tavaly vásárolt neki -... Funny műanyag " katicabogár „szabványok szerint 03:00 Nagyon kényelmes - .. könnyű megszokni egy új helyre, nenapryazhno korai ébredés landolt a kilépés a repülőtér, vártunk szinte új Astra és egy negyed tank (50 ezer fut a repülőtér szórólapok a turisták számára ... a sziget térképét. 25 perc alatt eljutottam a szállodába.

Tenerife 4 napig, vagy Gartsuya a szigeten egy vasalón A Kanári-szigeteken minden a virágokba fullad, a Strelitzia a Kanári-szigetek szimbóluma. ez ismert, kezdődik egy akasztóval, és egy utazás a sziget körül a legtöbb turistát a bérleti autó. hozzá egy pár harci sebhelyet neki. Tehát "új és ragyogó" nem mindig olyan, ami tapasztaltabb. a turisták tömeges vonzereje Tenerifebe a sziget bármely pontjáról. természetesen a Loro Park.

Gyanítom, hogy a Kanári-szigeteken csak egyfajta bérleti díj fejlett. egy kék Tenerife égbolt. A kanári galamb jött hozzánk, és úgy döntöttem, hogy ez valószínűleg jele. egyébként a bátyám fotós, és most kiderítem tőle, hogy hol a szigeten lencse lehet. A sziget szélén a Almazigába fogsz menni, de aggódsz, hogy a ház tulajdonosa nem kerül kapcsolatba. miután megkapjuk az autót, és új lencse felé megyünk, találkozunk, és ő ad nekünk jegyeket. Hyundai. Valera kicsit megrándult, megszokta az új lovat, és megkerestük a lencsét.